abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82031096
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef Nick_Taken het volgende:
Uhm, ja?
Is dat een probleem ofzo? ben er werkelijk in 10-15 min met de bus.
Ben je ook zo een persoon die altijd in die kroegjes zit benden bij jullie daar?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_82035181
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:07 schreef Nick_Taken het volgende:
Aan de Biltstraat, vlakbij de uithof.
Echt iedereen op de vereniging schijnt jaloers te zijn op de locatie omdat sommige al jaren wachten via de SSH. Als je het via een vereniging wilt proberen, er zit ook een UVSV en een USC huis in de straat.
ha! waar woon je in de biltstraat? ik woon naast het licht!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
pi_82037036
Ter hoogte van de bushalte Oorsprongpark, andere kant spoor.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 18:10 schreef Jetfly het volgende:

[..]

Ben je ook zo een persoon die altijd in die kroegjes zit benden bij jullie daar?
Kom er steeds vaker nu een echte studentenvereniging mij niet meer trekt, en ontmoet er ook meer "gelijken". Het is natuurlijk dat er meer beta's komen, toch wel wat anders. Om je een idee te geven, ja de meesten kennen mij bij naam.
pi_82037085
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef Nick_Taken het volgende:
Ter hoogte van de bushalte Oorsprongpark, andere kant spoor.
phoe! dat is nog een end van het centrum vandaan!
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.
pi_82037242
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

phoe! dat is nog een end van het centrum vandaan!
Valt wel mee, loop het in een kwartier, met de fiets nog minder, naar CS. Ligt er ook maar aan wat je onder het echte centrum ziet, de Dom of Vredeburg, ik neig te zeggen de Dom.
pi_82440905
Ik haat POV!
pi_82441015
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Milou__ het volgende:
Ik haat POV!
PO what?
Het is mijn zus, gast.
pi_82441182
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

PO what?
Project en onderzoeksvaardigheden
pi_82442577
Volgende week woensdag eindpresentatie en dan vakantie
I am the Milkman! My milk is delicious!
pi_82779552
Dan al?
Heb nu al genoeg van al dat leren, maar nog 7 tentamens te gaan plus een presentatie.
Verspreid over de komende 3 weken, dus tot en met de eerste week van juli heb ik genoeg te doen.
En wij waren ook nog eens de laatste week van augustus ook al begonnen.
Dus als eerste begonnen en als laatste klaar zo ongeveer niet eerlijk
Moet toegeven die laatste week komt door mijzelf omdat ik een herkansing moet doen (bodemcijfer niet gehaald), is in dit geval dus geen keuze van wel of niet overnieuw doen.
Probeer nog steeds mijn propedeuse te halen binnen het eerste jaar, zal net lukken of ik kom er 3/4 te kort en dat zou balen zijn

En dan nog iets voor de vakantie zien te regelen, zoor al die tentamens en onderzoeken helemaal vergeten mijn vakantiegeld te besteden aan iets leuks
pi_82832216
Hallo! Komend schooljaar ga ik ook aan de HU studeren! Dus het lijkt me leuk om dit topic te volgen
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_82833881
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:45 schreef Swietje het volgende:
Hallo! Komend schooljaar ga ik ook aan de HU studeren! Dus het lijkt me leuk om dit topic te volgen
Wat ga je studeren?
pi_82833923
PABO (Dag opleiding Montessori) Ik heb er zin in!
pi_82853957
En ik ga d'r ook studeren zoals de meesten hier nu wel weten. TBK wel te verstaan! Als ik mijn examen haal tenminste. Word donderdag gebeld geslaagd/gezakt. DUIMEEEEN!!
pi_82896644
Zo, vandaag door mijn 42 punten grens heen gegaan! door naar komend jaar.
Owkee, zit zo, het tentamen van vandaag was wel super makkelijk, mits je ervoor geleerd had, en zeker 16 van de 20 vragen heb ik goed omdat die letterlijk in het dictaat stonden (die je er niet bij mocht houden).
Dus alle examens die ik nu nog maak + mijn 2 herkansingen tot dusver zijn voor de weg naar mijn propedeuse
pi_82930733
weet er iemand hoe ik er achter kan komen wie er in de examencommissie van mijn opleiding (IBMS) kan komen?
Het is mijn zus, gast.
pi_82957318
Vakantie
pi_82973012
Examen = binnen. Next year @ HU.
pi_82992045
Woei
Volgens mij gaat het hier bij iedereen aardig goed

Binnen: 38sp
Zeker gehaald: 9sp
Twijfel: 6sp
Hertentamens: 7sp
--------------------------------
60sp

P nog niet binnen maar ga hard voor die hers werken, wil mijn p eigenlijk gewoon halen zodat ik eventueel naar Delft kan of iig volgend jaar net perse deze punten nodig heb.

[ Bericht 1% gewijzigd door Nick_Taken op 18-06-2010 19:01:33 ]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 19:18:23 #295
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_82993915
KLAAR MET DIT SCHOOLJAAR WOOOO. Ik heb vandaag mijn takehome her ingeleverd, en mijn flashspel. Het leuke aan dat laatste is dat je die op de server moet zetten. Heb dus kunnen kijken naar die van andere mensen in m'n klas, en niet zo gek genoeg is mijn spel veeeeeeeeeel beter uitgewerkt dan de rest.

Vreemd trouwens dat mensen zich niet aan de regels houden van hoe je je bestanden moet noemen. Bijv. Achternaam_Voornaam_studentennummer.rar. Mensen die een beetje bekend zijn met Flash weten dat er soms nogal wat losse bestanden bij een .fla bestand horen. Bij onze klas is dat dan netjes gedaan op die manier, maar in andere klassenfolders zie je dus dat iedereen de inhoud van zijn mapje allemaal in dat schoolmapje dumpt
When all else fails, you always have delusion.
pi_82996106
Nick_Taken, veel succes! Hopelijk lukt het je om je P te halen!

Fijne (bijna) vakantie iedereen!
pi_82996884
Thx ja, sowieso wil ik niet te veel ballast van het vorige jaar meenemen.

Maar lezen is een vak apart ja... zo vandaag weer:
We moesten een opdracht inleveren, een berekening van 5 constructies.
Met de computer en een handberekeing.
Wat denkt je? leveren ze zo de log in van de berekening van de pc of de matrixtabel...
Voor de duidelijkheid, het is dus met het handje op lossen met behulp van een rekenmachine.

Of eerder met een tentamen: links staat Variabele=waarde, vervolgens A= waarde B,C,D= andere waarde
Erboven stond bereken... dus iedereen liep te rekenen en rekenen, maar hij kwam niet exact uit op een of andere manier. Letterlijk iedereen is dus voor B/C of D gegaan... elke waarde boven de 40% was sowieso onmogelijk dus C en D konden al niet, en B was verdacht hoog...

Tentamen van vandaag: Staat bereken de kwel in de onderstaande lagen
Vervolgens staat er bij een zandlaag nog vermeld freatische laag, ofwel een laag waar een waterstroming is... een kwel. Wat doet iedereen? alleen de onderste laag berekenen... omdat de bovenste laag ook enorm veel stroming was... maar dat kan ook makkelijk door zand. Ofwel er stond letterlijk lagen, en nog een hint, nouja eigenlijk geen hint maar gewoon het stond er ook letterlijk.

Er is zeer dichte mist, kun je nu nog een gps meting doen? Lees: er is geen zicht maar die GPS werkt op radiogolven van de satelliet en niet met een laser op direct zicht
A: Altijd
B: Soms
C: Alleen overdag
D: Nooit
of iets in die geest de laatste 3 antwoorden...
Iedereen die ooit met een tomtom heeft (bediend) weet dat het onzin is, zelfs met logisch nadenken.
Wat doet 3/4? antwoord D XD

Dit bedoel ik nu met lezen, daar kun je al bijna de helft van de punten mee verdienen vaak.
Zo kan ik nog talloze voorbeelden noemen van het afgelopen jaar
pi_82997585
Het (niet) lezen van mensen is vaak een groot probleem ja. Terwijl het eigenlijk zo simpel is en je door goed lezen vaak al een hele hoop punten kunt scoren. Hiermee wil ik trouwens niet zeggen dat mij dat nooit overkomt. Heel vaak maak ik ook zulke domme fouten. Helaas..
pi_83020132
3 punten van de 6 die ik niet zeker weet definitief niet gehaald
Projectgenoot had het verslag te laat ingeleverd waardoor dat overnieuw moet komend jaar
Jammere eraan is dat de punten van dat tentamen schijnbaar al ergens hingen en ik hoorde van iemand dat hij dacht een 6,2 gezien zou hebben voor dat vak voor mij... waarmee ik definitief dat vak gehaald zou hebben. Nu is de verplichte opdracht niet binnen en moet dat opnieuw
Heb de docent al gemailed maar helaas zij komt dit jaar niet meer op schol dus kan het verslag niet uit het postvakje sturen. Zo slinks als ik ben heb ik het dus maar digitaal gestuurd in de hoop dat ze het alsnog beoordeeld (en een 5,5 voor dat verslag is voldoende, meteen ook het bodemcijfer).

Mja nu moet ik dus minimaal een van mijn hertentamens halen, en die van maandag met 4 punten ga ik zeker halen. maar een 5 nodig, en zo simpel als wat, alleen had ik plusjes en minnetjes juist omgedraaid omdat ik de internationale methode aan hield en de leraar het ons anders aangeleerd had Wat eigenlijk een non argument is om een onvoldoende te geven. Alles wat toen goed was werd fout gerekend en vice versa... nouja ik kan me er niet druk om maken omdat ik het toch wel beheers en nu het gewoon express fout ga doen

Verder voor a.s. woensdag ff een sluisdeur tekenen wat maar een 4 uurtjes duurt dus dat werk ik mooi af en een verslagje wat ik ff super goed wil maken, just to be sure, niet dat ik het nodig heb voor dat vak waarschijnlijk maar ik moet het ook kennen voor mijn andere herkansing

Die P zo close en dadelijk misschien net niet.. frustrerend is dat... vooral omdat het waarschijnlijk dadelijk niet aan jou ligt...

Dat geef ik jullie dus nog ff mee, heb je een lekker projectgroepje blijf dan andere verslagen en projecten met dezelfde mensen doen. Ik heb het met wisselende samenstelling gedaan buiten mijn andere standaard groepje zeg maar en elke keer was het ellende door indolente (werkschuwe) mensen.
Er zijn veel mensen die denken van de 42 punten zijn binnen dus ik ben over... alleen ze vergeten dat je het dan dat jaar erop opnieuw moet doen waardoor het een of het ander niet gaat lukken. Soms krijg je ook kansen om extra punten te halen... ook al is het een individuele opdracht doe het met je groepje en pak die punten... ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik die van statistiek niet aangegrepen heb want ik haal dat waarschijnlijk nu net niet door tijd te kort... terwijl ik het wel degelijk beheers.

Ach ja mocht ik het niet net niet redden dan is een ding zeker... dan doe ik een pre-master in het derde jaar for sure... wat misschien niet eens zo'n slecht idee is. Hoop alleen dat je dan een beetje kan werken naast een pre master, nog niet uitgezocht, iemand die dat een beetje weet? Je krijgt daar geen stufi helaas.
pi_83103772
Woei! de andere 3 punten van de 6 waar ik over vreesde die heb ik binnen
Gewoon een half punt hoger dan ik nodig had.
En de herkansing van 4 punten van vandaag ging super, zeker dat ik die ook gehaald heb.
Moet daar het bodemcijfer van een 5,5 voor halen, om gemiddeld een 5,5 te staan heb ik maar een 3,5 nodig .
Kan nu gewoon nog steeds die 54 punten halen die ik nodig heb, hoop er zo op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')