Het valt uiteindelijk best tegen hoor.. En als ik je bureauberg erbij leg win jij gegarandeerdquote:
Ik zeg ook nergens dat je hiervoor géén pinguin hadquote:Op zondag 16 augustus 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn oude ava was ook een pinguin, die heb ik maar een paar jaar gehad
[ afbeelding ]
Goedemorgen btw.
Zij zijn helden!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:57 schreef morgane het volgende:
Haha wat cool! Vooral die king of the worldmaar deze blijven het leukst:
[ afbeelding ]
Maar goed, ik was aan het studeren
Nope!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef SLP_ het volgende:
Ben ik de enige die die film niet gezien heeft
Dat weet ik niet. Ik ben er voor naar de bios gegaan. Zelfs voor March of the penguin die in het Lux draaide. ik heb iets met pinguïns.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:45 schreef SLP_ het volgende:
Ben ik de enige die die film niet gezien heeft
Jah.... tis alsof ik opslag verliefd ben manquote:
Draai je dan ook linux op je PC?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik ben er voor naar de bios gegaan. Zelfs voor March of the penguin die in het Lux draaide. ik heb iets met pinguïns.
Ik krijg morgen ook introkindjes hier schijnt! Ik heb de gemeenschappelijke ruimte alvast geclaimd! Met een bordje "Caution: Watch out of children." en dan zie je zo'n maffe koter met een bal spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Jah.... tis alsof ik opslag verliefd ben man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vanavond introooooo
Volgens mij moeten die koters hier eten koken ofzo. Ik heb er geen idee van een vriendin heeft dat geregeld. Ik ben al gemiddeld 4-5 jaar ouder dan mijn studiegenoten en 10-11 jaar ouder dat die intro-kindjes. Daar ga ik me niet meer mee bemoeien!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:58 schreef Californium het volgende:
whehe... ik hoop dat wij ook geen eten ergens... anders word het duur.. dus heb al gevraagd of we met z'n allen hier mochten eten als ze willenwat voor een studie doet je huisgenoot
Nouquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij moeten die koters hier eten koken ofzo. Ik heb er geen idee van een vriendin heeft dat geregeld. Ik ben al gemiddeld 4-5 jaar ouder dan mijn studiegenoten en 10-11 jaar ouder dat die intro-kindjes. Daar ga ik me niet meer mee bemoeien!
dadelijk al? wij gaan, denk ik, bbq-en pas om 5 uurquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij krijgen dadelijk een hele kudde hier
@Hetemokkol_Yashaaaaaa: IB en wat vriendjes?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij krijgen dadelijk een hele kudde hier
AH daalseweg van 16.00 tot 20.00 ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
@Hetemokkol_Yashaaaaaa: IB en wat vriendjes?![]()
@iedereen: Welke supermarkten zijn er nu open? Ik weet alleen de AH to Go en de COOP in de stad meen ik (maar geen idee hoe laat die open is en wanneer die sluit.)
Maar, meiske van me, je gaat toch geen Geschiedenis doen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Nouals ik morgen bij jou kom eten... dan kom ik wel even hoi zeggen
![]()
maar ik ken het... ik ben dan niet ZO oud.. maar ik weet zeker dat ik niet de jongste ben
![]()
![]()
O haha... i dacht dat 1 van je huisgenoten dat geregeld had... nee... geen geschiendis hoor... hoewel ik wel iemand ken die geschiedenis doetquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar, meiske van me, je gaat toch geen Geschiedenis doen?![]()
en zo ja, je kan nu nog wisselen van studie!![]()
Jeej! U heeft een biertje verdient!quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Californium het volgende:
[..]
AH daalseweg van 16.00 tot 20.00 ofzo?
Nee, ik heb een macquote:
lekkerquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jeej! U heeft een biertje verdient!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |