abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71863814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Zij niet dus, zo te zien
Zij is ook Berber.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_71863894
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef detlevico het volgende:

[..]

Wel als ge even beter gekeken/gelezen had, dan kon je zien dat ik verder op berichte: onder het eigen volk zitten ook allochtonen.

pi_71863918
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:30 schreef detlevico het volgende:

[..]

Wel als ge even beter gekeken/gelezen had, dan kon je zien dat ik verder op berichte: onder het eigen volk zitten ook allochtonen.

Inderdaad: niet gelezen
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 23:49:23 #254
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71863951
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:27 schreef SCH het volgende:
Het beleid van Wilders vergeleken met de jaren 30 van de vorige eeuw is niet meer dan logisch, helaas.
Beleid? Welk beleid bedoel je? Volgens mij heeft Wilder nog helemaal geen beleid wat hij kan of mag uitvoeren.
pi_71864037
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Zij is ook Berber.
Dan hebben Berbers dus ook semitische neuzen .. anyway, niet echt relevant, zoals ik al zei, het ligt bij mij wat gevoelig, het is bij god niet makkelijk om met zo'n neus in Europa op te groeien, zelfs al schamen ze zich rot over het recente verleden.
pleased to meet you
pi_71864097
In 2002 demoniseerde de PvdA Pim Fortuyn ook. En die sfeer speelde droeg bij tot de moord op hem. De PvdA moet oppassen. Als je het niet met Wilders eens bent, pak hem dan inhoudelijk op zijn punten. Zoals D66 doet.
pi_71864189
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Beleid? Welk beleid bedoel je? Volgens mij heeft Wilder nog helemaal geen beleid wat hij kan of mag uitvoeren.
Doe niet zo dom .. het beleid dat (liefst) wil uitvoeren natuurlijk, waar die op gekozen wordt .. of breng jij je stem uit op een politicus/partij zonder te weten welk beleid die wil gaan voeren ?
pleased to meet you
pi_71864199
Stom van haar, Hitler was minstens net zo'n grote aso in de jaren 30, toen hij opkwam, maar wel een stukje slimmer en nuttiger voor Duitsland dan Wilders ooit voor Nederland zal zijn, voordat hij met zijn genocide begon.

Wilders krijgt zijn aanhangers vanzelf, zonder ook maar iets voor zijn land te hebben betekend...
En Wilders is absoluut gestoord, maar zou nooit zover gaan, als is het maar omdat hij simpelweg te dom is.
pi_71864247
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:55 schreef Zienswijze het volgende:
In 2002 demoniseerde de PvdA Pim Fortuyn ook. En die sfeer speelde droeg bij tot de moord op hem. De PvdA moet oppassen. Als je het niet met Wilders eens bent, pak hem dan inhoudelijk op zijn punten. Zoals D66 doet.
Ah, dus Wilders mag ook verantwoordelijk worden gehouden als een moslim geweld wordt aangedaan ?

Overigens is dit gewoon inhoudelijke kritiek, Wilders zijn manier van werken is dezelfde als die van de populist met snor in de jaren 30. Dat zoveel mensen vatbaar zijn voor dit soort retoriek, waaronder jij, is dan ook niet verbazingwekkend.
pi_71864256
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Dan hebben Berbers dus ook semitische neuzen .. anyway, niet echt relevant, zoals ik al zei, het ligt bij mij wat gevoelig, het is bij god niet makkelijk om met zo'n neus in Europa op te groeien, zelfs al schamen ze zich rot over het recente verleden.
Ze is geen modellenmateriaal. Dan kun jij wel over semitische neuzen beginnen, maar a) zij is geen semiet en b) maakt dat haar niet mooier/knapper.
pi_71864363
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:00 schreef gelly het volgende:

[..]

Ah, dus Wilders mag ook verantwoordelijk worden gehouden als een moslim geweld wordt aangedaan ?

Overigens is dit gewoon inhoudelijke kritiek, Wilders zijn manier van werken is dezelfde als die van de populist met snor in de jaren 30. Dat zoveel mensen vatbaar zijn voor dit soort retoriek, waaronder jij, is dan ook niet verbazingwekkend.
Ah, dus Islam mag ook verantwoordelijk worden gehouden als een moslim geweld pleegt tegen een niet-moslim uit naam van Allah?
pi_71864441
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ah, dus Islam mag ook verantwoordelijk worden gehouden als een moslim geweld pleegt tegen een niet-moslim uit naam van Allah?
Hoe wil je een godsdienst ergens voor verantwoordelijk houden helder licht ? Je kunt niet elke vraag met een wedervraag beantwoorden om enigszins intelligent te lijken, dat ze je nu hopelijk wel.
pi_71864486
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Hoe wil je een godsdienst ergens voor verantwoordelijk houden helder licht ? Je kunt niet elke vraag met een wedervraag beantwoorden om enigszins intelligent te lijken, dat ze je nu hopelijk wel.
En wat doe jij dan?
En die godsdienst heeft ook een boek waarop gelovigen zich op beroepen.
Schrijf Wilders' uitspraken op en je hebt ook een boek.
pi_71864526
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:04 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen verantwoordelijk voor zijn eigen daden en is godsdienst altijd een dekmantel voor slecht gedrag.
pi_71864558
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef detlevico het volgende:
Geert Wilders komt voor het eigen volk op, en dat kun je niet zeggen van alle linkse partijen.
Wilders is niet vóór de Nederlanders, hij is tégen de Islamieten.

Misschien doet 'ie naast zijn anti-moslimbeleid nog wat dingetjes waardoor we achteraf kunnen zeggen dat hij toch ook wel goede dingen heeft gedaan, zoals wat snelwegen aanleggen en een Nederlands automerk oprichten.
pi_71864594
Ik was al toe aan een nieuwe auto.
pi_71864641
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:08 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En wat doe jij dan?
Ik stel een wedervraag om je aan het denken te zetten over hetgeen je zelf schreef. Als Wilders wat overkomt is de PvdA verantwoordelijk dan stel ik dat Wilders verantwoordelijk zou moeten zijn als een moslim wat overkomt. Geloof, daarentegen, kun je niet ergens verantwoordelijk voor stellen aangezien het altijd personen zijn die zich ergens op beroepen. Een geloof an sich bestaat enkel bij gratie van mensen die erin geloven. Het is dezelfde redenatie als God voor de rechter roepen. Het is onzin. Snap je het nu ?
quote:
Het ontgaat mij even wat je precies probeert te zeggen.
pi_71864702
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik stel een wedervraag om je aan het denken te zetten over hetgeen je zelf schreef. Als Wilders wat overkomt is de PvdA verantwoordelijk dan stel ik dat Wilders verantwoordelijk zou moeten zijn als een moslim wat overkomt. Geloof, daarentegen, kun je niet ergens verantwoordelijk voor stellen aangezien het altijd personen zijn die zich ergens op beroepen. Een geloof an sich bestaat enkel bij gratie van mensen die erin geloven. Het is dezelfde redenatie als God voor de rechter roepen. Het is onzin. Snap je het nu ?
[..]

Het ontgaat mij even wat je precies probeert te zeggen.
Nee fout. Want de Islam heeft een profeet. En die had ook zijn uitspraken die hij in een boek schreef waar zijn gelovigen zich op baseren.
Zie Wilders als een profeet v/d PVV en mohammed als een profeet v/d Islam. Waarbij moslims hun leven ook nog laten leiden door Mohammed's uitspraken, terwijl niet alle PVV-aanhangers hun leven laten leiden door Wilders' uitspraken.
pi_71864748
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee fout. Want de Islam heeft een profeet. En die had ook zijn uitspraken die hij in een boek schreef waar zijn gelovigen zich op baseren.
Zie Wilders als een profeet v/d PVV en mohammed als een profeet v/d Islam. Waarbij moslims hun leven ook nog laten leiden door Mohammed's uitspraken, terwijl niet alle PVV-aanhangers hun leven laten leiden door Wilders' uitspraken.
Vind je het heel erg als ik je even alleen laat met je hersenspinsels ?
pi_71864786
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Vind je het heel erg als ik je even alleen laat met je hersenspinsels ?
Je bedoelt dat je geen argumenten hebt waardoor je op de man gaat spelen en weg gaat lopen?

Je doet maar wat je wilt
pi_71864961
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ze is geen modellenmateriaal. Dan kun jij wel over semitische neuzen beginnen, maar a) zij is geen semiet en b) maakt dat haar niet mooier/knapper.
Zoals ik al zei, ik ben ook behept met zo'n geval, en die zijn, iig zover mij bekend, echt typisch voor mensen met semitisch bloed .. hoe zij eraan komt, ik zou het niet weten ..
En tja, ik ben dus ook vaker dan een keer voor heks uitgemaakt, door van die aardige tolerante autochtonen, vandaar.
pleased to meet you
pi_71865020
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:08 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En wat doe jij dan?
yeah, na de poster en de film .. het boek
pleased to meet you
pi_71865182
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:28 schreef moussie het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, ik ben ook behept met zo'n geval, en die zijn, iig zover mij bekend, echt typisch voor mensen met semitisch bloed .. hoe zij eraan komt, ik zou het niet weten ..
En tja, ik ben dus ook vaker dan een keer voor heks uitgemaakt, door van die aardige tolerante autochtonen, vandaar.
Gelukkig hebben we in ons land alleen maar hele knappe autochtonen, dus die hebben recht van spreken.
pi_71865250
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:40 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we in ons land alleen maar hele knappe autochtonen, dus die hebben recht van spreken.
In Nederland heb je recht van spreken, inderdaad.
pi_71865278
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef richarddekker het volgende:
Ze wou moslims toch niet met joden vergelijken hoop ik.
Lees openbaringen 2 vers 9 en je weet dat ze zo 'geprogrammeerd' is, haar religie zal zich altijd met joden willen vergelijken.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')