Ja weet ik maar mijn PM systeem is al heel lang verbannen en ze reageren niet op mails op FOK! dus ik kan je niet PMen en andersomquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?
ja maar, ben je het er dan niet mee eens dat dan het "mickey" concept een beetje weg valt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaan
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij evenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
nu moet ik m'n order af zien te handelen met rachel
daar heb ik helemaal geen zin in
ik mail al bijna een week heen en weer met jack voor een order van taobaoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:00 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij even![]()
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruiktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
ok, komt goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruikt
maar volgens mij kan je dat weer op je rekening zetten als je dat wilt
ik heb rachel maar gemaild, ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat Rachel de taobao orders doet.
Jack geeft slechts alles door aan Rachel die handelt de rest af.
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
je vraagt wel veel hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee wat jack z'n msn is/of jack msn heeft?
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef luciano het volgende:
http://www.dealperfect.com/help/
MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:33 schreef saban het volgende:
[..]
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.
Ik vind haar top dat ze direct de prijzen ging berekenen en alles uit ging leggen over maten etc.
Ik heb in ieder geval 4 producten besteld bij haar: 70 euro.
Ja ze heeft MSN, Jack is 01 aan het eind, Rachel is 02.
ja, had geen zin om terug te zoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
je vraagt wel veel he![]()
[..]
[..]
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.
1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende weekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ze wel een beetje regelmatig online?
Gisterochtend heb ik haar voor het laatst gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ze wel een beetje regelmatig online?
ik ga het volgende week nog een keer vragen, alleen om jou te narrenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
1 post hoger dus, en nou niet nog een keer vragen volgende week
Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb een probleem
Mijn vriendin is gek van roze, dat eerst.
Mickey vind ze heel schattig.
Zag ik dus laatst dit:
nou weet ik dus echt niet welke ze leuker zou vinden!![]()
![]()
ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:47 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan vraag je gewoon even wat cooler is, een roze of een zwarte Mickey.
Daarna gieber je irritant als ze nieuwsgierig gaat vragen wat je van plan bent.
Ik snap dit soort problemen nooit, ga je aan wildvreemden vragen wat die troela in je bed leuk vindt
Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwartequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ja duhh, dan zegt ze een zwarte, logisch toch? maar als het over een mp3 gaat is dat toch anders..
overigens de zwarte gecancelled en de roze geordered.
dan stuur ik de roze terug en bestel ik weer de zwartequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:56 schreef luciano het volgende:
[..]
Daar gaat je relatie .......... ze wil de zwarte
Ugh, wachten is kutquote:8/15/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Order Received - in stock
8/13/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Order Received - in stock
8/10/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/9/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Pending Refund Authorization
8/8/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Packaging via Tracked Air Mail XXXXXXXX
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Shipped via Air Mail
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier
8/7/2009 XXXXXXXX XXXXXXXX Waiting for Supplier