Is al gebeurtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
allemaal een keertje op Niet-Ok drukken, 6 keer is voldoende om hem een tijdje aan de grond te krijgen
quote:Hekel aan politie/justitie hyves
Deze hyve is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of deze content inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
JA OMGWTFBBQquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Office-sir het volgende:
ZIEEEKKKKKKK
[ afbeelding ]
DEZE MAN HEEFT ZOVEEL SKEIT AAN DE POPO DAT HIJ GEWOON EEN PATATJE EET VOOR EEN POPO AUWO WAT EEN BAAS WAT EEN SKIT HEEFT DIE BRDADA
Politie in trailercamp-taalquote:
Het is ook echt verboden om patat te etenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Office-sir het volgende:
ZIEEEKKKKKKK
[ afbeelding ]
DEZE MAN HEEFT ZOVEEL SKEIT AAN DE POPO DAT HIJ GEWOON EEN PATATJE EET VOOR EEN POPO AUWO WAT EEN BAAS WAT EEN SKIT HEEFT DIE BRDADA
God mens: zielepotenquote:
Ik moest fucking hard lachen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Office-sir het volgende:
ZIEEEKKKKKKK
[ afbeelding ]
Dat is toch ook zo?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef TheTallDude het volgende:
dat politie en justtie meer stuk maken dan dat ze proberen te fixen
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?
Automobilisten die 5 km te hard rijden zijn de 'criminelen' en het echte tuig laten ze gewoon lopen
Ja en mensen zoals jij zouden ze gelijk op moeten sluiten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo?
Automobilisten die 5 km te hard rijden zijn de 'criminelen' en het echte tuig laten ze gewoon lopen
Zolang ik geen andere bestuurders in gevaar breng bepaal ik dat zelf welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:34 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Jongen, als er staat dat je 40 km mag rijden dan moet dat 40 km blijven, niet 45 of 50, paupert met je matje
je brengt dus wel andere burgers in gevaar want die snelheid is niet zomaar ingesteldquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zolang ik geen andere bestuurders in gevaar breng bepaal ik dat zelf wel![]()
In de tijd dat zij beetje burgertje zitten te pesten met hun flitsers worden er in het centrum iemand beroofd, verkracht of dood gemept. Wat doen ze er tegen? Niks, behalve als de dader nog een boete heeft lopen
Wanneer ben jij uit het pieterbaan ontsnapt?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
In de tijd dat zij beetje burgertje zitten te pesten met hun flitsers worden er in het centrum iemand beroofd, verkracht of dood gemept. Wat doen ze er tegen? Niks, behalve als de dader nog een boete heeft lopen
huiliequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik wel. (maar of ik ze dan serieus neem is ten 2e) Ik ben niet zo'n triest figuur die het heerlijk vindt om tegen de politie in te gaan. Wees verdomme blij dat er politie is. Want als er bij jou wordt ingebroken, dan sta je erg snel bij de politiebureau.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
Heb jij dan wel respect voor dit soort gasten?
[ afbeelding ]
Best moeilijk om je evenwicht te behouden op zo'n dingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh helder licht, vertel mij welke 'andere burgers' ik in gevaar breng als ik (bijvoorbeeld) op een uitgestorven A2 midden in de nacht 130 km/u rijd i.p.v. de maximaal toegestane 120?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef Fha het volgende:
[..]
je brengt dus wel andere burgers in gevaar want die snelheid is niet zomaar ingesteldEn mensen die denken dat alle politie agenten getraind zijn om alles te doen...
Het is onderverdeelt snap je wel? Dus de verkeerspolitie zal sowieso nooit een inbreker pakken (tenzij hij dus met 200 over de snelweg gaat scheuren). Best moeilijk om te snappen voor je natuurlijk
Hmm, enigzins.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef Kopbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan hoop ik eigenlijk dat de politie erg snel bij mij is. Voor de veiligheid van de inbreker, natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik wel. (maar of ik ze dan serieus neem is ten 2e) Ik ben niet zo'n triest figuur die het heerlijk vindt om tegen de politie in te gaan. Wees verdomme blij dat er politie is. Want als er bij jou wordt ingebroken, dan sta je erg snel bij de politiebureau.
Jij snapt zeker niet dat er ergens een grens getrokken moet worden? 120 is het maximum... ga je harder... dan moet je niet zeiken als je een boete hebquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh helder licht, vertel mij welke 'andere burgers' ik in gevaar breng als ik (bijvoorbeeld) op een uitgestorven A2 midden in de nacht 130 km/u rijd i.p.v. de maximaal toegestane 120?
Maar dan doen ze toch geen fuck aan, behalve als je weet wie de dader is en als je er dan bij vertelt dat hij een grote wietplantage heeft groeienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Want als er bij jou wordt ingebroken, dan sta je erg snel bij de politiebureau.
Jij snapt hetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh helder licht, vertel mij welke 'andere burgers' ik in gevaar breng als ik (bijvoorbeeld) op een uitgestorven A2 midden in de nacht 130 km/u rijd i.p.v. de maximaal toegestane 120?
Boeren staan vroeg op...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Sterker nog: jullie snappen helemaal niksquote:
Dat dus inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij snapt zeker niet dat er ergens een grens getrokken moet worden? 120 is het maximum... ga je harder... dan moet je niet zeiken als je een boete heb
Uh.. net was je argument tegen het overschrijden van maximum snelheden nog het feit dat je daarmee andere mensen in gevaar brengt en nu is het opeens 'omdat je je maar aan de regels te houden hebt'? Lekker standvastig ben jij. Maar met alle winden meewaaien is inderdaad wel het makkelijkst.quote:
Die wilde ik ook postenquote:
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef foqqer het volgende:
Als je per sé moet gaan scheuren, ga dan lekker naar de kartbaan of naar Duitsland ofzo.
Heb je weleens aangifte gedaan? Je proces verbaal gaat direct door de shredder zodra je 1 stap buiten het bureau zet en een week later wordt je gebeld dat ze hun best hebben gedaan maar de dader niet hebben gevonden. Goh...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Sterker nog: jullie snappen helemaal niks
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij snapt zeker niet dat er ergens een grens getrokken moet worden? 120 is het maximum... ga je harder... dan moet je niet zeiken als je een boete heb
Ja, meerdere malen zelfs. En als je helemaal geen aangifte doet, dan wet je zeker dat de dader nooit gepakt wordt, maar dan moet je ook niet gaan zeiken. Ik wil niet zeggen dat de politie 100% betrouwbaar/goed en dergelijke is, want ik zie het ook vaak genoeg gebeuren dat agenten voor de lol de sirene aanzetten, zodat ze door rood kunnen rijden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je weleens aangifte gedaan? Je proces verbaal gaat direct door de shredder zodra je 1 stap buiten het bureau zet en een week later wordt je gebeld dat ze hun best hebben gedaan maar de dader niet hebben gevonden. Goh...![]()
Bel je voor overlast.. 'sorry we hebben het te druk' zeg je erachter dat je het vermoeden hebt dat ze teveel wiet kweken is het meteen van 'we komen er zo snel mogelijk aan'![]()
Jij werkt op het bureau dat je weet dat zodra je buiten bent dat ding de shredder in gaat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Heb je weleens aangifte gedaan? Je proces verbaal gaat direct door de shredder zodra je 1 stap buiten het bureau zet en een week later wordt je gebeld dat ze hun best hebben gedaan maar de dader niet hebben gevonden. Goh...![]()
Bel je voor overlast.. 'sorry we hebben het te druk' zeg je erachter dat je het vermoeden hebt dat ze teveel wiet kweken is het meteen van 'we komen er zo snel mogelijk aan'![]()
Zag ik op die hyve staan.... vond het wel een mooie titelquote:
En dat is nou juist het probleem, dat softe gedoe. Aai over de bol, niet meer doen he? Geef kind desnoods een ijsje en zodra ze weg zijn begint het gezeik weerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:00 schreef jordeeh het volgende:
Hier komen ze wel gewoon als je belt voor overlast. Vaak is er niks aan de hand en komen ze een praatje maken en gaan ze weer weg.
Gisteren was het in Amsterdam wel heel andersquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem, dat softe gedoe. Aai over de bol, niet meer doen he? Geef kind desnoods een ijsje en zodra ze weg zijn begint het gezeik weer
Gast, er is een feestje.. Het is sowieso aan de buitenweg, en het is in de buurt gemeld. Dan gaat een tjap die 3 km verderop woont bellen dat ie last heeft van de muziekquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
En dat is nou juist het probleem, dat softe gedoe. Aai over de bol, niet meer doen he? Geef kind desnoods een ijsje en zodra ze weg zijn begint het gezeik weer
Rot op met die straattaal van jequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
Het zijn echt ewa die skille popo's die takken alsof ze een fonna hebben enzo ewa jeweet toch?
Ja dat was ook alleen maar omdat er Engelsen bij betrokken waren. Om hun zogenaamde 'eer' hoog te houden, anders ziet de buitenwereld meteen wat voor pussies we hebben als handhaversquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gisteren was het in Amsterdam wel heel anders
Eyo swa! Ik heb dikke skitta aan wat jij klapt!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rot op met die straattaal van je
Nah vooruit, dan geef ik de politie voor 1 keer gelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:11 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Gast, er is een feestje.. Het is sowieso aan de buitenweg, en het is in de buurt gemeld. Dan gaat een tjap die 3 km verderop woont bellen dat ie last heeft van de muziek
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Office-sir het volgende:
ZIEEEKKKKKKK
[ afbeelding ]
MIjn hemelquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
Uh.. net was je argument tegen het overschrijden van maximum snelheden nog het feit dat je daarmee andere mensen in gevaar brengt en nu is het opeens 'omdat je je maar aan de regels te houden hebt'? Lekker standvastig ben jij. Maar met alle winden meewaaien is inderdaad wel het makkelijkst.
Patatje? Frietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Office-sir het volgende:
ZIEEEKKKKKKK
[ afbeelding ]
Het is van de zware jongens en mc jaapiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |