Dan denken ze straks dat ie dat aan het doen isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef Mriya het volgende:
Gewoon links naar Goatse/Tubgirl e.d geven. Wedden dat ze het snel zullen afleren om je lastig te vallen?
Maar ze laten hem dus in vervolg wel met rust.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat ie dat aan het doen is
Alsof je dat niet weet trollquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een goatse?
Ik wist het serieus echt nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet troll
En anders: Google afbeeldingen of gewoon Google.
quote:
Jawelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef Mriya het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet serieus opgezocht?
KLB doorkijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef Blinky het volgende:
Maareh... wat ben je nu aan het doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
dus dat vraagt ze aan zichzelf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
Ja dat zegt 'n vriendin van me vaak.
"Wa bende aant doen?"
![]()
"msn & hyves"
Nee aan mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
dus dat vraagt ze aan zichzelf?
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Vertel ze gewoon de waarheid en zeg dat je een ouwe man bent, dan houden ze vlug op
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een kloon ben
Oude mannenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Vertel ze gewoon de waarheid en zeg dat je een ouwe man bent, dan houden ze vlug op
Jonge meidenquote:
quote:
Eerst een foto, dan zullen we zien of je het klonen waard bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Misschien omdat ik kloon waardig ben.!
Hoi Lamon, ben jij oud? want..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn. jonkie..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ik oud ben, ben jij een kloon, deal?
Ik ben het al zonder een foto!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Eerst een foto, dan zullen we zien of je het klonen waard bent
Ik heb gelurkt.quote:
Dizer, George Clooney.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb gelurkt.
Dizer en ik doen een wedstrijdje wie van ons 2 de geilste oude man is, hij gaat voor de George Clooney look, en ik voor de Johnny Depp look, wie van ons tweeen heeft gewonnen volgens jou?
Neuh, ik haat George Clooney, en pas als de rest van de wereld het met me eens is stop ik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou stoppen, voordat je verlies nog duidelijker wordt.
Maar.. Dizer.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, ik haat George Clooney, en pas als de rest van de wereld het met me eens is stop ik.
Hij is wel een winner ja.quote:
Dan verlies je tenminste met respect enzo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is wel een winner ja.
In verhouding met al de pubertjes hier.
Als je dan toch van iemand moet verliezen...
Even off-topic:quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan verlies je tenminste met respect enzo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even off-topic:
Als je Johnny Depp en George Clooney zou vergelijken, wie van hun zou dan winnen?
ORLY?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
George Clooney nogsteeds. Maar dat is meer omdat ik niet van ingevallen koppies houd.
oké, neuken?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en niet zeggen dat jij een ingevallen koppie hebt.
Batman 4quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:28 schreef Lamon het volgende:
Ga Batman 4 kijken en daarna Edward Scissorhands, en als die mening hetzelfde blijft, is er weer iemand die we niet serieus hoeven te nemen bij.
Hoj luuk fobow we heben un hop interesen gmeen mach ik ju msnquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef Geranium_Opa het volgende:
meisje : wat d0e je nu ?
Ik : masturberen op jouw profiel fotow van hyves![]()
meisje : wat iss dat?
ik : aan mijn piemel trekken terwijl ik aan jouw preutse borstjes denk
meisje banned me
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:58 schreef BlueMage het volgende:
Duurde nog vrij lang tot de eerste "wat ben je aan 't doen?" posts kwamen moet ik zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |