voor de blenderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
Weet iemand waarvoor jegebruikt?
pathe?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:46 schreef mike_hunt het volgende:
Weet iemand waarvoor jegebruikt?
dat doet me denken aan een verhaal jaren geleden op Schiphol. Je had daar zo'n shredder staan voor die beesten.quote:
paté? maar waar is dan het tekentje voor het toastje?quote:
zou er echt moeten zijn :-) net als dat slap handje geniaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
paté? maar waar is dan het tekentje voor het toastje?
en jij zit in de kledingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wiki heeft het over eetn of ander touw voor een mast op een bootje
Met wat voor shit plaats je een bewegend plaatje? tinypic?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou er echt moeten zijn :-) net als dat slap handje geniaal
marmotten en cavia's in de hakselmolenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een verhaal jaren geleden op Schiphol. Je had daar zo'n chredder staan voor die beesten.half Nederland in rep en roer.
Ik vroeg laatst aan me moeder of ze niet een vest voor me wou breienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij zit in de kledingwww.burda.de
als je die dingen gewoon googled, of je weet er ene paar te staan kan je die gewoon als image linken hoef je em niet eens perse eerst zelf te storenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Met wat voor shit plaats je een bewegend plaatje? tinypic?
de eekhoorntjes-schredderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat doet me denken aan een verhaal jaren geleden op Schiphol. Je had daar zo'n shredder staan voor die beesten.half Nederland in rep en roer.
o gingen er meerdere beesten in? ik dacht alleen kuikentjes.quote:
zij doet niet aan breienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst aan me moeder of ze niet een vest voor me wou breien
toen ze uitgelachen was hing ze op
je hebt er teveel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef wonderer het volgende:
Ik moet echt stoppen met boxers kopen
Nu wel jaquote:
er was dus een sale?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef wonderer het volgende:
Ik moet echt stoppen met boxers kopen
Bij een broedbedrijf alleen de haantjes jah, op schiphol ook eekhoorntjes en andere knaagdieren die in beslag genomen waren..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o gingen er meerdere beesten in? ik dacht alleen kuikentjes.
beter teveel dan teweinigquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu wel jaIk heb een zijden en een retro gekocht, allebei in de aanbieding. Maar ik heb een paar weken terug ook al zes championboxers gekocht. En ik had er nog iets van 12 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |