Jij snapt het.quote:
Je kunt hem bij een DJ set ook gewoon erbij boeken natuurlijk. Maar bij de live-act is de mc inclusief. Soms wil Renegade ook wel meegaan als ze die avond meerdere boekingen hebben ( een dj en een live act ).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen had
Zit even de YT kanaal te bekijken van Showtek... maar ze hebben wel veel lof over hunzelf zeg...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:27 schreef mstx het volgende:
Woensdag we-maken-gehakt-van-Showtek dag
Ik zeg arrogantie ten topquote:Welcome on the YouTube of The worlds biggest hard dance act! Because if you have the capability to sell out solo events with numbers that goes into the several thousands visitors on 3 different continents (Europe, Australia, North America) and also win award after award, its fair enough to say you are The Worlds Biggest! And we only just begun!
ook goedquote:
moet gelijk aan R. Kelly denkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En blijkbaar zijn wijallemaal 's werelds grootste
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:57 schreef de_huig het volgende:
ze maken zichzelf wel weer een beetje belachelijk ja..
van de andere kant scoren ze wel, en dat is toch knap..moet je ze nageven..
blijft lelijke draaiorgelmuziek though..fucking clowns![]()
[ afbeelding ]
Amen 2 that.. Ze hebben gewoon mazzel dat ze "instap-HS" maken, toegankelijk, hoog meezinggehalte, simpel op te pikken en herkenbare deuntjes...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kom op, tis een 'hype'. Hoeveel mensen hier vinden dat laatste nummer goed? Niemand lijkt me. Maar omdat het in andere landen gehyped wordt, wordt de rest ermee aangestoken.
Je bent stoer als je showtek bezoekt, elke nummer moet je vet vinden, anders hoor je er niet bij. De 'nieuwe generatie" loopt gewoon mee....
Knap? Nee gewoon goeie timing met de nieuwe generatie HS liefhebbers..
En dat op een woensdag!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
Ohwww Huig wat doe je nou !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:45 schreef de_huig het volgende:
ben het wel met jullie eens hoor, wat betreft het simpele hardstyle etc..maar het is knap om net dat 'gat in de markt' te zien en daar dan in te stappen (met succes).
ze maken toegankelijke hardstyle..die wij fokkers over het algemeen niet echt waarderen..maar van de andere kant kun je het wel zien als een kwaliteit. Showtek heeft (zo lijkt het in ieder geval) als doel een groter publiek te bereiken dan de oudere generatie..en dat lukt ze vrij goed.
Verder heeft/had Showtek natuurlijk een bepaalde status in Nederland (kijk alleen maar naar het feit dat ze een xQlusive hebben gehad) en dat weten ze momenteel goed uit te buiten in het buitenland. vind ik ook knap..en wat Boy zegt heeft dat met timing te maken, maar goede timing is OF heel veel geluk, OF een kwaliteit.
wtf ik zit gewoon showtek te verdedigen![]()
het zal de mexicaanse griep zijn
met vriendelijke groeten,
de advocaat van de duivel
B-Front is dan een laatste aanvulling??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:12 schreef Haghorst het volgende:
Schijnaar heeft Showtek in Lloret een aardig setje weggezet.
Maargoed voor degene die zin hebben, as. Vrijdag komen Deepack, Wildstylez, Alphaverb, B-Front, Frequencerz en J-Town Allstars (team van lokale dj's) draaien hier op een feest wat ik mede organiseer![]()
Slechts een tientje entree en de hele avond rammelen!
Op partyflock staat alle info. Nu hou ik op met spammen
K draai m nu al vaker dan de andere 2.... Damn wat n lekker feel zit er bij die cd...quote:
Aldus Freakyquote:Massive New Fusion Release
By Hardstyle Giants DONKEY ROLLERS !!!
First 100 Copies Exclusive Signature !!!
4 Bangin' Tracks On 1 Vinyl :
Innocent / Metro / Justice 4 All / Overcome
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:17 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
B-Front is dan een laatste aanvulling??
Staat niet op jullie poster..
haha, heb ook met b-front in lloret staan ouwehoeren, aardige kerel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:35 schreef Haghorst het volgende:
[..]
ja een paar jongens waren hem in lloret tegen gekomen en hij wilde wel komen draaien.. nu is pepijn van frequencerz naar amerika op vakantie, b-front vervangt hem.. goed opgelost dus
Dat ik me ook wel de vernieling in ga stampen dan... Godverdomme zin in n stampfeestje...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Naja paar weekjes wachten en kunnen weer 14 uur lang naar de tering gaan op Q-base,
die vent is juist strontvervelend in die set.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind die Jeff MC, die je onder andere hoort tijdens Psyko Punkz @ Defqon.1, ook niet vervelend trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |