Wellicht dat ie tijdens de rehearsals wel eens is geinterviewd. Misschien dat dat dus in de film terecht komt. Maar anders is het een tijdschrift geweest. Misschien die van Ebony?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:20 schreef Fiddlergurl het volgende:
Dubbel uitgerust dusHoe fijn!
Wat ik me even afvroeg he... is er nu eigenlijk een 'laatste interview' met MJ bekend ergens? Of bewaren ze dat voor de film?
gastquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelfs tijden meegemaakt dat er een maand niet gepost werd![]()
Wat wilde je, met weinig tot geen nieuws
Rnnzquote:"Ja, nieuw album he!!"
Dentzquote:"Ja, in 2005, 2006, 2007, 2008.."
Zo werden de topics gevuld, die tijdquote:"Michael: You aint seen nothing yet"
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien dat telefoontje van toen hij 50 werd?
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijnquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien dat telefoontje van toen hij 50 werd?
Maar het is wel z'n laatste geloof ik, die tot nu toe openbaar gemaakt is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijn
Zou best kunnen, Die van Ebony kwam uit eind 2007 geloof ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar het is wel z'n laatste geloof ik, die tot nu toe openbaar gemaakt is.
Inderdaad ja. Maar toch leuk om even te horen. Die van Ebony kende ik al, maar dacht idd dat dat al van een tijd terug was.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vond dat niet echt een geweldig interview toen, beetje oppervlakkig 13 in een dozijn
Ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Bevin het volgende:
[..]
gast
[..]
Rnnz
[..]
Dentz
[..]
Zo werden de topics gevuld, die tijd![]()
Tja, we zijn qua muziek van hem iets te laat geboren
Vertel s wat dan, iets wat wij niet kunnen weten omdat we in de jaren 80 of later geboren zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Toch denken velen hier dat ze het beter weten.
quote:
Wat wil je precies weten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:32 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vertel s wat dan, iets wat wij niet kunnen weten omdat we in de jaren 80 of later geboren zijn.
Bad tour, Dangerous tour en History tour. Fire away, wat wil je weten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Zapato het volgende:
Back to MJ though, wie heeft MJ wel s zelf live gezien? Ik dus niet, en met mij hier nog en paar (de meesten ben ik bang), maar daar zou k wel s een first-hand verslag van willen. Hoe voelt t nou om m daar echt te zien staan? Iemand vooral Bad-Tour gezien? Goddamn, wat is t toch jammer dat ie die concerten niet heeft gedaan, ik had m zo knettergraag een keer live Billie Jean willen zien doen.
quote:
Stel niet zoveel vragen aan die arme jongenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Shitney het volgende:
[..]
Bad tour, Dangerous tour en History tour. Fire away, wat wil je weten?
Nou der lopen er hier wel een paar rond die ik qua kennis zeker wel serieus neem in tegenstelling tot een aantal anderen, iedereen weet zelf wel tot welke groep ie behoort. En dat is niet erg of whatever, maar we hoeven niet te doen alsof iedereen even veel van de beste man weet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Tja, ik ben niet degene die Randy voor Michael aanziet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik dus niet.
Kunnen we hebben, komt ie dan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
[..]
Stel niet zoveel vragen aan die arme jongen
Van dat gewedijver krijg ik een punthoofd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Nou der lopen er hier wel een paar rond die ik qua kennis zeker wel serieus neem in tegenstelling tot een aantal anderen, iedereen weet zelf wel tot welke groep ie behoort. En dat is niet erg of whatever, maar we hoeven niet te doen alsof iedereen even veel van de beste man weet.
Hou toch op, zielig gedoe, Dentz. Hoe oud ben je nou helemaal?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tja, ik ben niet degene die Randy voor Michael aanziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |