Geef mij maar een X-Qlusive Duo'squote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
stond al in de agenda van Decibel-magazine, nu op PF: "Headhunterz - Saturday 24th of October 2009 Outland Rotterdam"
Nieuwsbericht
Feest
gezien Technoboy in Outland vorig jaar rond die tijd, gok ik op een XQ Headhunterz in januari 2010...
Met Showtek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Geef mij maar een X-Qlusive Duo's
Als je reageert dan is het altijd uitstekende input weerquote:
Wat wil je weten? Ze hebben redelijk wat festivals gehad hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef mstx het volgende:
Over J&W gesproken... waarom hoor ik daar nauwelijks meer wat van? Sethje heeft vast wel wat insider-informatie?
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Verder ook 4,5 nieuwe tracks ; play that beat bootleg, Overdrive O, Single Persons en nog een tba.
?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sethje het volgende:
Helaas worden ze op de grote events niet geboekt,iedereen weet inmiddels wel waarom. Ik vind het te prijzen dat ze niet toe willen geven.
Q stelt eisen en voorwaarden indien je je bij hun boekingskantoor aansluit. Wat Seth bedoelt is dat hun het hier niet mee eens zijn. En liever eer (niet kiezen voor Q) kiezen dan toegeven (en wel op Q feestjes komen te staan)quote:
Zijn wel goed te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook niet, nog nooit gehoord.
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boyquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
D-block & - s-te-fan
Deepack
Josh en wesz
Southstylers
Wild Motherfuckers
TNT
Psyko Punkz
Noisecontrollers
Alpha 2
Bass modulators
Hiermee ken je mooi 2 zaaltjes vullen
die moet er wel bij natuurlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
echt top gemaakt!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
En zag ik in de eerste tiental seconden dat nou goed Bartmans? was jij heel schattig met je meisje aan t doen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:56 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme wat een geile aftermovie van die Lip DJ, hulde voor die man
Ze draaiden niet live.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren!
Dat komt omdat het niet LIVE was, ze hebben MC Renegade alleen bij de live act erbijquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geėrgerd aan Mc's op Decibel.
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef poiuytr het volgende:
Wat mij nu ook pas opvalt is dat Noisecontrollers afgelopen weekend bij Decibel zonder hun vaste Mc waren zie je geloof ik ook niet vaak gebeuren! Heb mij trouwens 0% geėrgerd aan Mc's op Decibel.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Heb je nog een plekje vrij voor AVIO boy?
Ik heb ze ook wel eens een normale set zien draaien, en toen was renegade er wel bij, maar misschien dat renegade zich die dag verveelde en geen andere boekingen hadquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Renegade is er toch alleen als ze live zijn? Ik weet niet of ze live gepland stonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |