Dan denken ze straks dat ie dat aan het doen isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef Mriya het volgende:
Gewoon links naar Goatse/Tubgirl e.d geven. Wedden dat ze het snel zullen afleren om je lastig te vallen?
Maar ze laten hem dus in vervolg wel met rust.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:43 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan denken ze straks dat ie dat aan het doen is
Alsof je dat niet weet trollquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:46 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is een goatse?
Ik wist het serieus echt nietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof je dat niet weet troll
En anders: Google afbeeldingen of gewoon Google.
quote:
Jawelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:49 schreef Mriya het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet serieus opgezocht?
KLB doorkijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:55 schreef Blinky het volgende:
Maareh... wat ben je nu aan het doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
dus dat vraagt ze aan zichzelf?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef Daniane het volgende:
Ja dat zegt 'n vriendin van me vaak.
"Wa bende aant doen?"
![]()
"msn & hyves"
Nee aan mij.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
dus dat vraagt ze aan zichzelf?
Nee hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Vertel ze gewoon de waarheid en zeg dat je een ouwe man bent, dan houden ze vlug op
Heb ik dus ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:20 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ik een kloon ben
Oude mannenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
Vertel ze gewoon de waarheid en zeg dat je een ouwe man bent, dan houden ze vlug op
Jonge meidenquote:
quote:
Eerst een foto, dan zullen we zien of je het klonen waard bentquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Misschien omdat ik kloon waardig ben.!
Hoi Lamon, ben jij oud? want..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn. jonkie..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Als ik oud ben, ben jij een kloon, deal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |