quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef Hetiszover het volgende:
Zo viel je dag dus nogal in het water.
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:15 schreef Bakkerbier het volgende:
Dagboektopique
en wie durft er nu het topic van een modje te sluiten? Iemand de ballen?
Graag mijn huidige nummer behoudenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:25 schreef Geranium_Opa het volgende:
Hier op het station staan vaak ook lui waar je goedkoop aan eentje aan komen.
Daar noem je wat op zegquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:30 schreef rene90 het volgende:
Inmiddels een derde telefoon gevonden, een samsung
optie 4? zeg dat je nog een antieke philips telefoon hebt waar een sim-kaart formaat telefoonkaart in moet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:22 schreef rene90 het volgende:
Nu kan je via hi een nieuwe aanvragen, opties:
-ik wil een nieuwe, kosten 20.23
-Ik wil een duo, kosten 40,...
-Ik wil een nieuwe, want mijn huidige is geblokkeerd door pin2
-Ik wil een nieuwe, want mijn huidige werkt niet in oude telefoon
Iemand een goede optie waardoor ik die 20 euro niet hoef te betalen?
Voor een stukje plastic van 2 bij 1 cmquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:34 schreef Tamashii het volgende:
Voor 20 piek heb je een nieuwe.......
Kijk hier heb ik wat aan, dankjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:01 schreef MaddoxX het volgende:
Optie ? : Diefstal of verloren telefoon
Krijg je je sim ook terug opgestuurd +- 1 week kost je wel 10 euro
WHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef Hetiszover het volgende:
Zo viel je dag dus nogal in het water.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:52 schreef CasB het volgende:
Een vriend van me liet laatst z'n portemonnee in de Amstel vallen.Z'n briefgeld floepte er nog uit dus dat was te redden, maar de rest ligt nu op de bodem.
Volgens mij betaal je wel degelijk maar wordt dat (indien je een abo hebt) aan het eind van de maand verrekend.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:05 schreef rene90 het volgende:
Ik zojuist terug van de hi winkel, nieuwe sim gekregen welke gelijk werkt, en heb niks hoeven te betalen. Ik heb alleen iets getekend dat ik iets wil wijzigen met mijn simkaart en daar staat niks op over een betaling (ook niet in de voorwaarden) dus ga ervanuit dat het gratis is.
Zal waarschijnlijk wel ja, ga dan wel even een briefje schrijven met bezwaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:14 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je wel degelijk maar wordt dat (indien je een abo hebt) aan het eind van de maand verrekend.
Slim van je, want die providers zijn een kampioen in geld aftroggelenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk wel ja, ga dan wel even een briefje schrijven met bezwaar.
1. Staat nergens in de voorwaarden dat je bij het wijzigen geld moet betalen
2. Ik heb niks getekend waar ik in akkoord ga met een geldbedrag
3. De medewerkster heeft mij niet op de hoogte gesteld van welke vorm van betaling dan ook.
Nog een klein maandje, kan ik een nieuwe uitzoekenquote:Op vrijdag 18 september 2009 23:27 schreef doos05 het volgende:
Tijd voor een nieuwe telefoon!Bekijk het van de zonnige kant! je hebt een excuus om een nieuwe telefoon te kopen! Tip: ga er dan niet weer mee te varen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |