Dankjewel man. Dit kende ik helemaal nog niet. Die Zoo Keeper Prank is echt hilarischquote:
Generaliseren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:56 schreef Repeat het volgende:
[..]
Jammer dat lifters in 99% van de gevallen ongeschoren hippies zijn
Yeah...like thats ever gonna happenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:47 schreef Grumpey het volgende:
Als ik iets TS kan aanraden is mee te doen met een liftwedstrijd.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:00 schreef Grumpey het volgende:
Geef het inderdaad weinig kans, voor een wedstrijd heb je namelijk ook vrienden nodig.
Waarom denk je dat ik dat in ONZ plaats.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:12 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor de inhoudelijke toevoegen
Kwaliteitstopic van Chai
De d/t kwestie besproken door 14-16 jarigen
Valt wel meequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Lifters die te lui zijn om geld uit te geven aan de maatschappij en werkschuw zijn, zijn vaak hippies en lowlifes.
Dat ze een auto hebben en betalen voor benzine, is hun keus. Veel mensen vinden het leuk om wat aanspraak te hebben onderweg en iemand anders verder te helpen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:51 schreef Elwood1802 het volgende:
Voor nop ergens komen, mensen die met de auto gaan betalen wel voor de benzine. Moet jij ook doen, hoef je tenminste niet een paar uur langs de weg te staan met je duimpje omhoog en je kartonnen bordje in je andere hand
en dan springen er 3 vette mannen uit de struik die mee moetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat dus.
FF zonder dollen.
Alleen wanneer het een lekker mokkel is die met haar tieten staat te liften.
Nog even en net zo verzuurd als ik!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:49 schreef Manono het volgende:
Liften is een way of life uit de 60's 70's en early 80's. Toen was er over het algemeen nog love and peace in Nederland en heel gewoon om te liften (denk aan fragmenten uit Turks Fruit). Lifters deden dat meestal niet alleen vanwege het geld, maar voor de sport, het avontuurlijke & aanspraak. In die tijd waren de salarissen niet zo hoog en was een auto nog een luxe. Zo konden idd ook studenten naar bijeenkomsten, concerten en naar het buitenland. Maar liften past zeker niet meer in deze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |