abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71856951
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:47 schreef McLaura het volgende:
Vlindur, wat een gave echoplaatjes! Amelink is leuk he!
Het is idd een fijne vent ja!

Mefke, wat vreselijk dat je zo'n last hebt..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71857385
voor Asy, Mefke, Davinia, Duchess en alle anderen die zoveel pijn hebben steeds.
Zwangerschap an sich is dan wel geen ziekte, maar zoveel vrouwen worden wel degelijk ziek en/of tijdelijk half invalide (al dan niet letterlijk). Niet leuk en dat mag heus weleens (of vaker ) gezegd worden! En natuurlijk staat het genieten van de zwangerschap en alles eromheen vaak los van alle pijn en ellende waar sommigen doorheen moeten, gelukkig wel, maar degene die beweert dat een zwangerschap alleen maar leuk en genieten is heeft of ongelooooooooflijk veel mazzel gehad of heeft zijn kop in z'n kont zitten.

Vlindur en BJ, wat een mooie plaatjes
Leuk he, die uitgebreide fotosessies van je baby.

Ik kwam vanmiddag een 3-ling-mama tegen die ik ken en al een paar maanden niet gezien heb. Mijn god, zij heeft gewoon 35 weken lang 3 baby's in haar buik gehad! Onwerkelijk, ik vind het bij mij al zo druk van binnen
.... met gevoel voor drama....
pi_71857419
3 Volgens mij heb je dan nooit rust meer vanaf week 18 ofzo, voor de rest van je leven
Lotte!
Noah!
pi_71857468
ik ken haar van een inloop speelochtend waar ik altijd met Devin kwam. Ze had dan ook altijd een oppas mee, met 3 kleintjes kom je zelf niet gauwhet huis uit.
pi_71857477
Oh Vlindur ook al zulke mooie plaatjes (en inderdaad een duidelijke knul in aantocht)... Mooi hoor
Mefke, dikke voor jou... wat een pijn zeg, klinkt zeker niet tof. Hopelijk duurt het niet al te lang meer (wel genoeg voor Driekus natuurlijk).
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:12:46 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71857483
Vlindur, dat kan idd niet missen!
En BJ ook al zo'n toffe reeks met foto's! En ook goedgekeurd! Mooi zo!

Ik krijg heel mss nog 1 echo, als ik de 40w ga halen. Om te kijken hoe groot dat jochie in mijn buik nu precies is. Maar goed, als hij er voor die tijd uit komt vind ik het ook best hoor.

Bah, ik ben flink verkouden aan het worden als ik zo de signalen eens opvang. Ik vind 't maar niks. Sowieso kan ik dat niet gebruiken nu, maar ik heb vanmiddag toch ook maar even opgezocht hoe of wat met die Mex. Griep. Ik wil niet heel paniekerig doen, maar toch... Vooralsnog niks aan het handje idd, maaar als ik echt koorts ga krijgen ga ik toch maar aan de bel trekken.
pi_71857510
BE, dan is er ook nog Q-koorts
Hopelijk is het niks en waait het zo weer over.
pi_71857729
Hopelijk is het een ''gewone'' verkoudheid BE! En nog een echo zou gaaf zijn, maar kan me voorstellen dat je het nog geweldiger zou vinden als je kereltje er dan al was haha

Vlindur, meid wat een heerlijk bericht van jou! Wat fijn dat de echo goed was, en prachtige plaatjes hoor
Ook al zo'n echte duidelijke met het geslacht erop,leuk he hihi
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:23:41 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71857769
Jij maakt het helemaal mooi Kersjes!
Ik las wel in de folder van PB51 dat de hoge koorts weeen op kan wekken... En dan echt 1 nanoseconde denken 'dat zou mooi meegenomen zijn'.
Nee hoor, ik hou het maar op een kou-tje voorlopig.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:23:43 #135
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71857771
Lijnloos, lekker thuis rondhangen, altijd goed En ja, nu ik eenmaal merk wat het doet met me ben ik erg blij dat het nu op deze manier gaat..

Leonieke, neenee, niet onnozel! Niet zeggen hoor, ik begrijp je juist heel goed, en ookal heb je hetgeen ik zeg al 100 x zelf bedacht op de verstandelijke tour, je emoties kun je niet sturen.. Wilde je toch een beetje opvrolijken, want ik snap wel dat je nu liever úit had gekeken naar morgen als er tegenop had gezien.. En 12,15 uur, noujá, wat een tijd zeg! En een niet nader te noemen tijdstip bij de gyn, dat lijkt me lastig.. Boekje en DS mee dan maar? Ik zal écht aan je denken, promise!

BJ, wat een geweldige foto's, vooral die eerste en die laatste vind ik zó lief! Daar kun je wel weer even op teren he?

Asy, jemig mens, wat míj betreft klaag je helemaal niet ofzo, je verhaal hier af en toe ff kwijt kunnen is toch wel het minste! En wat ik bedoelde te zeggen was eigenlijk dat je, ondanks hoe je je voelt, toch behoorlijk positief en vrolijk overkomt, dat vind ik echt heel knap.. Kon je er inderdaad maar eens even flink over uithuilen, dat kan best opluchten (ik ben de keerzijde van de medaille, dan zie ik een vlinder aangereden worden en moet ik de rest van de weg naar huis mijn tranen wegslikken ), maar ik hoop vooral dat je je ook nog een beetje fijn zal voelen deze zwangerschap. Ik had je echt beter gegund als dit (Net als de rest van de dames met nare klachten trouwens )

Oh, Vlindur, jij hebt ook al zulke mooie foto's! Ennehm, ja, om het geslacht is moeilijk heen te kijken inderdaad Geweldig mooi, echt superlief

Mefke, om heel eerlijk te zijn sla je de spijker op z'n kop: na vanmiddag is mijn gevoel hierover echt behoorlijk omgeslagen. Ik heb bijna twee uur volledig in coma gelegen van een halve dag werken en mijn rug en heup voelen nu veel minder pijnlijk en dwarsliggerig zeg maar. Het is te voelen, maar ik kan nog lopen! Ik denk niet dat ik nog veel schuldgevoel over ga houden na een middag als deze.. Nu kreeg ik er dinsdag wel een nare opmerking over van een collega, maar dat doet me verder weinig want van haar is sowieso al bekend dat ze raar doet en daar wordt op dit moment ook naar gekeken.. En jij hebt het ook echt niet meezitten allemaal, wat naar om te lezen Mefke Balen ook dat je eigenlijk achteraf te horen krijgt dat je sneller terecht had gemoeten bij de fysio om er nog iets mee te kunnen, dat lijkt me niet bepaald het toppunt van leuk om te horen, zeg maar.. Wel heel lief dat je moeder je is komen helpen, misschien voel je je in elk geval al wat beter in een schoon huis? Ik zou nu wel iets te zeggen willen hebben dat echt hélpt, maar ik kan de goede woorden gewoon niet vinden, sorry..

Linda, terwijl ik dat aan het typen was dacht ik "ja hoor doos, niet iedereen heeft een kantoorbaan" en inderdaad, het blijkt wel weer dat ik mijn oordeel niet te hard moet vellen. Dat is wel lastiger inderdaad, ik snap het. Ben je wel blij dat hij nu bij je is? Het is vast fijn

Kersjes, 3 kinders in één buik! Mijn afdelingshoofd vertelde trouwens dinsdag dat ze overtijd is gelopen met haar tweeling, dat vond ik toch ook wel erg O_O eigenlijk..

En ohjee, BE, nee! Weg ermee! Veel beterschap
3!
pi_71857937
omg.... ik heb net TWEE keer een heeeeeel verhaal op mijn blog getikt... en nu is het 2 keeer helemaaaaaaaal WEG!

*gaat nog een 3e poging doen*

en ja ego-post ja...

en ik moet wel echt ff:

wat een moooie foto's Vlindur!!!!
en wij weten niet wat het wordt, lekker spannend !
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71858004
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:29 schreef Beessie-Jen het volgende:

en wij weten niet wat het wordt, lekker spannend !
Dat je dat kan! Respect voor jullie geduld!
Ik kan dat dus echt niet, zou het liefst een tvtje willen hebben in mn buik, dat ik steeds even kijken kan hoe hij er nou uitziet, ik ben zo verschrikkelijk nieuwsgierig
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71858814
he BE wat vervelend. Sowieso idd zit je er gewoon niet op te wachten nu allemaal, gesnotter en gedoe enzo. En met al die rare ziekten in omloop zul je er ook nie geruster op zijn. Probeer goed je rust en slaap te pakken

Lief en ik zijn net weer terug uit het bos, heel stuk gelopen heerlijk, en nu strakjes maar es in bad denk ik. Om het af te maken buikbeeb houdt zich rustig vandaag, af en toe wat gepor en gewroet maar het echte verbouwen is er nie.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71858928
Oh, BJ dat vind ik ook wel knap, dat je zo lang kan wachten! Heb je zelf een voorgevoel?

En Incantrix, fijn dat het rusten je toch wel goed heeft gedaan. Nu volhouden! En je bent geen doos hoor
Lotte!
Noah!
pi_71858962
BJ, gefeliciteerd! Wat een mooie plaatjes heb je daar! En helemaal alles in order. Geniet ervan

Asy, wat onwijs vervelend dat je al zoveel last hebt. Inderdaad veel meiden hier met lichamelijke klachten.

Echt een dikke voor allemaal. Het is niet niks dat zwanger zijn

Incantrix, wat fijn dat de vrije tijd lijkt te werken! Niet schuldig voelen hoor.

BE, wat vervelend. Hopen dat het 'gewoon' een verkoudheid is, al is dat op het moment natuurlijk ook helemaal niet prettig. Verspilde energie.

Ik hoop echt, knock knock on wood, dat het mij bespaard blijft. Afgezien van wat obstipatie en wat vermoeidheid (wat ook minder lijkt te worden) heb ik gelukkig nog geen klachten. Maar ook pas net het 1e trimester voorbij natuurlijk, maar toch ben ik er wel blij mee.
pi_71859041
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:02 schreef Linda2205 het volgende:
Oh, BJ dat vind ik ook wel knap, dat je zo lang kan wachten! Heb je zelf een voorgevoel?

En Incantrix, fijn dat het rusten je toch wel goed heeft gedaan. Nu volhouden! En je bent geen doos hoor
eerlijk gezegd heb ik zelf een klein beetje het gevoel dat het een meisje is...
(en eigenlijk denk de meeste mensen om ons heen dat ook...)
maar ik heb niet echt een extreem voorgevoel hoor.
pi_71859105
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

eerlijk gezegd heb ik zelf een klein beetje het gevoel dat het een meisje is...
(en eigenlijk denk de meeste mensen om ons heen dat ook...)
maar ik heb niet echt een extreem voorgevoel hoor.
Heb je al over je beebje gedroomd? Ik droomde alleen maar over een meisjes-baby, met gezichtje en alles
Lotte!
Noah!
pi_71859129
Incantrix: over dat niet nader te noemen tijdstip mag ik eigenlijk niet klagen want ik heb die afspraak eigenlijk met behulp van een heel erg lange arm nog te pakken gekregen. Toen we passeerden voor een afspraak was het eerst mogelijke moment begin september, maar ze hebben er mij voor morgen achteraan nog bij geplaatst. De tante van mijn man werkt op die dienst en zij heeft de afspraak kunnen regelen Het is écht écht mijn stijl niet om misbruik te maken van die relatie, maar het was ook dat de arts op het CRG nogal aangedrongen had op een afspraak in week 11 (al was de vrouw aan de balie niet zo blij, als ik een understatement mag gebruiken )
Maar dat wordt idd boekje meenemen. En vooral vloeken dat we geen zo'n DS of wat dan ook hebben

En je echt niets aantrekken van die collega hé Er zijn altijd wel van die mensen die altijd en overal commentaar moeten op hebben, vooral dan over zaken waar ze nog het minste van weten.
pi_71859210
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Heb je al over je beebje gedroomd? Ik droomde alleen maar over een meisjes-baby, met gezichtje en alles
yeps dat heb ik dus ook.... steeds een meisje....
pi_71859321
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

hier ook

alleen ik durfde t niet zo te zeggen omdat k het zo muf vond als het dan toch een jongetje was
slaat natuurlijk helemaal nergens op want het blijft altijd een gok, zelfs voor de aanstaande moeder.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71859437
Ik heb al over beide geslachten gedroomd....gaat lekker

Leonieke, ik vind die 12.15 nog wel een mooi tijdstip, vergeleken bij die ene afspraak laatst van jou, om 13 min over iets ofzo....whaha dat was echt idioot!

Ik voel me echt zo'n oen!
Kennissen van ons zijn papa en mama geworden, en we kregen een geboortekaartje. Dus ik stuur een kaart terug, met onder andere "geniet van de kraamtijd" erop.
Blijkt nu dat het kereltje in het ziekenhuis ligt met een hartafwijking. Hij moet voor zijn 1e verjaardag nog geopereerd worden eraan.
God wat voel ik me een ezel. Ik heb haar gelukkig al even gesproken en me ervoor verontschuldigd, gelukkig pikte ze het goed op. Ik kon het ook niet weten natuurlijk, maar je voelt je wel lullig zeg.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71859460
Oh ja, Vlindur en Beessie, mooie echo's laten juliie hier zien!!! Wonderlijk he!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71859592
Oeh, Karin dat is niet fijn! En als je het niet wist, kan je er ook niks aan doen dat je dat erop geschreven hebt, dat zullen zij ook wel begrijpen toch?!

En Huup, heb je ook dat je zo duidelijk het gezicht van je meiske ziet? Ik vind het zo jammer dat ik het overdag niet meer kan "terugroepen" zegmaar..
Lotte!
Noah!
pi_71859649
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, Karin dat is niet fijn! En als je het niet wist, kan je er ook niks aan doen dat je dat erop geschreven hebt, dat zullen zij ook wel begrijpen toch?!

En Huup, heb je ook dat je zo duidelijk het gezicht van je meiske ziet? Ik vind het zo jammer dat ik het overdag niet meer kan "terugroepen" zegmaar..
hmm nee dat eigenlijk niet. Ze is wel duidelijk altijd een meisje en heeft ook wel een gezichtje, maar bewust haar gezichtje zien doe k niet, zeker niet dat k het dan ook nog es terug kan roepen
Maar ik moet ook zeggen dat ik sinds dat we het geslacht wisten met 17 weken, ik niet meer heel erg heb stilgestaan bij die dromen. Voor mn gevoel was het toen van ja natuurlijk is het een meisje wissiktochal... move along
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71859714
Toch wel spannend hoor BJ, dat je het niet weet. Ik moet zeggen dat ik met dat idee ook best vrede had, maar nu mijn lief begint te twijfelen, wil het nog meer heel graag weten al. Maar ik heb gezegd dat hij maar moet beslissen en dat ie in elk geval nog tot maandag bedenktijd heeft, en anders met de pretecho misschien nog (die hij wel heel graag wil straks in 4d)... en over het dromen, volgens mij heb ik ook beide kanten opgedroomd... (zelfs in dezelfde droom nog )

Karin, gelukkig pakte ze het goed op, maar goed jij kon het (neem ik aan) ook niet weten eigenlijk. Ik zou er gewoon nog een kaartje achteraan sturen als oppepper!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')