* Papierversnipperaar checkedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:35 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu ik toch creatief was meteen maar mijn fotoboek geupdate
Even een uurtjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:51 schreef Pheno het volgende:
Net terug van de winkel, ik had wat niet in huis, dus maar even een uurtje gelopen naar de supermarkt en terug
Ik zag een vlieger in de vorm van een pinguïn, en moest inderdaad meteen aan jou denkenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:14 schreef Pheno het volgende:
Die pinguinfetish doet iets met die SC'ers
"Kut, ook hier zit die zeikerd".quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag een vlieger in de vorm van een pinguïn, en moest inderdaad meteen aan jou denken.
Hebben die uitlaatgassen toch nog nutquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:19 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn ook allemaal hier naar toe. In de randstad worden ze uitgerookt door de uitlaatgassen.
De pastoor in de Notre Dame heette Padre Gaga.quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
Welke randdebiel koopt singles van die Lady Gaga? Elke muziekzender waar ik naar toe zap zie ik dat mens?
Oiquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:24 schreef MPG het volgende:
Terug Van onderzoek Post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |