Bono, Bob Geldof en Angelina worden alledriezo vreselijk geroemd om hun goede doelen shit, maar zij kunnen nog niet in MJ's schaduw staan. In alle shit die de tabloid media over MJ heeft uitgestort is dat wel het grootste schandaal, dat hij daar nooit enige credit voor heeft gekregen. MJ deed meer aan charity in een week dan Bono in zijn hele leven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:40 schreef matthijst het volgende:
Hij deed zeker wel aan goede doelen, maar is er echt niet failliet aan gegaan, dat was het punt.
Alsof ik iemand ben die die dingen leest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:39 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Jullie moeten niet alles geloven wat er in die stomme tabloids staat.
Welnee, hij had ettelijke miljoenen aan schulden, maar ook vele malen meer miljoenen aan assets. Gewoon een kwestie van creatief bankieren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:43 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Alsof ik iemand ben die die dingen leest.![]()
Ik maak het op uit de talloze filmpjes die ik van hem gezien heb, en de voortdurende berichten uit betrouwbare bronnen dat hij een schuld had.
Ja dat klopt, maar dat is sinds dat hij dood is!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef Shitney het volgende:
@ Matthijst
Denk je nou werkelijk dat al die zogenaamde vrienden nu allemaal op zouden duiken om die kinderen te claimen, als MJ blut was? Die kinderen zijn steenrijk en gaan alleen maar rijker worden, ze hebben in de afgelopen 6 weken al 100 miljoen op hun rekening bij kunnen schrijven.
Ik geloof er niks van dat geld de drijfveer voor die tour was. Zijn ego wellicht, maar geld alleen zeker niet. Hij wou er 50 doen om Prince zijn record te overtreffen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:46 schreef matthijst het volgende:
Uhuh, en daarom deed ie een tour die hem de dood in dreef...
Laatste strohalm.
Ik denk dat Frank Dileo een van de betrouwbaarste bronnen in deze hele belachelijke soap is, en die zegt daar iets heel anders over. Net als John Branca trouwens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:47 schreef Robijn1961 het volgende:
Shitney...1 van de belangrijkste redenen dat hij deze uitputtende tour wilde doen, is omdat hij uit de schulden wilde komen.
Dezelfde mensen die niet wisten dat Michael serieus verslaafd was? Die niet wisten hoe of wat het precies in elkaar stak? Ik denk dat we naar de werkelijkheid moeten kijken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik denk dat Frank Dileo een van de betrouwbaarste bronnen in deze hele belachelijke soap is, en die zegt daar iets heel anders over. Net als John Branca trouwens.
Nee hoor, helemaal niet. Maar het is het totaalplaatje....toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Anyway, zullen we het weer gewoon over de muziek hebben? Of ben ik dan heel vervelend?
De werkelijkheid is dat Frank Dileo zijn manager was en dus het meeste weet over de contracten, en dat John Branca zijn executeur is en zijn hele financiele imperium opgebouwd heeft. Misschien willen ze gewoon niet net als elke andere so called friend de man zwart maken terwijl hij zich niet meer kan verdedigen. Dat is ook een optie.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:53 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dezelfde mensen die niet wisten dat Michael serieus verslaafd was? Die niet wisten hoe of wat het precies in elkaar stak? Ik denk dat we naar de werkelijkheid moeten kijken.
Net alsof zijn salaris daar iets mee te maken heeftquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:20 schreef piepie het volgende:
[..]
150.000 dollar p.m. verdienen en dan zo nalatig zijn. Hij verdient een hele zware straf!
Waarom geloof je steeds minder over die zware verslaving?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:55 schreef Shitney het volgende:
[..]
De werkelijkheid is dat Frank Dileo zijn manager was en dus het meeste weet over de contracten, en dat John Branca zijn executeur is en zijn hele financiele imperium opgebouwd heeft. Misschien willen ze gewoon niet als net als elke andere so called friend de man zwart maken terwijl hij zich niet meer kan verdedigen. Dat is ook een optie.
Persoonlijk geloof ik steeds minder van die zware verslaving, trouwens.
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:52 schreef Shitney het volgende:
Anyway, zullen we het weer gewoon over de muziek hebben? Of ben ik dan heel vervelend?
Omdat ik steeds meer begin te begrijpen van hoe de media MJ in een bepaalde hoek probeerde te drukken, en alles wat niet in dat imago paste negeerde. Ik denk dat het de media wel weer goed uitkomt om MJ als een totaal gefilpte junk neer te zetten. Dat past beter bij de Wacko Jacko die ze zelf gecreëerd hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Waarom geloof je steeds minder over die zware verslaving?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef Shitney het volgende:
[..]
Omdat ik steeds meer begin te begrijpen van hoe de media MJ in een bepaalde hoek probeerde te drukken, en alles wat niet in dat imago paste negeerde. Ik denk dat het de media wel weer goed uitkomt om MJ als een totaal gefilpte junk neer te zetten. Dat past beter bij de Wacko Jacko die ze zelf gecreëerd hebben.
Ik zal niet ontkennen dat MJ problemen met drugs en medicijnen had. Dat bedoel ik ook niet. Desalniettemin denk ik wel dat het beeld wat nu van de man geschetst wordt totaal geen recht doet aan de werkelijkheid. En als ik eerlijk ben, word ik daar steeds pissiger van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Maar het blijft een feit, dat Michael zich al tijden onder narcose liet brengen, omdat hij niet kon slapen. Hij moest steeds maar creëren, vertelt hij in de filmpjes. Onze Michael was een tormented soul, en natuurlijk is dat begonnen in zijn jeugd.
Ben jij nou een fan of niet? Wees es duidelijk.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zijn we nu nog niet uitgepraat over z'n muziek. De man heeft een kleine tien jaar geen nieuwe plaat uitgebracht.
Dat ben ik met je eens. Laten we er maar vanuit gaan dat ie daar gelukkig niks meer van merkt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik denk dat het beeld wat de Media schetst helemaal nooit recht heeft gedaan aan de werkelijkheid....echt al 45 jaar niet.
Ik denk dat dit 1 van de dingen is die hem genekt heeft.
Hij is geen fan, maar een liefhebber van zijn muziekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ben jij nou een fan of niet? Wees es duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |