Eh, moeten wij Fleur meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef chacama het volgende:
Fleur ook nog steeds............ hint..............hint
Jjjjaaah! Dan gaan wij ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
Efteling willen wij eigenlijk ook nog wel naartoe, in het naseizoen ofzo.
Neuh, dat hoef nu ook weer niet. Maar Fleur, Maud en Anna (en Thies) kunnen vast heel goed samen door het sprookjesbos heenrennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, moeten wij Fleur meenemen ofzo?.
Ik vind de Efteling dus ook echt een familie ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Moonah het volgende:
Chaca, ons eerste bezoekje aan de Efteling wil ik graag met ons drietjes doen. For sentimental reasons.
groot gelijk heb(ben) je (jullie)!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Moonah het volgende:
Chaca, ons eerste bezoekje aan de Efteling wil ik graag met ons drietjes doen. For sentimental reasons.
Ook eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind de Efteling dus ook echt een familie ding.
Ik weet niet of het voor alle kinderen geldt, maar ik merk bij Thies wel dat het verandert. Dingen al dan niet eng vinden. Zo heeft hij een DVD van Dribbel waarin een bal in de vijver rolt. Nou, drámá.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:49 schreef p_iglet het volgende:
Hij vind het allemaal geweldig en totaal niet eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |