Dan hier mijn kleine verslagje van Decibel maar.
We waren gelijk om 11 uur al binnen even muntjes gehaald even paar biertjes doen en maar even bij de main kijken waar Francois aan het draaien was nog nooit gehoord van deze dj maar laatste paar nummertjes waren zeer lekker en de sfeer zat er gelijk goed in

Na Francois draaide Tuneboy waar ik alleen begin van gehoord heb omdat ik graag naar Digital punk & Proflyer wou en dat was zeker geen verkeerde keus voor dat pokke eind lopen.
Wat ging dat hard zeg, heerlijke platen keus.
Na het extreme beukwerk van Digital Punk & Proflyer richting Frontliner gelopen omdat sommige van ons dat wouden wat van mij echt niet had gehoeven. Op begin waren die nummers van Frontliner super fijn maar begin er beetje zat van te worden omdat het vaak allemaal hetzelfde klinkt en het mixwerk van hem ben ik ook niet kapot van. Hier hadden we het dus al na een tijdje bekeken.
Ben normaal niet zo van de hardcore alleen de mainstream hardcore vind ik zeer goed

Toch meegelopen naar de Hardcore4Life om naar Art of Fighters live te kijken en wat een heerlijk setje ongekend bijna geen minuut daar stil gestaan vol gas erop, veel bekende meezing knallers

Na Art of Fighters op naar de heren uit Den Haag want die had ik lange tijd niet gehoord en ze staan altijd garant voor een vet setje. Onderweg kwamen we langs de Mainstage waar Dana nog even een heerlijke oude plaat van The Raiders erop gooide wat klapte die hard zeg. Later die dag draaide Zatox hem ook nog in het midden van zijn setje

Zoals ik al zei had ik veel verwacht van Deepack maar vond het echt maar een matig setje waar veel mensen om mij heen mee eens waren, normaal weten ze precies welk plaatje ze erop moeten gooien om het publiek los te krijgen. Marcel stond wel in de blote barst te draaien
Na Deepack was het de beurt aan Noisecontrollers en je zag dat meer mensen hier bij wilde zijn omdat de hele zaal bomvol stond en zoals van ouds beukte het er echt flink op
Openen met Astral geloof ik verder nog Attack Again, K.Y.U.H (rmx) voor de rest ben ik altijd slecht in nummers onthouden op feesten!
Na dit setje maar even hapje gaan eten en de beentjes even een uurtje te laten rusten en lekker genieten van Techno op de achtergrond
Toen was het alweer tijd voor de Donkeys

Waar het ook altijd feest is
Heerlijk setje met die 2 nieuwe platen: Justice for all en Sun of the Beast wat echt snoeihard door die tent ging.
Hierna was het tijd voor de man waar ik echt zo super veel respect voor hem en hij maakt het weer waar hoor Zatox
Wat ging dit hard zeg niet normaal meer, heerlijk mixwerk en als maar doorbeuken. Op Q-base draaide die ook zon fijn setje en aan de eerste paar platen hoorde je al dat dit ook zon setje zou gaan worden!
Nieuw productie met Tatanka gehoord - Gangsta en op laatste ook nog een nummer met dat Godfather deuntje waar ik niet zo kapot van was.
Mijn benen waren echt op na dit setje en richting de Schranz gelopen waar het nog harder ging hier tot einde geweest en heerlijk genieten van de muziek en keihard los gaan

Had wel wat mooiers verwacht op de main als afsluiting vond het allemaal een beetje kaal of ben ik nou te verwend? Dacht The Viper gooit er nog wel eentje op naar dat vuurwerk maar nee plots was alles afgelopen voor mijn doen.
Al met al beste feestje voor mij van dit jaar

Zoals vele altijd al zeiden is dit feest 10x beter als DefQon.