Ja. Sneue kerel was 't. Volgens mij maakte dat z'n dag weer goed ofzo. Mocht ik ooit zo worden mag je me afschietenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat soort paupers krijgen een strakke plasser van het schrijven van zo een geel briefje..
30 + 90 + 60.quote:Hoeveel ¤ ben je kwijt IDZ?
Verstandig, kan je 30 euro schelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat zal wel ja.
[..]
zal ik 'em ook maar eens in mijn auto leggen.
Wat zou een agent in de bek schijten kostenquote:[..]
ze hopen natuurlijk dat je gaat schelden, kunnen ze nog meer cashen.
Ik maak m'n eigen land welquote:[..]
inderdaad laat ze maar eens werken.
[..]
waarheen? naar een land zonder politie?
ff gequote. Mocht het zover komen. Kan ik dat aandragen als bewijs, dat het met toestemming was.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Sneue kerel was 't. Volgens mij maakte dat z'n dag weer goed ofzo. Mocht ik ooit zo worden mag je me afschieten.
quote:30 + 90 + 60.
180 euro naar Koos Spee en kornuiten.. Zonde.
kan je toch leuke dingen mee doen.quote:Verstandig, kan je 30 euro schelen.
minimaal één nachtje, denk ik. waarschijnlijk meer.quote:Wat zou een agent in de bek schijten kosten![]()
?
doe ik mee.quote:Ik maak m'n eigen land wel.
So I seequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een Daphne toegevoegd.
je krijgt concurrentie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daar gaat mijn streepje voor dat ik had!
quote:
ja!!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil je nu lieve woordjes horen van ome Isdatzo?
.
quote:
maar wel lekker.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:35 schreef Daph_ het volgende:
Taart uitzoeken
Wat is multivlaai DUUR!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |