Lijnloos, lekker thuis rondhangen, altijd goed

En ja, nu ik eenmaal merk wat het doet met me ben ik erg blij dat het nu op deze manier gaat..
Leonieke, neenee, niet onnozel!

Niet zeggen hoor, ik begrijp je juist heel goed, en ookal heb je hetgeen ik zeg al 100 x zelf bedacht op de verstandelijke tour, je emoties kun je niet sturen.. Wilde je toch een beetje opvrolijken, want ik snap wel dat je nu liever úit had gekeken naar morgen als er tegenop had gezien..

En 12,15 uur, noujá, wat een tijd zeg!

En een niet nader te noemen tijdstip bij de gyn, dat lijkt me lastig.. Boekje en DS mee dan maar? Ik zal écht aan je denken, promise!
BJ, wat een geweldige foto's, vooral die eerste en die laatste vind ik zó lief!

Daar kun je wel weer even op teren he?
Asy, jemig mens, wat míj betreft klaag je helemaal niet ofzo, je verhaal hier af en toe ff kwijt kunnen is toch wel het minste! En wat ik bedoelde te zeggen was eigenlijk dat je, ondanks hoe je je voelt, toch behoorlijk positief en vrolijk overkomt, dat vind ik echt heel knap.. Kon je er inderdaad maar eens even flink over uithuilen, dat kan best opluchten (ik ben de keerzijde van de medaille, dan zie ik een vlinder aangereden worden en moet ik de rest van de weg naar huis mijn tranen wegslikken

), maar ik hoop vooral dat je je ook nog een beetje fijn zal voelen deze zwangerschap. Ik had je echt beter gegund als dit

(Net als de rest van de dames met nare klachten trouwens

)
Oh, Vlindur, jij hebt ook al zulke mooie foto's! Ennehm, ja, om het geslacht is moeilijk heen te kijken inderdaad

Geweldig mooi, echt superlief

Mefke, om heel eerlijk te zijn sla je de spijker op z'n kop: na vanmiddag is mijn gevoel hierover echt behoorlijk omgeslagen. Ik heb bijna twee uur volledig in coma gelegen van een halve dag werken en mijn rug en heup voelen nu veel minder pijnlijk en dwarsliggerig zeg maar. Het is te voelen, maar ik kan nog lopen!

Ik denk niet dat ik nog veel schuldgevoel over ga houden na een middag als deze.. Nu kreeg ik er dinsdag wel een nare opmerking over van een collega, maar dat doet me verder weinig want van haar is sowieso al bekend dat ze raar doet en daar wordt op dit moment ook naar gekeken.. En jij hebt het ook echt niet meezitten allemaal, wat naar om te lezen Mefke

Balen ook dat je eigenlijk achteraf te horen krijgt dat je sneller terecht had gemoeten bij de fysio om er nog iets mee te kunnen, dat lijkt me niet bepaald het toppunt van leuk om te horen, zeg maar.. Wel heel lief dat je moeder je is komen helpen, misschien voel je je in elk geval al wat beter in een schoon huis? Ik zou nu wel iets te zeggen willen hebben dat echt hélpt, maar ik kan de goede woorden gewoon niet vinden, sorry..
Linda, terwijl ik dat aan het typen was dacht ik "ja hoor doos, niet iedereen heeft een kantoorbaan" en inderdaad, het blijkt wel weer dat ik mijn oordeel niet te hard moet vellen. Dat is wel lastiger inderdaad, ik snap het. Ben je wel blij dat hij nu bij je is? Het is vast fijn

Kersjes, 3 kinders in één buik!

Mijn afdelingshoofd vertelde trouwens dinsdag dat ze
overtijd is gelopen met haar tweeling, dat vond ik toch ook wel erg O_O eigenlijk..
En ohjee, BE, nee! Weg ermee! Veel beterschap