quote:Wilders: Elatik is superdomme gans
DEN HAAG - Geert Wilders maakt gehakt van de Amsterdamse PvdA-stadsdeelvoorzitster Fatima Elatik, die de politiek van de PVV'er vergelijkt met die van Adolf Hitler. "Wat een superdomme gans", reageerde Wilders gisteren.
De Marokkaans-Nederlandse Elatik windt zich op over de Kamervragen van de PVV, die wil weten hoe het moslimdeel van de bevolking in ons land zich de komende decennia ontwikkelt. "Nog even en ze gaan ons dna analyseren om aan te tonen dat we niet deugen", twitterde Elatik. "Volgens mij was er een andere politicus in Europa, zo'n 60 jaar geleden, die dat ook deed bij een ander semitisch volk."
Wilders reageert gebeten: "De demonisering door de PvdA gaat maar door. Ik hoop dat ze zich realiseren waar dit toe kan leiden."
Misschien moet je maar de geschiedenis boeken erbij pakken......quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:02 schreef Netsplitter het volgende:
En hoe speelt Wilders dan voor Hitler?
Jij schijnt het te weten dus kom maar op met je argumenten.
Wat een Meki antwoord.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Misschien moet je maar de geschiedenis boeken erbij pakken......
Wat een argumentatie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Ik hoor het hitler nog zo zeggen: "De demonisering door de SDAP gaat maar door. Ik hoop dat ze zich realiseren waar dit toe kan leiden."quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Nee, de willders aanhang zijn meelopersquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat een argumentatie.
Weet je wat?
Ik denk dat jij een relnicht bent, een domme meeloper die andere napraat omdat je zelf geen flauw idee hebt waar je het eigenlijk over hebt en zelf geen mening kan vormen omdat je daar te stom voor bent.
Je kan z'n naam niet eens normaal spellen kneusje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:06 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Nee, de willders aanhang zijn meelopers
En nog één.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:05 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Wilders zit in de ontkenninsfase net als jij....
Ik schrijf zijn naam zoals ik het wil, wilders dus.....jij bent wel een aanhanger van hem, want je reageert gelijk nogal gebeten he gosertjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je kan z'n naam niet eens normaal spellen kneusje.
En nee, ik ben geen Wilders aanhanger.
Hier ben ik wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:01 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Wilders speelt inderdaad voor hitler....
Knap van wilders, dat hij na 1 twitter bericht weet dat hij gedemoniseerd wordtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:08 schreef cheqy het volgende:
[..]
En nog één.
Knap trouwens dat jij dat weet aan de hand van één opmerking.
Ik gebeten reageren??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:09 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Ik schrijf zijn naam zoals ik het wil, wilders dus.....jij bent wel een aanhanger van hem, want je reageert gelijk nogal gebeten he gosertje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:10 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Knap van wilders, dat hij na 1 twitter bericht weet dat hij gedemoniseerd wordt
Jezus wat een kansloos argumentquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:10 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Knap van wilders, dat hij na 1 twitter bericht weet dat hij gedemoniseerd wordt
Wat ben jij een domme gans, Meki-kloon.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:03 schreef Publik_Enemy het volgende:
[..]
Fatima Elatik meette deze Hitlervergelijking breeduit in het openbaar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef kingmob het volgende:
Het is in Wilders zijn voordeel om iedere Hitler vergelijking of gelijkaardige toonzetting breed uit te meten in de media, dus nee, Wilders is geen domme gans.
Je geeft een perfecte omschrijving van de Wilders-stemmer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:05 schreef Netsplitter het volgende:
een domme meeloper die andere napraat omdat je zelf geen flauw idee hebt waar je het eigenlijk over hebt en zelf geen mening kan vormen omdat je daar te stom voor bent.
Nee, het is dom van wilders erop te reageren. Het geeft maar aan dat hij niet met hem vergelijken wil worden want als mensen de geschiedenis boeken erbij pakken zullen ze zien dat de propoganda van hitler niet veel verschilt van die wilders nu.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef kingmob het volgende:
Het is in Wilders zijn voordeel om iedere Hitler vergelijking of gelijkaardige toonzetting breed uit te meten in de media, dus nee, Wilders is geen domme gans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |