Tenzij je op vroege leeftijd al Volvo reed. Dan werkt je zaad waarschijnlijk sinds pubertijd al niet meer en zijn kinderen uitgesloten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Soms moet je de kinderen van je ex-vrouw (deze is weggelopen omdat je teveel op de golfbaan vertoefde) vervoeren.
M5 touring, meer ruimte dan je "degelijke" volvo en meer power dan welke station dan ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er is tenminste wel plaats voor de golfclubs in zo een volvo, kun je over een (insert iets met een B, een M, en een W) niet zeggen.
Lost wel meteen het overbevolkings probleem op. Dus heeft die Volvo verdomme nog een voordeel ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tenzij je op vroege leeftijd al Volvo reed. Dan werkt je zaad waarschijnlijk sinds pubertijd al niet meer en zijn kinderen uitgesloten.
Op die manier is een Volvo dus eigenlijk de ultieme-compensatie-bak.
vergeet de labrador nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Veel meer dan golfclubs vervoeren moet je dan ook niet willen met een Volvo.
Meer power dan een RS6 Avant?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
M5 touring, meer ruimte dan je "degelijke" volvo en meer power dan welke station dan ook
Ik sex wel maar golf nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
haha ik zie je al rijden in je volvo met een sticker achterop.. sex? nee ik golf!
totdat jij postte welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef 68Chevelle het volgende:
Godverdomme stelletje piseikels, leer eens die TT goed te schrijven, de TT is nog kanslozer dan de mensen die erin posten zo
Omdat Honda zoveel beter is. Simpel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef Jimmie het volgende:
Maar Googol, leg mij eens uit waarom Honda zoveel vermogen uit z'n blokken haalt terwijl Europese (en Amerikaanse helemaal niet) daar maar af en toe in de buurt van komen.
Dude..... had je niks meer te posten over die pisbak van je?quote:
300pk is geen 300pkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meer power dan een RS6 Avant?
M5 Touring = 507 PK.
RS6 Avant = 580 PK.
een pisbak is inderdaad voor mannen, ga maar weer terug naar je potjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dude..... had je niks meer te posten over die pisbak van je?
RS6 Avant: acceleratie 0-100 km/u: 4,6 squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
300pk is geen 300pk![]()
hoe had ik hier ooit onderuitgekomen zonder stefanP
Wie komt hier nou over de TT bitchen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dude..... had je niks meer te posten over die pisbak van je?
Bitches heb je genoeg bij die bling bling Amerikaanse prulauto's. Dus daarom doet hij dat ook.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wie komt hier nou over de TT bitchen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Van huis he-le-maal naar de meeting is veel he.
ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wie komt hier nou over de TT bitchen.
seconden zijn geen secondenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
Of zijn seconden ook geen seconden dan?
Idd stijl is jammer genoeg nonexistant op Fokquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bitches heb je genoeg bij die bling bling Amerikaanse prulauto's. Dus daarom doet hij dat ook.
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je met een auto van 30 jaar oud naar Worthersee vertrekt wel.
Op een trailer zeker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je met een auto van 30 jaar oud naar Worthersee vertrekt wel.
hoef je niks voor te quoten hoor, ik weet dat er lagere klasses zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:57 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
ik...... ik hou van namelijk van klagen met klasse
Oh.... sorry, ik zal er even een woordenboek bijhalen voor je
:
1klas·se de; v -n 1 (biol) afdeling, onderverdeeld in orden, families, geslachten, soorten 2 groep vd bevolking m.b.t. de maatschappelijke stand 3 plaats in een bep. rangorde; rang: (sp) in de eerste ~ spelen afdeling 4 hoedanigheid, kwaliteit, soort: dat is een ~ beter; een speler van ~ uitmuntend speler 5 klas (4)
Die schijnen in Purmerend te wonenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
hoef je niks voor te quoten hoor, ik weet dat er lagere klasses zijn
Weten ze daar wel wat auto's zijn?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:59 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die schijnen in Purmerend te wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |