Ja, maar in andere muziek mappen heb ik dat probleem niet...quote:
Windows probleem is opgelost, wat niet ging met systeemherstel omdat 'ie de C: schijf niet herkende..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ff een schijfcontrole en evt defrag van die schijf? Al zal het wss niks oplossen ben ik bang.
Voor je Windows problemen gewoon ff systeemherstel doen.
Ja gaat goed! Ze is al 5 maanden en 9 kilo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef amvrosios het volgende:
Hey arma,hoe ist nu met arma2.0 ?
En als je dat nou zo zegt dat ik het ook snap.. ik wil niet zeggen dat ik niets afweet van computers maar dit gaat me toch iets te verquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef Basekid_NZ het volgende:
Volgensmij heeft een defrag geen zin. Je kan altijd een chkdsk met /f /r doen.
Die heb ik na het knippen en plakken gelijk geformatteerd zodat ik er weer een zooi nieuwe foto's mee kan maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor je vakantiefoto's: recover je geheugenkaartje van je camera.
Ik zal proberen wat ik snap.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
Zou sowieso éérst een chkdsk doen, defrag heeft idd geen nut als die HD gewoon naar de klote is, dan met Arma's progje redden wat er te redden valt.
Sowieso een tipje om dat soort 'belangrijke' foto's gewoon altijd zsm ook ff op dvd of iets te gooien, of backupje van je foto's op een andere (fysieke!) schijf te zetten
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef amvrosios het volgende:
*fobo checkt..
Als je het niet gemaakt krijg,mag je wel even langs komen voor professioneel advies hoor
Sorry, je leek er wel wat van te begrijpenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En als je dat nou zo zegt dat ik het ook snap.. ik wil niet zeggen dat ik niets afweet van computers maar dit gaat me toch iets te ver
Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Sorry, je leek er wel wat van te begrijpen:)
chkdsk is het commando dat je intypt in de command console (start--> run --> cmd)
dan typ je c: (die schijf is kapot toch) en dan /f (dit fixt errors op je schijf) en /r (dit fixt foute sectors op je harddisk)
dus het wordt chkdsk c: /f /r
Oh, wat is er nu dan nog niet goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.
Dan kan je het uitvoeren op de externe schijf, dan moet je de C vervangen door het lettertje wat de externe schijf heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar het probleem met mijn C: schijf is weer opgelost door opnieuw opstarten want toen ging 'ie de bestanden herstellen.
Ik kan sommige bestanden op mijn externe schijf niet bekijken/beluisteren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:29 schreef Basekid_NZ het volgende:
[..]
Oh, wat is er nu dan nog niet goed
Basekid is een beetje traag want het is al half 1 snacht's
Nee, maar je was niet de enige die een oplossing had.quote:
Dat is een programma voor CD's/DVD's.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:41 schreef Armageddon het volgende:
Dat proggie is voor je geheugen kaart van je camera trouwens. Voor je externe HD deze even installeren:
http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=110708&a=7117400&tag=688256&loc=1
Sorry deze:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is een programma voor CD's/DVD's.
Zolang je die nieuwe foto's niet maakt kan je de oude recoveren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heb ik na het knippen en plakken gelijk geformatteerd zodat ik er weer een zooi nieuwe foto's mee kan maken.
Dan gaat ie alles kopiėren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Sorry deze:
http://www.snapfiles.com/php/download.php?id=111917&a=7123580&tag=384000&loc=1
Bron instellen op je externe HD
en doel je C:\
Ja, hoop dat dat lukt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan gaat ie alles kopiėren?
Maar dan staat alles wat op mijn externe schijf staat ook op mijn C: schijf terwijl ik maar 2 mappen nodig heb? Dat is 100GB aan bestanden die ik niet eens nodig heb.quote:
Dan kan je er een backup van maken lieverd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar dan staat alles wat op mijn externe schijf staat ook op mijn C: schijf terwijl ik maar 2 mappen nodig heb? Dat is 100GB aan bestanden die ik niet eens nodig heb.
Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan kan je er een backup van maken lieverd.
*zucht*quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
Tijdelijk desnoods om het vervolgens extern veilig te stellen misschien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb juist een externe schijf om alles op te zetten wat het geheugen van mijn laptop niet volpropt en dan ga ik dat juist naar mijn laptop kopiėren als back-up... righties.
Vooral een defrag gaan doen als je niet wilt dat er bits verschoven gaan worden op je schijf!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ff een schijfcontrole en evt defrag van die schijf? Al zal het wss niks oplossen ben ik bang.
Voor je Windows problemen gewoon ff systeemherstel doen.
Ja, maar NTFS ondersteuning onder Linux is nog niet out of the box dus dan moet ze aardig wat handelingen uitvoeren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vooral een defrag gaan doen als je niet wilt dat er bits verschoven gaan worden op je schijf!
Boot eens in Linux (met een livecd van knoppix/ubuntu/etc) en sluit die schijf eens daarop aan.. Wat krijg je dan?
Mens wat wil je nouquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bull, ik kan lezen en schrijven op ntfs schijven met een knoppix livecd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:12 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja, maar NTFS ondersteuning onder Linux is nog niet out of the box dus dan moet ze aardig wat handelingen uitvoeren.
Ten tweede heeft het geen nut denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |