Overkill op de Fallout DLC!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht nieuws dude:
[..]
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/
Erg cool spel. Vond deel 1 grappig, maar deel 2 is zoals Fable oorspronkelijk bedoeld was. Erg van genoten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
Toch maar Fable 2 besteld. Van deel 1 was ik niet zo'n fan, maar met zo'n game droogte (nu Tales of Vesperia overal uitverkocht is tenminste) moet je toch wat, en dit is vrij goedkoop.
Ze zijn klaar met Fallout DLC zeggen zequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Overkill op de Fallout DLC!
Weer die focus op een MMO
Bleh,....
Falbequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
Toch maar Fable 2 besteld. Van deel 1 was ik niet zo'n fan, maar met zo'n game droogte (nu Tales of Vesperia overal uitverkocht is tenminste) moet je toch wat, en dit is vrij goedkoop.
Leuke hack&slasher hoor voor een paar uurtjes, meer ook nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:57 schreef speknek het volgende:
nieuwe tes nog veel awesomerquote:
en toch vind ik fable 1 beter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Erg cool spel. Vond deel 1 grappig, maar deel 2 is zoals Fable oorspronkelijk bedoeld was. Erg van genoten!
Truequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:40 schreef RitseB het volgende:
Nieuwe fallout of Tes zou me niet zo veel uitmaken.
Bethesda
Ik kom niet voorbij de eerste jump op de laatste van hardquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:10 schreef Rossdale het volgende:
Trials op hard is al fucking moeilijk... heb er echt dikke moeite mee. Ik moet niet eens denken aan de extreme tracks
Zit m nu ook weer met regelmaat te spelen, alleen maar Headquarters hoor wat ik speel, maar tis weer verslavend!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Cod4Heb hem eidnelijk, echt relaxed om online te spelen! Maar wel gay is dat ik de GOTY-versie heb gekocht en ik volgens mij de Variety-pack niet heb, ik kan hem iig nog steeds kopen voor 800 punten...
Trouwens, iemand interesse in een $5 coupon voor play-asia.com? Geldig tot 22 augsutus, te gebruiken vanaf $50 of meer! Stuur me maar een PM als je interesse hebt!
Hard laatste level, dat is pas ouch. 200 retry'squote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:00 schreef TheUnoriginal het volgende:
Wessiej, als je dit leest,
trials hd, medium, laatste level, ouch...
Gamehubs.com of live-codes.comquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef Klonk het volgende:
jongens help een ouwe vent eens ff, ik zoek een website om goedkoop wat live points te scoren en nu kan ik me een hele simpele site van een gast herinneren die die echt goedkoop aanbood, had ze echt met vrachtwagen ladingen tegelijkertijd in huis
wie o wie
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef TheUnoriginal het volgende:
236 to be precise, holy damn.
Ik ga dat proberen te verbeteren
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:10 schreef TheUnoriginal het volgende:
King of the hill level GOVERDOMME^$*&(^#(#$%($(*#$*#)#&)##)##)##_*
Hà, ik had slecht 230 pogingen nodig!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:34 schreef TheUnoriginal het volgende:
236 to be precise, holy damn.
Ik ga dat proberen te verbeteren
147. Tering wat een kutlevelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Hà, ik had slecht 230 pogingen nodig!
Er zit toch gewoon een redeem-code bij? Is niet zo dat dat mappack opeens gratis wordt wanneer je de GOTY versie in je laatje schuift.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Cod4Heb hem eidnelijk, echt relaxed om online te spelen! Maar wel gay is dat ik de GOTY-versie heb gekocht en ik volgens mij de Variety-pack niet heb, ik kan hem iig nog steeds kopen voor 800 punten...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook niet, deze week MW2 spelen op de gamescom
Is ie daar speelbaar op de beursvloer?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:15 schreef Rossdale het volgende:
Ik ook niet, deze week MW2 spelen op de gamescom
ik hoop gewoon op een televisie, beursvloer geeft gelijk zo veel bloedvlekken...quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ie daar speelbaar op de beursvloer?
Geen idee, wel BCD sessies als het goed is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is ie daar speelbaar op de beursvloer?
Gaan we die vraag nu op elke pagina krijgen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:59 schreef Catch_me het volgende:
Beste mensen waar kan ik het beste online XBL aanschaffen voor weinig euro' s?
nee , 2 keer op dezelfde pagina is ook goedquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
[..]
Gaan we die vraag nu op elke pagina krijgen?
Had je dat niet beter eerst kunnen vragen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
Hi, iemand ervaring met xbox360gold.nl?
Heb daar net 2100 ms points gekocht, want ik wil Trials HD.
quote:icrosoft Xbox 360 Games
Prince of Persia (Xbox 360)
Master the acrobatics, strategy and fighting tactics of the most agile warrior of all time.
Delivery : 3 to 5 working days
£17395.00 DELIVERED
quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Prince of Persia koopje!
http://www.mymemory.co.uk(...)of-Persia-(Xbox-360)
[..]
Moet gewoon 17,95 zijn, maar de 3 zit boven de .quote:
wat? Ik zie alleen maar een quote van aristoteles. Als ik op zoen handje druk gebeurt er niks dan een menu over general info.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef kepler het volgende:
Hmm, de teasers op de Lionhead-site doen toch wel heel erg denken aan een nieuwe Black White. En laat dit nu prima te combineren zijn met Natal
Als er een game geschikt voor is dan is het Black & White wel, ben nu wel nieuwsgierig naar de presentatie van MS deze week
http://www.lionhead.com/
Eerder waren er al Che Guevara en Abraham Lincoln met allebei ook een eigen quote. De site is verder zwart-wit, en je kunt kiezen tussen thumbs up of down (goed of slecht).quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat? Ik zie alleen maar een quote van aristoteles. Als ik op zoen handje druk gebeurt er niks dan een menu over general info.
Misschien wel jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had je dat niet beter eerst kunnen vragen?
Had daar een jaar Live gekocht, betaald met paypal en na 7 minuten de code al in mijn mailboxquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:15 schreef Shadeauw het volgende:
Hi, iemand ervaring met xbox360gold.nl?
Heb daar net 2100 ms points gekocht, want ik wil Trials HD.
Zit ik nu ook vast, kan gewoon nietquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
[ afbeelding ]
JONGE DIT IS NIET LEUK MEER HEB AL 1.500 RETRY's GEDAAN OP DIT %^(&%(& STUK
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef emokid het volgende:
Zie deze gast erdoorheen rijden alsof het niets is, jezus.
Die truc op 52 seonden zat ik bij vast... Was al zo trots dat ik zo ver was maar de 30 min waren op. Zie ik nu dat het nog maar de helft van de baan wasquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:30 schreef emokid het volgende:
Zie deze gast erdoorheen rijden alsof het niets is, jezus.
En dan probeerde jij mij dit spel aan te smeren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zit ik nu ook vast, kan gewoon niet
Kan je woensdag verder met die van deel 2, incl. co-op.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:14 schreef RoK het volgende:
Vandaag demo van Lost Planet gespeeld (oudje, weet ik).
Is het verder tof?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:59 schreef TheUnoriginal het volgende:
[ afbeelding ]
JONGE DIT IS NIET LEUK MEER HEB AL 1.500 RETRY's GEDAAN OP DIT %^(&%(& STUK
Haha, vanmiddag de demo gespeeld, best grappig maar denk dat ik wacht totdat ik em lekker goedkoop kan krijgenquote:
Top game, alleen Extreme mode doet zijn naam eer aan,quote:
Op de amerikaanse stond toen AEGIS WING die was ook gratis en erg goed maar ik weet niet of die er nu nog op staat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er naast dash of destruction nog meer gratis live arcade games?
De lijstquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:28 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er naast dash of destruction nog meer gratis live arcade games?
resident evilquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Resident Evil 5 toch wel erg gaaf hoor! Sure, het zijn geen zombie-zombies en ik vind het rete-irritant dat ik niet kan lopen en schieten tegelijk en dat mijn kogels te snel opgaan, maar ik geniet!
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Er zit toch gewoon een redeem-code bij? Is niet zo dat dat mappack opeens gratis wordt wanneer je de GOTY versie in je laatje schuift.
http://www.eurogamer.net/articles/shadow-complex-review?page=2quote:At well over 800MB, we're a far cry from Microsoft's original vision of sub-50MB entertainment snacks on Xbox Live Arcade. But despite this substantial bulk, Shadow Complex would never have been made were it not for the evolution of the download service and the growth of its limits. It's too slim and risky a prospect for a contemporary boxed release, yet too broad and ambitious for a quick fix.
The result is a glorious 3D reimagining of the Metroidvania style of game, at once reverent of its references, yet also eager to better their achievements. In some areas it meets this tall order, in others it falls a little short. Nevertheless, it's a game that will delight gamers old enough to recognise the classics it celebrates, while captivating those oblivious to its inspirations. Its inevitable success in the coming weeks and months could even kick-start the genre. Drop a stone into this game and the splash may never echo back. Its significance might just be unfathomable.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb ook de goty maar geen variety mappackquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!
Ik dacht dat je het spel al had? Heb het zelfs nog een aantal keren met je online gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gezien niet, zal nog wel eens een keer de handleiding doorspitten maar zit geen losse kaart bij ofzo... En dat terwijl ie wel netjes gesealed was enzo!
Matigjes dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/shadow-complex-review?page=2
9/10
... dat is wel knap! CoD4 had ik wel de beta van, net als van Cod5, maar de game zelf heb ik dus nu pas sinds een weekje (vooral om samen met mn huisgenoot online geowned te worden!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het spel al had? Heb het zelfs nog een aantal keren met je online gespeeld.
Dan zal het tijdens de beta moeten zijn geweest. 100%.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
... dat is wel knap! CoD4 had ik wel de beta van, net als van Cod5, maar de game zelf heb ik dus nu pas sinds een weekje (vooral om samen met mn huisgenoot online geowned te worden!)
Kquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal het tijdens de beta moeten zijn geweest. 100%.
quote:The result is a glorious 3D reimagining of the Metroidvania style of game, at once reverent of its references, yet also eager to better their achievements. In some areas it meets this tall order, in others it falls a little short. Nevertheless, it's a game that will delight gamers old enough to recognise the classics it celebrates, while captivating those oblivious to its inspirations. Its inevitable success in the coming weeks and months could even kick-start the genre. Drop a stone into this game and the splash may never echo back. Its significance might just be unfathomable.
Je wordt oud Spek! 10 posts boven je staat het alquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:31 schreef speknek het volgende:
Shadow Complex krijgt een 9/10 van Eurogamer.
[..]
Ik zag alleen maar ontzettend veel plaatjes van een of andere saaie racer, daar ga ik toch niet langsscrollenquote:Op maandag 17 augustus 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je wordt oud Spek! 10 posts boven je staat het al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |