Eén met klittenband en de ander met een veter zodat hij hem zelf niet los kan maken.quote:
Hoezo ben je nou weer een pauper als je niet kunt omgaan met winkelwagentjes, die zijn bijna allemaal het zelfde overal in de wereld bij de meest dure en goedkoopste supermarkten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef ThaOMG het volgende:
Klacht : Paupers die niet kunnen omgaan met winkelwagentjes
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Eén met klittenband en de ander met een veter zodat hij hem zelf niet los kan maken.
Inderdaad. Zolang je links en rechts maar gelijk laadt zijn 4 kratten halve liters best te doen, dat kleine eindje van de kassa naar de auto. (Loopt alleen een beetje kut door die smalle gangpaden in de winkel zelf).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
hoezo gebruik je een wagentje om kratjes in te laden? gewoon 2 in iedere hand?
zo, nu eerst een bavariaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:10 schreef Koenholio het volgende:
Vandaag besloot ik om de lege kratjes bier in te leveren en ze te vervangen door volle kratjes lekkere pils van een niet nader te noemen merkGoed plan, kan weinig aan misgaan, zou je denken. Dat klopte grotendeels ook, want het inleveren van lege kratjes en het kopen van nieuwe ging gesmeerd. Tot zover geen probleem.
Echter, toen ik de kratjes in de auto had gezet en ik het nu overbodige winkelwagentje (die ik had gebrukt om de kratjes te vervoeren) ging het gruwelijk mis. Er zit altijd zo'n rekje aan die winkelwagentjes, die je kunt uitklappen om (bier)kratten op te zetten. Daar zitten ook van die uitsteeksels aan. Waarom die eraan zitten is mij een raadsel, want zoals vandaag bleek zorgen die alleen voor ongelukken: toen ik een stap naar voren zette tijdens het lopen, ging één van de lussen van mijn schoenveter om één van die uitsteeksels zitten, wat als resultaat had dat mijn voet dat rekje naar beneden trok (via die lus dus)! Aangezien ik gewoon aan het lopen was, zette ik ondertussen automatisch mijn andere been naar voren, vól tegen dat rekje aan... AUWW!!! Nu heb ik dus een blauw scheenbeen.
Hier een paint ter illustratie:
[ afbeelding ]
Klacht: Klotewinkelwagentje en te lange lussen zorgen voor een blauw scheenbeen
TS loopt in ganzenpas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef Riffey4 het volgende:
Hoe hoog til je je voeten wel niet op bij het lopen?
Precies, amateurs hier, ze drinken zeker ook bavaria, of heineken. (grolschquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
Inderdaad. Zolang je links en rechts maar gelijk laadt zijn 4 kratten halve liters best te doen, dat kleine eindje van de kassa naar de auto. (Loopt alleen een beetje kut door die smalle gangpaden in de winkel zelf).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |