abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:45:43 #126
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71918269
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef de_huig het volgende:
hahahaha supervet

in dat filmpje: boy, rippertje (met zn zonnebril in t begin), crusty (met pet) bartman (met cookiemonster shirt), bartvrouw (met die rare gezichten en op gegeven moment vinger in dr oor), ikzelf met het grijze shirt (met zweet) en verder staan mn broertje en een vriendin er nog op, maar dat zijn geen fokkertjes
nice filmpje geaaak
Thnx haha. Hoewel ik ripper al wat vaker tegengekomen ben.. En boy gewoon zo'n hoofd heeft... Toch ff nice om paar gezichten en namen erbij te hebben... Te weinig contact irl om t zeker te weten zeg maar...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_71918605
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:40 schreef Koepert het volgende:
Is die 'natte-vinger-in-je-oor' actie nog bestraft later op den dag? Je ziet dr echt zo denken, wat? Kla!! oh nee,laat ik ook maar niet slaan.... je bent vies en zweterig...
Bij het editen kreeg ik elke keer een grijns op mijn gezicht van dat stukje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:00:26 #128
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_71918937
Wat als Zatox vóór the Viper op main had gestaan i.p.v. Headhunterz.

Veel vetter dan die dertien-in-een-dozijn set van Willempie.
pi_71919661
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:45 schreef LeonH het volgende:
We zijn ook echt de enige HS fokkers volgens mij die er niet heen zijn

K.Y.H.U.!
niet waar , ik ben ja geloof het of niet verkouden
dus ben ook niet gegaan
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_71919782

Deepack is back!!!!!!
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:13:05 #132
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71921635
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:

Deepack is back!!!!!!
Heerlijke plaat!! Zo vind ik dit soort vocals wel weer te pruimen

zondag 16 augustus 2009 @ 14:31:52 #133
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_71922368
Dat vuurwerk was echt niet normaal
Tics van je petten.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:50:51 #134
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_71923034
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:22 schreef voidmage het volgende:

[..]

mooie tekst onder je avatar kom je zelf ook uit yugoslavie?
Nee, ik ben gewoon uit de hollandse klei getrokken
ben er nu 2 keer op vakantie geweest (Servie) en dit is 1 van de zinnen die is blijven hangen

die nieuwe deepack had ik gisteren dus ook al gepost en die is idd lekker
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_71924183
Dan hier mijn kleine verslagje van Decibel maar.

We waren gelijk om 11 uur al binnen even muntjes gehaald even paar biertjes doen en maar even bij de main kijken waar Francois aan het draaien was nog nooit gehoord van deze dj maar laatste paar nummertjes waren zeer lekker en de sfeer zat er gelijk goed in

Na Francois draaide Tuneboy waar ik alleen begin van gehoord heb omdat ik graag naar Digital punk & Proflyer wou en dat was zeker geen verkeerde keus voor dat pokke eind lopen.
Wat ging dat hard zeg, heerlijke platen keus.

Na het extreme beukwerk van Digital Punk & Proflyer richting Frontliner gelopen omdat sommige van ons dat wouden wat van mij echt niet had gehoeven. Op begin waren die nummers van Frontliner super fijn maar begin er beetje zat van te worden omdat het vaak allemaal hetzelfde klinkt en het mixwerk van hem ben ik ook niet kapot van. Hier hadden we het dus al na een tijdje bekeken.

Ben normaal niet zo van de hardcore alleen de mainstream hardcore vind ik zeer goed
Toch meegelopen naar de Hardcore4Life om naar Art of Fighters live te kijken en wat een heerlijk setje ongekend bijna geen minuut daar stil gestaan vol gas erop, veel bekende meezing knallers

Na Art of Fighters op naar de heren uit Den Haag want die had ik lange tijd niet gehoord en ze staan altijd garant voor een vet setje. Onderweg kwamen we langs de Mainstage waar Dana nog even een heerlijke oude plaat van The Raiders erop gooide wat klapte die hard zeg. Later die dag draaide Zatox hem ook nog in het midden van zijn setje
Zoals ik al zei had ik veel verwacht van Deepack maar vond het echt maar een matig setje waar veel mensen om mij heen mee eens waren, normaal weten ze precies welk plaatje ze erop moeten gooien om het publiek los te krijgen. Marcel stond wel in de blote barst te draaien

Na Deepack was het de beurt aan Noisecontrollers en je zag dat meer mensen hier bij wilde zijn omdat de hele zaal bomvol stond en zoals van ouds beukte het er echt flink op
Openen met Astral geloof ik verder nog Attack Again, K.Y.U.H (rmx) voor de rest ben ik altijd slecht in nummers onthouden op feesten!

Na dit setje maar even hapje gaan eten en de beentjes even een uurtje te laten rusten en lekker genieten van Techno op de achtergrond

Toen was het alweer tijd voor de Donkeys Waar het ook altijd feest is
Heerlijk setje met die 2 nieuwe platen: Justice for all en Sun of the Beast wat echt snoeihard door die tent ging.

Hierna was het tijd voor de man waar ik echt zo super veel respect voor hem en hij maakt het weer waar hoor Zatox
Wat ging dit hard zeg niet normaal meer, heerlijk mixwerk en als maar doorbeuken. Op Q-base draaide die ook zon fijn setje en aan de eerste paar platen hoorde je al dat dit ook zon setje zou gaan worden!
Nieuw productie met Tatanka gehoord - Gangsta en op laatste ook nog een nummer met dat Godfather deuntje waar ik niet zo kapot van was.

Mijn benen waren echt op na dit setje en richting de Schranz gelopen waar het nog harder ging hier tot einde geweest en heerlijk genieten van de muziek en keihard los gaan

Had wel wat mooiers verwacht op de main als afsluiting vond het allemaal een beetje kaal of ben ik nou te verwend? Dacht The Viper gooit er nog wel eentje op naar dat vuurwerk maar nee plots was alles afgelopen voor mijn doen.

Al met al beste feestje voor mij van dit jaar Zoals vele altijd al zeiden is dit feest 10x beter als DefQon.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:52:36 #136
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71924602
Ok, om niet in herhaling te blijven vallen... Poiuytr nice report..

Bij deze iedereen mooi verslag van Decibel.. Als ik t kut vind hoor je t wel, verder mag je er vanuit gaan dat ik t tof vond..
pi_71925662
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:50 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

die nieuwe deepack had ik gisteren dus ook al gepost en die is idd lekker
ja maar daar stond alleen D-block en s-te-fan @ Eurphoria....kunnen wij toch niks uit opmaken

@poiuytr
Nice verslag. Het was in mijn ogen ook wel beter als defqon. Maar of het voor mij het beste feestje van het jaar is (tot nu toe) weet ik eigenlijk niet...ga ik eens over nadenken
pi_71925705
-dubbel-
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:11:38 #139
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_71926333
Digital punk & profyler heldig, helemaal dat ze overclipping draaide
DBSTF ook heerlijk
en toch, Headhunterz die opend met Gostosa - Sutra, wat een vette plaat
Afsluiting was zoals gewoonlijk veel te druk maar goed te doen en een aantal platen wel 5 dubbel gehoord, waaronder attack again en re-generate it..

kortom
pi_71926771
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:11 schreef Dalton_ het volgende:
Digital punk & profyler heldig, helemaal dat ze overclipping draaide
Die ging echt super hard los ja
Je merkt op zo'n feest als Decibel dat er veel meer liefhebbers lopen dan op een DefQon. Op Defqon draaide een Dj die plaat ook maar dan gaan er weinig los en op een Decibel echt heel de zaal kent het nummer en loopt keihard te raggen (zoals het natuurlijk moet).

Volgende feesten ga ik ook meer kijken bij opkomende Dj's dan al die standaard namen!
pi_71927519
pi_71927629
Super vermaakt! Zany voor mij de man van de dag. Heerlijk dat ie Builder - her voice draaide. Niks te hhz remix, gewoon het origineel
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_71927816
Wat me trouwens vaak opvalt dat Zatox vaak draait zonder MC erbij, op Q-base was Villain ook heel lang weg en gisteren op Decibel presenteerde hij hem alleen en op eind was ie er weer bij.
Vond het ook aardig raar dat Noisecontrollers die tering plaat van Showtek erop gooide, nog nooit in een van hun tracklistjes een nummer van Showtek gezien! En je gaat me toch niet vertellen dat hun fan zijn van Saaitek.

Wat was er trouwens gebeurd rond 7 uur, kwam ambulance over dat lange stuk asfalt en die reed van zuid naar noord met zwaailichten aan?
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:28:38 #144
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_71928047
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx

Leuk commentaar ook
Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:30:09 #145
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71928072
quote:
[b]Op zondag 16 augustus 2009 18:18
Wat was er trouwens gebeurd rond 7 uur, kwam ambulance over dat lange stuk asfalt en die reed van zuid naar noord met zwaailichten aan?
rond die tijd hebben wij wel een of andere koekert door 4 man beveiliging afgevoerd zien worden..iedere bewaker had 1 arm of been vast..en die gast hing maar voor pampus met zn hoofd helemaal naar achter geklapt..bijna slepend over de grond..zag er niet lekker uit..en die manier van afvoeren leek mij ook niet echt tactisch
The only limit is your own imagination
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:09:36 #146
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71928862
*Luistert Decibel cd...*

En toch... ondanks dat t kunstje dus al veel eerder gedaan is, die screech in Summer of Hardstyle is wel weer erg lekker....Mag meer mee gedaan worden imo.. Niet dat t een gehypte gimmick wordt, maar gewoon, iets leuks, kleins in n lief plaatje
pi_71930084
Tijdens Max Enforcer (iets voor 7en) werd er naast de Euphoria tent ook een meisje afgevoerd dat out was gegaan. Die zag er ook niet helemaal fris meer uit. Misschien werd ze daarna per ambulance weggebracht.
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:04:20 #148
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_71930110
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)Decibel+Outdoor.aspx

Leuk commentaar ook
ik verbaas me elke keer weer dat er zulke kortzichtige mensen bestaan..of zijn wij allemaal gewoon verschrikkelijk ruimdenkend?

'extremisten'..'het is geen muziek het is boenkboenk'..'broeinest voor drugshandel'..man man man wat een klapmongolen
The only limit is your own imagination
pi_71930549
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:28 schreef MrDice het volgende:

[..]

Die reacties zijn toch wel zo te triest voor woorden. Mensen gunnen elkaar echt niks meer. Nou ja, gelukkig hebben zulke zeikerds het niet voor het zeggen. volgend jaar gewoon weer.
MrDice... Hij leeft nog.....
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef 16meter het volgende:
Tijdens Max Enforcer (iets voor 7en) werd er naast de Euphoria tent ook een meisje afgevoerd dat out was gegaan. Die zag er ook niet helemaal fris meer uit. Misschien werd ze daarna per ambulance weggebracht.
Klopt volgens mij heb ik die ook gezien. Iedereen erom heen op die heuvel. Duurde best lang voordat de ehbo er was. Ben toen maar weggelopen...
pi_71930658
Rond de zelfde tijd 7 uur langs er bij de wc's bij Refuse ook een meisje helemaal out maar dat was niet bij Euphoria tent, daar stond zon Quad bij van die broeders!
Heb trouwens wel heel veel mensen opgepakt zien worden er in de berichten staan dat het er maar rond de 50 waren vind ik nog wel aardig meevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')