dan zou et een wat ander verhaal worden ja, anders krijg je van die schoonmoeder zilveren theepot gestolen scenario's.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
begrijpelijk als je samen gaat wonen and shit. Want als de ouders langskomen kan je niet uren op het balkon gaan staan totdat ze weg zijn.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
das waar! Helemaal als ze blijven slapen. heel leuk, maar de volgende dag wel wegwezen. hoeft niet meteen, mag ook later in de middag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan zou et een wat ander verhaal worden ja, anders krijg je van die schoonmoeder zilveren theepot gestolen scenario's.
Samenwonen is dan ook het laatste wat ik zou doen, kword al paranoíde als iemand langer dan 1 weekend bleef..op zondagavond moet je echt oprotten
Neem je phone eens op wilje?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:51 schreef Desmonkey het volgende:
pff ik heb nog nooit zo klote gevoeld
haha precies mag ook later in de middagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar! Helemaal als ze blijven slapen. heel leuk, maar de volgende dag wel wegwezen. hoeft niet meteen, mag ook later in de middag.![]()
Ik heb zo m'n dingetjes die ik doe en daar kan ik geen mensen om mij heen hebben waarvan ik het gevoel heb dat ik ze moet entertainen.
je bedoelt zoiets? dat is echt jaaaaaaaaarrrrrrrrrrreeeeeeeeeennnnnnn geleden.quote:
wat romantischquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan zou et een wat ander verhaal worden ja, anders krijg je van die schoonmoeder zilveren theepot gestolen scenario's.
Samenwonen is dan ook het laatste wat ik zou doen, kword al paranoíde als iemand langer dan 1 weekend bleef..op zondagavond moet je echt oprotten
quote:
dus je vriend zou ook moeten vertrekken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik bij iemand anders bleef bleef ik ook nooit lang dood en dood irritant
lat relatiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je vriend zou ook moeten vertrekken?
' er gaat een trein om kwart over drie dusse...schiet je op'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus je vriend zou ook moeten vertrekken?
Ik vier hier sowieso mijn verjaardag. Dat willen ze graag.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wanneer kom je het tegendeel bewijzen ?
exactly. Ik weet dan niet wat ik dan daar nog te zoeken heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:02 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik bij iemand anders bleef bleef ik ook nooit lang dood en dood irritant
ik denk ik ook niet hoor, daarom ben ik ook niet opzoek naar een BFquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
' er gaat een trein om kwart over drie dusse...schiet je op'
ja, ik kan het niet,
evenmin als iedere dag gebel
als iemand teveel achter me aanzit, aandacht wilt, zeurt, of me iedere dag belt, smst... knap ik meteen af
o, is Eustace dan niets iets voor je?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
' er gaat een trein om kwart over drie dusse...schiet je op'
ja, ik kan het niet,
evenmin als iedere dag gebel
als iemand teveel achter me aanzit, aandacht wilt, zeurt, of me iedere dag belt, smst... knap ik meteen af
alsof dat het ergste isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik vier hier sowieso mijn verjaardag. Dat willen ze graag.![]()
Daarna vlieg ik naar huis toe voor een gesprek. En daarna ga ik naar Nederland toe. (tenminste dat zit in de planning). Ik wil moeders zien voordat ze een maand naar Canada gaat. Tis nog allemaal prematuur. Ik denk dat ik dit weekend duidelijkheid kan verschaffen.
Dan trekken we de agenda voor het borreluurtje.
ooo noes ik zei trekken HIHIHIEINZ111LOLZ
Die belt als hij een spinnetje zietquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is Eustace dan niets iets voor je?
LOL
LMAO vreselijk echt waarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, is Eustace dan niets iets voor je?
LOL
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
Net zoals telefoonsex. Ik heb het 1 keer geprobeerd en het was echt horrible. nooit meer!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:13 schreef mike_hunt het volgende:
Net zoals telefoonsex. Ik heb het 1 keer geprobeerd en het was echt horrible. nooit meer!
ja het is niet zoals in de films.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
er was er eentje waar ik dat wel mee kon, toen had ik hem in het echt geneukt en toen was dat vuurtje ook weer gedoofd
een ander duurde gewoon te lang so i had to fake it several times 'ey ik ga slapen moet er vroeg uit',click'
straks begin je nog op nuno te lijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
er was er eentje waar ik dat wel mee kon, toen had ik hem in het echt geneukt en toen was dat vuurtje ook weer gedoofd
een ander duurde gewoon te lang so i had to fake it several times 'ey ik ga slapen moet er vroeg uit',click'
die is toch juist wel van de relatie? Plural, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks begin je nog op nuno te lijken![]()
nee, de nieuwste breipatronen in de Libelle.quote:
Oeh, leuk!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, de nieuwste breipatronen in de Libelle.
burda mieke burda!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, de nieuwste breipatronen in de Libelle.
zeggen ze dat van het schijten ook niet? ik heb een bruine trui gebreid....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh, leuk!
Ik heb vandaag een bloemtje in m'n nieuwe trui gebreid!
o kut ja.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeggen ze dat van het schijten ook niet? ik heb een bruine trui gebreid....
ik heb vroeger weleens gepunnikt met zo'n paddestoel.
![]()
si siquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o kut ja.
![]()
![]()
![]()
![]()
en de ariadne o.i.d. toch?
maar als R er niet isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die is toch juist wel van de relatie? Plural, dat dan weer wel.![]()
nee, alleen als ik hem hier spreek, volgens mij zit ie nog in Lissabonquote:waar is die gast eigenlijk? hij moest toch thuisblijven rusten? Jij hebt toch kontakt met hem?
is dat een tijdschrijft? betekent iets van roughquote:
welnee ik heb nooit sex verderquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
straks begin je nog op nuno te lijken![]()
wiki is your best friendquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is dat een tijdschrijft? betekent iets van rough
[dr.Evilmodus]quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:36 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
welnee ik heb nooit sex verder
nee, het betekent niet Rough. ik weet niet wat voor tijdschrift jij in gedachte heb.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
is dat een tijdschrijft? betekent iets van rough
Wat betekend het dan welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het betekent niet Rough. ik weet niet wat voor tijdschrift jij in gedachte heb.
wiki heeft het over een of ander touw voor een mast op een bootjequote:
ik blijkbaar dus ook niet hahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, het betekent niet Rough. ik weet niet wat voor tijdschrift jij in gedachte heb.
burda? dat is een brei tijdschrift.quote:
ah alweer de expertquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
burda? dat is een brei tijdschrift.
Of het een spaans woord is, weet ik niet.
lijkt wel op. gorda (dik)
brei tijdschrift van vroeger.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wiki heeft het over een of ander touw voor een mast op een bootje
ow haha serieus?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
burda? dat is een brei tijdschrift.
Of het een spaans woord is, weet ik niet.
lijkt wel op. gorda (dik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |