Second that.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Hetiszover het volgende:
Ik snap het niet.
Een dt foutje kan ik nog wel accepteren, maar dit....quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ziggo.nl probeerd zich te positioneren als startportaal voor iedereen die bij Ziggo zit.
Vandaar de Google enhanced search.
Tjees, iedereen kan dat toch verzinnen.....
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef leLe-- het volgende:
Dat heeft fok ook.
http://google.fok.nl/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef B.. het volgende:
[..]
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
volgens mij is dat inmiddels gewoon permanent hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef B.. het volgende:
[..]
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die altijd klachten hebben met ziggo
Ik hoor altijd iedereen over klachten met ziggo, ook mensen hier in de buurt maar ik heb echt nog nooit een probleem gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.
Trouwens Ziggo is echt de beste in Limgburg, heb er goede ervaringen mee en vele andere mensen in mijn omgeving delen ook die ervaringen.
daar rijden ook de tofste monteursquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.
Trouwens Ziggo is echt de beste in Limgburg, heb er goede ervaringen mee en vele andere mensen in mijn omgeving delen ook die ervaringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |