quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:16 schreef TheUnoriginal het volgende:
Braid is pauper.
En hoe maak ik een Poll op fok? kan ik die wel in de OP knallen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Braid is de beste XBLA game by far!
Nederlandsch, Nederlandsch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:32 schreef lkb9000 het volgende:
[..]Braid is de beste XBLA game by far!
Haal anders eerst dat Duitse uit je ondertitelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nederlandsch, Nederlandsch.
Nein!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Haal anders eerst dat Duitse uit je ondertitel
Ik vond er niet veel aan, maar ik ben misschien de verkeerde persoon om hier antwoord op te geven. Heb geen ene XBLA titel. Nou,... niet helemaal waar. Alleen de Banjo games voor mijn zoon, maar voor de rest boeit het me niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nein!
Is Castle crashers nou echt zo leuk?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:24 schreef kikoooooo het volgende:
Ik wil nu ekt forza 3
Poker is nog steeds tof, UNO is lachen, Pinball is gaaf maar verder zie ik er ook niet veel in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vond er niet veel aan, maar ik ben misschien de verkeerde persoon om hier antwoord op te geven. Heb geen ene XBLA titel. Nou,... niet helemaal waar. Alleen de Banjo games voor mijn zoon, maar voor de rest boeit het me niet.
Ik heb er ook echt zin inquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kijk wel erg uit naar Shadow Complex. Verschijnt volgende week!
Ik was na de E3 niet echt hyped, maar na dit filmpje is dat veranderd!
http://www.giantbomb.com/quick-look-ex-shadow-complex/17-1156/
Gamesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Holy shit, Quakecon 09 trailer van Rage.
http://www.giantbomb.com/rage-the-quakecon-09-trailer/17-1173/
Ik ga het niet eens kijken, dadelijk weet ik al teveel. (Hoe het begin is enzo)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat XBLA?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ja Gijs.quote:
HENK!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Hoeveel punten? Ah maakt niet uit.. dit is gaaf opgezet zeg! Stukjes van gekeken, heel leuk gedaan .. het oude 2D in 3D jasje.. stomme vergelijking maar Abe Oddesey vond ik daarom ook zo geweldig!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja Gijs.
Draait op de Unreal 3 engine en is een soort combinatie tussen Uncharted, Metroid en Castlevania.
1200 punten. Eigenlijk geen geld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel punten? Ah maakt niet uit.. dit is gaaf opgezet zeg! Stukjes van gekeken, heel leuk gedaan .. het oude 2D in 3D jasje.. stomme vergelijking maar Abe Oddesey vond ik daarom ook zo geweldig!
1200 geloof ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoeveel punten? Ah maakt niet uit.. dit is gaaf opgezet zeg! Stukjes van gekeken, heel leuk gedaan .. het oude 2D in 3D jasje.. stomme vergelijking maar Abe Oddesey vond ik daarom ook zo geweldig!
Die ik niet zag staan bij je avatarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
1200 punten. Eigenlijk geen geld.
Dat zijn 3 star wars lichtzwaarden voor je avatar.
Ik denk het.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ik niet zag staan bij je avatarZeker alleen als je online bent wa?
Nee,... je moet 5 seconden wachten voordat de avatar zijn zwaard pakt! Offline of online,... maakt niet uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die ik niet zag staan bij je avatarZeker alleen als je online bent wa?
Fallout kloonquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Voor 400punten extra pakt ie m meteen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... je moet 5 seconden wachten voordat de avatar zijn zwaard pakt! Offline of online,... maakt niet uit.
Die vehicle combat in Fallout was inderdaad vet he.quote:
Ik heb de V.A.T.S. achtige gunplay in de trailer zeker gemist.quote:
Mooi, dan hoef ik die niet meer te spelen. Begin ik gewoon met Ragequote:
Failquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... je moet 5 seconden wachten voordat de avatar zijn zwaard pakt! Offline of online,... maakt niet uit.
Dat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik die niet meer te spelen. Begin ik gewoon met RageWanneer komt die uit eigenlijk???
Ik dacht ook dat het niet werkte eerst, maar ineens na een paar seconden begon zijn avatar te zwaaienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fail
Alsof je 5 seconden naar iemands avatar gaat kijken en wachten om te zien of ie iets gekocht heeft
Maar dat downloaden door die menu's heen dat gaat nu wel een stuk sneller, anders moest je uren wachten op informatie en nu is het gewoon echt klikken en downloaden, filmpjes er bij doen, toe maar.. lekker dus.
Wel sneller dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Fail
Alsof je 5 seconden naar iemands avatar gaat kijken en wachten om te zien of ie iets gekocht heeft
Maar dat downloaden door die menu's heen dat gaat nu wel een stuk sneller, anders moest je uren wachten op informatie en nu is het gewoon echt klikken en downloaden, filmpjes er bij doen, toe maar.. lekker dus.
Dat inderdaad..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het niet werkte eerst, maar ineens na een paar seconden begon zijn avatar te zwaaienNo way dat ik daar voor ga betalen. Via awards lijkt het me wel heel cool! Zou best zo'n avatar gadget willen vrijspelen of verdienen,....
Maar betalen,..... no way!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik die niet meer te spelen. Begin ik gewoon met RageWanneer komt die uit eigenlijk???
Ziet er wel héél gaaf uit. Ik zou zoiets wel is willen zien in de tweede wereld oorlog omgeving.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:27 schreef Strolie75 het volgende:
Wacht anders eerst de reviews eens afquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:10 schreef kepler het volgende:
[..]
Shadow complex is de huidige Marioquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rage vergelijken met Fallout is een beetje gek!
Volgens mij komt Rage pas eind 2010 uit, dus ws 2011quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wacht anders eerst de reviews eens af
Ja want het is natuurlijk een compleet andere post-apocaliptisch spel waar een kleine hoeveelheid gelukkigen onder de grond konden schuilen in grote complexen met shooter elementen, opmerkelijke characters, zombie-achtige vijanden en ditto sfeer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Rage vergelijken met Fallout is een beetje gek!
Precies!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk een compleet andere post-apocaliptisch spel waar een kleine hoeveelheid gelukkigen onder de grond konden schuilen in grote complexen met shooter elementen, opmerkelijke characters, zombie-achtige vijanden en ditto sfeer.
Totaal niet vergelijkbaar.
Het was een mooie prijs, ff kijken waar die nog meer isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:11 schreef TheUnoriginal het volgende:
Dan bestel je hem ergens anders?
quote:'Shadow Complex' Speed Runs: Beatable In Just Over An Hour
In a rare move, Chair Entertainment was able to send out download codes for "Shadow Complex" more than a week before the game releases to the world on XBLA. So, of course, I've been playing a lot of it. My review is embargoed until next week, but I thought you guys might be interested to learn just how quickly the game can be finished.
Let me preface by saying that your first time through the title will probably take around 6-8 hours. The above "speed run" times were from second and third play-throughs of the game, when players are already familiar with the map, have a boosted up character level (your level carries over to subsequent play-throughs) and have other "advantages" which I won't delve into since they may be considered spoilery.
In case you're wondering, I'm number 2 on that list, with a time of 1:10:20. That play-through (my third) was on the easiest difficulty setting, but didn't involve any sequence-breaking techniques (i.e. getting certain items way earlier than the game intended). I didn't go for any side items (ending the game with just 11% of the items collected) and I skipped all the cutscenes. Oh, and number 1 on the list is Joystiq's own Xav de Matos, who bested me by about 6 minutes. The jerk.
Once the game releases, I'm sure the speed run leaderboards will be overtaken by insane Europeans who have figured out how to complete the game in under 3 minutes while blind folded and drunk. Until then I'm going to bask in my #2 slot.
Dat kan dus pas bij de 2e of 3e playthrough. Zoals bij Metroid zijn er sommige deuren gesloten totdat je bepaalde abilities krijgt. Als je een nieuwe game begint heb je die al, allicht dat je dan de kortste route naar het einde kunt nemen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect 2
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:There’s literally nothing I don’t like about Shadow Complex so far. The game has continued to throw new mechanics at me without ever diluting the core ‘rules’ of the game and the drip feed of weaponry, powerups and new abilities is perfectly executed to keep you playing through. Boss battles are a delight, it’s technically superb and as far as we can tell represents extraordinary value for money – the downsides? It’s only single player, and although there’s loads to collect and find the story won’t change on your second playthrough. Regardless, Shadow Complex is the dog’s.
Look forward to it next Wednesday.
http://www.thesixthaxis.com/2009/08/14/hands-on-shadow-complex/
Shiiiiiiiiiiiit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren gepost door Che uit zijn replay (Che is werkzaam bij Turn10)
Ik zat eerst te kijken en dacht.. hmm een klojo zet er een echte auto tussen... oh wacht het zal wel ter vergelijking zijn... nee... WUT?? Dit is gewoon uit het spel zelf!![]()
MP ook getest?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:16 schreef AntiChrist het volgende:
hmmm
mijn laatst gedownloade xbla games komen ook niet echt overeen met de top 5![]()
Battlefield 1943
Marvel VS capcom 2
The secret of monkey island (hoop trouwens dat deze game het toch aardig doet op XBLA ik wil deel 2 ook weer spelen en het liefst in herziene versie)
overigens gisteren wolfenstein gespeeld , vind het best een aardige game geen super vernieuwende game natuurlijk maar het sfeertje is in ieder geval goed.en het speelt als call of duty dus dat is op zich ook niet verkeerd.
Goedkoopste: gamehubs (paypal, binnen 24uur)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Mijn goede vrienden!
Waar kan ik het beste Microsoft Xbox Points kopen?
Die Jaspernogwat die is helaas niet meer, dus waar kan ik ze nu goedkoop en snel halen?
Groetjes,
Jan Smit
Ik ook wel eens binnen 20minuten ja, maar ook wel eens na 12uur pasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:06 schreef Cliffy het volgende:
Ik had mijn code binnen 45 minuten via Gamehubs.com
Bedankt LKB, bist een held!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Goedkoopste: gamehubs (paypal, binnen 24uur)
Snelste: livecodes.nl (ideal, meteen na de betaling)
Zavvi is trouwens nog goedkoper, maar dat duurt wel een week voordat je hem hebt
je moet die demo donwloaden hij is echt nicequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tja Batman, heel leuk en aardig.
Maar tot nu toe, zou ik nog niet eens weten of die game iets gaat worden voor mij!
Zelfde als ghostbusters, moet hem nog steeds spelen!
All aboard!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:46 schreef Chocobo het volgende:
Rage impressions
http://kotaku.com/5337404(...)-monster-closet-joke
[ afbeelding ]
Ziet er best kicken uit dat Brink.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Brink:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vers van de pers, tijdens de demonstratie van het spel op Quake Con: 8-player (!) campaign co-op mode.
Is dan ook een teaser, geen trailer, die nog van de E3 is, als aankondiging van de game.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:16 schreef emokid het volgende:
Kuttrailer, weer zo eentje die alles behalve iets vertelt over de game.
Bethesda geeft de game toch alleen maar uit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Is dan ook een teaser, geen trailer, die nog van de E3 is, als aankondiging van de game.
Maar die screens spreken me totaal niet aan, had wel iets toffers verwacht van BethesdaLaat ze nou gewoon lekker aan TES V werken
Oh daar heb je misschien wel gelijk in jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bethesda geeft de game toch alleen maar uit?
Toch mag bethesda alleen maar hele toffe games uitgeven zodat ik blind alle games met hun naam erop kan kopenquote:
Ziet er uit als een shooter, screens doen me niets iig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:23 schreef Chocobo het volgende:
Brink? Geen idee wat ik er van moet verwachten? RPG? FPS? TPS? Screens doen me niet veel overigens!
De eerste teaser vond ik heel vet, maar de screens zeggen inderdaad niet zo veelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ziet er uit als een shooter, screens doen me niets iig.
Preciesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:29 schreef RitseB het volgende:
[..]
De eerste teaser vond ik heel vet, maar de screens zeggen inderdaad niet zo veel
Slecht nieuws dude:quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef lkb9000 het volgende:
Maar die screens spreken me totaal niet aan, had wel iets toffers verwacht van BethesdaLaat ze nou gewoon lekker aan TES V werken
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/quote:Howard took a few questions from the audience but didn't give out much info on their future projects, saying only, "We are working on our next big game but we are not talking about it." Don't look a new Elder Scrolls game in the near future; Howard said there are no current plans for an "Elder Scrolls 5." As far as an Elders Scrolls based MMO, he said in jest, "There's always a chance." He gave no new info on the third party developed Fallout: New Vegas, due out next year. He did confirm that they are through with creating any more Fallout 3 DLC content.
AAAAH FUCK YOU TODD HOWARDquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slecht nieuws dude:
[..]
http://news.bigdownload.c(...)-keynote-highlights/
Klopt die verschijnt eind deze maand volgens mij. Maar ik wacht lekker tot eind dit jaar, dan koop ik de goty met alle 5 dlc en verkoop ik mn normale weer.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
binnenkort komt er toch sowieso een schijfje met de eerste 2 DLC's?
Ik ga misschien ook de GOTY editie kopen als die een beetje leuke extra's heeft. Heb inmiddels alle DLC al los gekocht, maar een LE ofzo zou gaaf zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:52 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Klopt die verschijnt eind deze maand volgens mij. Maar ik wacht lekker tot eind dit jaar, dan koop ik de goty met alle 5 dlc en verkoop ik mn normale weer.
Ik baal er erg van dat ik van morrowind, oblivion en fallout 3 geen special editions heb
Ik denk dat de goty, naast alle DLC, geen speciale dingen biedt eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga misschien ook de GOTY editie kopen als die een beetje leuke extra's heeft. Heb inmiddels alle DLC al los gekocht, maar een LE ofzo zou gaaf zijn.
Achteraf had ik ook de Fallout LE moeten kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |