abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71848622
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.
Dan kan je het uitvoeren op de externe schijf, dan moet je de C vervangen door het lettertje wat de externe schijf heeft.

Vervolgens type je in het "uitvoeren" dialoogje "chkdsk X: /f /r". Waar X dus de driveletter is.
pi_71848705
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:29 schreef Basekid_NZ het volgende:

[..]

Oh, wat is er nu dan nog niet goed


Basekid is een beetje traag want het is al half 1 snacht's
Ik kan sommige bestanden op mijn externe schijf niet bekijken/beluisteren.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:35:10 #28
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71848758
Lul ik in een andere taal ofzo
pi_71848780
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Lul ik in een andere taal ofzo
Nee, maar je was niet de enige die een oplossing had.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:37:16 #30
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71848820
Klik die link maar even aan die ik net neergezet heb en installeer dat even. Dat programmaatje gaat dan kijken wat ie kan redden van je geheugenkaartje.
pi_71848894
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:35 schreef Armageddon het volgende:
Lul ik in een andere taal ofzo
I lold irl
Vooral dat wat hier boven staat.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:41:03 #32
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71848916
Dat proggie is voor je geheugen kaart van je camera trouwens. Voor je externe HD deze even installeren:

http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=110708&a=7117400&tag=688256&loc=1
pi_71848986
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:41 schreef Armageddon het volgende:
Dat proggie is voor je geheugen kaart van je camera trouwens. Voor je externe HD deze even installeren:

http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=110708&a=7117400&tag=688256&loc=1
Dat is een programma voor CD's/DVD's.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:05:25 #34
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71849525
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dat is een programma voor CD's/DVD's.
Sorry deze:

http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=111917&a=7123580&tag=384000&loc=1

Bron instellen op je externe HD
en doel je C:\
pi_71849577
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Die heb ik na het knippen en plakken gelijk geformatteerd zodat ik er weer een zooi nieuwe foto's mee kan maken.
Zolang je die nieuwe foto's niet maakt kan je de oude recoveren.
censuur :O
pi_71849814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Sorry deze:

http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=111917&a=7123580&tag=384000&loc=1

Bron instellen op je externe HD
en doel je C:\
Dan gaat ie alles kopiėren?
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:22:20 #37
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71849986
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Dan gaat ie alles kopiėren?
Ja, hoop dat dat lukt.
pi_71850053
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:22 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Ja, hoop dat dat lukt.
Maar dan staat alles wat op mijn externe schijf staat ook op mijn C: schijf terwijl ik maar 2 mappen nodig heb? Dat is 100GB aan bestanden die ik niet eens nodig heb.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
pi_71850292
Bij de meeste programma's kan je kiezen welke bestanden / mappen je terughaalt.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:47:02 #40
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71850654
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Maar dan staat alles wat op mijn externe schijf staat ook op mijn C: schijf terwijl ik maar 2 mappen nodig heb? Dat is 100GB aan bestanden die ik niet eens nodig heb.
Dan kan je er een backup van maken lieverd.
pi_71850949
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dan kan je er een backup van maken lieverd.
Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:02:22 #42
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_71851093
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
*zucht*
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:04:13 #43
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71851131
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
Tijdelijk desnoods om het vervolgens extern veilig te stellen misschien?

Wel opletten he.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71851180
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ff een schijfcontrole en evt defrag van die schijf? Al zal het wss niks oplossen ben ik bang.

Voor je Windows problemen gewoon ff systeemherstel doen.
Vooral een defrag gaan doen als je niet wilt dat er bits verschoven gaan worden op je schijf!

Boot eens in Linux (met een livecd van knoppix/ubuntu/etc) en sluit die schijf eens daarop aan.. Wat krijg je dan?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 16:12:29 #45
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71851369
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Vooral een defrag gaan doen als je niet wilt dat er bits verschoven gaan worden op je schijf!

Boot eens in Linux (met een livecd van knoppix/ubuntu/etc) en sluit die schijf eens daarop aan.. Wat krijg je dan?
Ja, maar NTFS ondersteuning onder Linux is nog niet out of the box dus dan moet ze aardig wat handelingen uitvoeren.
Ten tweede heeft het geen nut denk ik.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_71851687
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:

[..]

Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
Mens wat wil je nou

Kopieer al die troep naar je HD, tief weg wat je niet nodig hebt, maak een backup van de rest. Formatteer die externe HD, kijk of daar nog wat aan te redden valt. Zo niet, haal een nieuwe, zet daar je backup op terug, en klaar.

Je kan niet die externe HD fixen/vervangen zonder ook die data maar even ergens anders te parkeren.
pi_71851747
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ja, maar NTFS ondersteuning onder Linux is nog niet out of the box dus dan moet ze aardig wat handelingen uitvoeren.
Ten tweede heeft het geen nut denk ik.
Bull, ik kan lezen en schrijven op ntfs schijven met een knoppix livecd.

Zie http://www.ntfs-3g.org/
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_71864846
Ubuntu doet het ook prima out of the box
Vooral dat wat hier boven staat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')