Komtie !!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:57 schreef Iksje het volgende:
*Binnenvalpostje*
Over een week wordt onze meid alweer 2!
Alleen... ik heb geen flauw idee wat ik als cadeau kan kopen (en kan dus ook geen lieve grootouders aan tips helpen)
Niet omdat ze al zo veel speelgoed heeft, maar ik heb het altijd al moeilijk gevonden om in te schatten wat nu leuk is voor de leeftijd waarop ze dan en dan zat. Ik kan ook moeilijk inschatten wanneer ze met bepaalde dingen zal kunnen spelen.
Bvb de legpuzzels, daar was ze plots mee weg (voor haar 1 jaar gekregen en ergens tussen 15-18m echt mee weg), maar wanneer gaan ze echte puzzels maken (bvb die jip-en-janneke puzzel van de hema)? En hoeveel stukjes dan?
Hebben jullie tips? Waarmee spelen jullie tweejarigen zoal?
Gheghe, lekkere kakkRRR!quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:04 schreef Vivi het volgende:
Dean praat niet alleen als Brugman hij heeft ook ineens een Gooische "R". Waar dat nu weer vandaan komt
.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:25 schreef Fuente het volgende:
Och Maud
Sara is nu echt naar school. Vanmorgen hebben we haar weggebracht, ze begon meteen druk te kwekken tegen andere moeders en kindjes. Ze had er helemaal zin in. Maar toch, *slik*.. Klein meisje, grote school, veel kindjes, jeetje, ik moet echt even wennen.
Zelfde als wij zelf, 's ochtends en 's avonds.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo, net een afspraak gemaakt voor de tandarts (25 sept), en Chris mag ook gezellig mee voor het eerst.
We moeten nou ook 2 keer per dag poetsen, maar wanneer doen jullie dat eigenlijk? Na het ontbijt, voor het middagslaapje?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:27 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zie nu pas dat er helemaal geen fatsoenlijke OP is!
Is fixed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |