Maaar waar het nu omgaat is kolderdag en alle dingen die erbij komen zal een paar leuke ideeen opsommen van de search
-cliche zeep op deuren en condooms en shit
-deuren vastbinden en misschien verwarmen
-plastic tasje op je kont en zeep erop en glijen door de gang
-brandslang hanteren en brandalarm
-choken{blowen} in de school
-rookbom> maybe tips om zelf een eiegen hele goede rookbom te maken die hele school volzet lijkt me een goed plan dus kom maar op met je bouwsels
-confettie goed idee om op trappenhuis te beginnen en verspreid door de hele school
-WC-rollen door de school heen
-Super Sokers? nog wat en dan vullen met bier ofzo
-uiteraard flink pilsen in school
-Tafels en stoelen op de gang
en alsjeblieft serieze reply's en niet van die gare shit van "oh das leuk", "oh das gaar", "oh ik vind die wel leuk "
ik zweer het ik haat hun kapot erg maarja hopelijk komen er leuke ideeen
greetz Martijn
quote:Ik hoop dat je nog een jaartje blijft zitten want je Nederlands is weer zwaar beneden peil.
Op vrijdag 19 april 2002 12:52 schreef Blijepeen het volgende:
Ik heb de search gebruikt maar was een btje gaar dus ik d8 begin een goeie [uch uch]Maaar waar het nu omgaat is kolderdag en alle dingen die erbij komen zal een paar leuke ideeen opsommen van de search
-cliche zeep op deuren en condooms en shit
-deuren vastbinden en misschien verwarmen
-plastic tasje op je kont en zeep erop en glijen door de gang
-brandslang hanteren en brandalarm
-choken{blowen} in de school
-rookbom> maybe tips om zelf een eiegen hele goede rookbom te maken die hele school volzet lijkt me een goed plan dus kom maar op met je bouwsels
-confettie goed idee om op trappenhuis te beginnen en verspreid door de hele school
-WC-rollen door de school heen
-Super Sokers? nog wat en dan vullen met bier ofzo
-uiteraard flink pilsen in school
-Tafels en stoelen op de gangen alsjeblieft serieze reply's en niet van die gare shit van "oh das leuk", "oh das gaar", "oh ik vind die wel leuk "
ik zweer het ik haat hun kapot erg maarja hopelijk komen er leuke ideeengreetz Martijn
quote:your kidding
Op vrijdag 19 april 2002 12:52 schreef Blijepeen het volgende:
en alsjeblieft serieze reply's en niet van die gare shit van "oh das leuk", "oh das gaar", "oh ik vind die wel leuk "
ik zweer het ik haat hun kapot erg maarja hopelijk komen er leuke ideeen
Dan neem je een paar pakjes sterretjes, en pakt er tien tegelijk, en knipt het ijzerdraad er onder af. Tien tegelijk past precies in de buis. Dan daarna (dus) nog tien, en nog tien etc, tot ie vol is, alles goed strak op mekaar, en dan 1 sterretje uit laten steken, dat is de lont.
Je kan onderaan en bovenaan nog wat tape doen, dan blijft alles goed zitten.
Wanneer je hem aansteekt, zullen er ook vlammen uit de zijkant komen, en het wordt goed heet. Dus in de school zal niet erg goed zijn denk ik.
Ik weet ook niet of water hem meteen uitmaakt, want als ie gaat, gaat ie best wel door.
wij hebben de leraren opgesloten in de docente kamer
deur afgekit en brandalarm aflaten gaan
ze zijn er met de brandweerladder wagen door het raam uitgehaald.
bijna alle sloten met peurschuim kapot gemaakt
en idd flink stomen en bieren
supersoakers met limonade gaat btw beter dat plakt zo lekker. bruggers en sloten is ook een goed idee
alleen de school was neit zo blij de brandweer ook niet
en iedereen heeft mee moeten betalen aan de kosten
maja who cares ik heb me geamuseerd
post dan niks ofzo.
btw tis maar een forum geen nationeel dictee
en zomaar hebben mensen hier hoop dat ik me tekst ga nakijken of spellingcontrole, ben je wel lekker?
[Dit bericht is gewijzigd door Blijepeen op 19-04-2002 13:18]
quote:Huh? en ik had nog wel zo'n goeie rookbom...
Op vrijdag 19 april 2002 13:14 schreef Blijepeen het volgende:
Ik zei toch dat mensen gaar gingen doen, zeker geen leven die gasten.post dan niks ofzo.
btw tis maar een forum geen nationeel dictee
quote:Ah... ok
Op vrijdag 19 april 2002 13:20 schreef Blijepeen het volgende:
Nee jij niet jij voegt tenminste wat toe aan dit topic
Ik hou wel van kolder.
quote:ik kan uit ervaring zeggen dat dat errûg rookt
Op vrijdag 19 april 2002 13:06 schreef Eriksie het volgende:
DE allerbeste rookbom die ik ooit bouwde ging als volgt. Je neemt zo'n gelige pvc buis waar je pijltjes door kan schieten je kent het wel. Je hebt ze ook nog een maatje groter, die daar exact omheen past. Je neemt van allebei die maten evenveel cm, bijvoorbeeld 45, en je schuift ze over elkaar.Dan neem je een paar pakjes sterretjes, en pakt er tien tegelijk, en knipt het ijzerdraad er onder af. Tien tegelijk past precies in de buis. Dan daarna (dus) nog tien, en nog tien etc, tot ie vol is, alles goed strak op mekaar, en dan 1 sterretje uit laten steken, dat is de lont.
Je kan onderaan en bovenaan nog wat tape doen, dan blijft alles goed zitten.
Wanneer je hem aansteekt, zullen er ook vlammen uit de zijkant komen, en het wordt goed heet. Dus in de school zal niet erg goed zijn denk ik.
Ik weet ook niet of water hem meteen uitmaakt, want als ie gaat, gaat ie best wel door.
En hier mijn verslag Keroppi als terrorist (en quiz-assistente *D )
quote:Jammer is alleen dat die rook die ervanafkomt kankerverwekkend is..
Op zondag 21 april 2002 17:09 schreef Blijepeen het volgende:denk wel dat ik die rookbom ga maken
quote:Net zoals alles dus tegenwoordig
Op zondag 21 april 2002 18:54 schreef 5731N het volgende:[..]
Jammer is alleen dat die rook die ervanafkomt kankerverwekkend is..
Teonanacatl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |