Overkill op de Fallout DLC!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht nieuws dude:
[..]
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/
Erg cool spel. Vond deel 1 grappig, maar deel 2 is zoals Fable oorspronkelijk bedoeld was. Erg van genoten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
Toch maar Fable 2 besteld. Van deel 1 was ik niet zo'n fan, maar met zo'n game droogte (nu Tales of Vesperia overal uitverkocht is tenminste) moet je toch wat, en dit is vrij goedkoop.
Ze zijn klaar met Fallout DLC zeggen zequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Overkill op de Fallout DLC!
Weer die focus op een MMO
Bleh,....
Falbequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
Toch maar Fable 2 besteld. Van deel 1 was ik niet zo'n fan, maar met zo'n game droogte (nu Tales of Vesperia overal uitverkocht is tenminste) moet je toch wat, en dit is vrij goedkoop.
Leuke hack&slasher hoor voor een paar uurtjes, meer ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
nieuwe tes nog veel awesomerquote:
en toch vind ik fable 1 beter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg cool spel. Vond deel 1 grappig, maar deel 2 is zoals Fable oorspronkelijk bedoeld was. Erg van genoten!
Truequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:40 schreef RitseB het volgende:
Nieuwe fallout of Tes zou me niet zo veel uitmaken.
Bethesda
Ik kom niet voorbij de eerste jump op de laatste van hardquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Trials op hard is al fucking moeilijk... heb er echt dikke moeite mee. Ik moet niet eens denken aan de extreme tracks
Zit m nu ook weer met regelmaat te spelen, alleen maar Headquarters hoor wat ik speel, maar tis weer verslavend!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Cod4Heb hem eidnelijk, echt relaxed om online te spelen! Maar wel gay is dat ik de GOTY-versie heb gekocht en ik volgens mij de Variety-pack niet heb, ik kan hem iig nog steeds kopen voor 800 punten...
Trouwens, iemand interesse in een $5 coupon voor play-asia.com? Geldig tot 22 augsutus, te gebruiken vanaf $50 of meer! Stuur me maar een PM als je interesse hebt!
Hard laatste level, dat is pas ouch. 200 retry'squote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:00 schreef TheUnoriginal het volgende:
Wessiej, als je dit leest,
trials hd, medium, laatste level, ouch...
Gamehubs.com of live-codes.comquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Klonk het volgende:
jongens help een ouwe vent eens ff, ik zoek een website om goedkoop wat live points te scoren en nu kan ik me een hele simpele site van een gast herinneren die die echt goedkoop aanbood, had ze echt met vrachtwagen ladingen tegelijkertijd in huis
wie o wie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |