Ik werk dat dagelijks bij en de lading komt in 2 keer (een keer ochtendpost en 1 keer middagpost) dus dat is goed te doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik heb de inkopen inboeken gisteren in mijn overdracht geschrevendat ging ik niet meer redden.
Ik heb er zo'n hekel aan bij onsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik werk dat dagelijks bij en de lading komt in 2 keer (een keer ochtendpost en 1 keer middagpost) dus dat is goed te doen.
Alleen sturen ze vandaag alles van afgelopen week geloof ik
Tis mijn baan, dus ik moet welquote:
Tja, dan kan het niet anders neequote:
ja lekker de zon en niet te warmquote:
Geen idee wat voor weer het hier is... heb ik geen zicht opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het wel bewolkt maar lekker
af en toe piept het zonnetje achter de wolken
ja dat bedoel ik is hier ook maar dan dat de wolken af en toe voor de zon komen hangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef Ladylike het volgende:
Hier is het wel bewolkt maar lekker
af en toe piept het zonnetje achter de wolken
je zit in een darkroomquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee wat voor weer het hier is... heb ik geen zicht op
Kom uit die SM kelder dan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee wat voor weer het hier is... heb ik geen zicht op
das omdat ik straks vakantie hebquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:25 schreef dndiek het volgende:
Er komt weer een periode goed weer aan
je krijgt wat je verdientquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das omdat ik straks vakantie heb![]()
Kan jij niet wat vaker met vakantie danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das omdat ik straks vakantie heb![]()
Nee dat is het niet... het licht is gewoon aan...quote:
Bespreek het maar met mn baasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Kan jij niet wat vaker met vakantie dan?
Ach ja iemand moet de economie draaiende houdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bespreek het maar met mn baas
De gek komt trouwens werken terwijl het hele bedrijf dicht is
die heeft een gaatje in zijn hoofdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Bespreek het maar met mn baas
De gek komt trouwens werken terwijl het hele bedrijf dicht is
succesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben naar de bank en boodschappen doen
LL fijne vakantie
Dat zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ach ja iemand moet de economie draaiende houden
Dat sowieso, kogelgaatje wrsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft een gaatje in zijn hoofd
alweer een BBQ...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd
[..]
Dat sowieso, kogelgaatje wrs
en thanx
Nog anderhalf uur
Het wordt steeds zonniger dus de BBQ van vanavond kan ook gewoon doorgaan
Nog even een flesje dropshot halen straks
Ja ik hou van vlees en mn fam. ook dus we doen vaak BBQ-enquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alweer een BBQ...
na ja ik heb gewoon een avondje thuis op de bank... want zal morgen weer moeten werken
geniet er lekker van LL!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik hou van vlees en mn fam. ook dus we doen vaak BBQ-en
Avondjes thuis kunnen ook heel gezellig zijn
Ik hoef 2 weken niet meer te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |