abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71871377
Davinia een zusje voor Eli! Wat leuk
en weer goedgekeurden!!!
pi_71871396
Kers, wat jammer dat het niet doorgezet heeft vannacht. Fijne vanmiddag met je vader en je collega's!

Davinia een meiske!!! Wat leuk een zusje voor Eli!!!

Troel en McLaura nogmaals bedankt

Ymme lekker geslapen!

En een aantal wakkere dames vannacht...

Xenia gelukkig konden jullie toch nog even een tijdje naar jullie prachige brouwseltje kijken Leuk is dat hé als je dingen van jezelf of je partner in je kindje herkent!!! Ga je mss nog foto's plaatsen?

Nou hier zit ook nog altijd de beeb in de buik Vannacht weer es heel waardeloos geslapen, ondanks mijn oordoppen die @$%@$&%#@%$ hondjes van de buren de hele nacht horen woehhhh woeeehhh kef kef grrr wooee-ooeeehhh De buren krijgen echt wel wat te horen als ze terug komen

Vanmiddag ben ik weer naar de gyn voor controle

Iedereen een fijne dag gewenst!
#geen
pi_71871475
Een meisje Wat leuk gefeliciteerd Davinia
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:43:06 #229
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71871658
davinia! Ik zat er helemaal naast maar wat leuk! Een zusje derbij!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71872208
Een zusje voor Eli Wat leuk!

Ik ben het ook eens met Rocka, ik vond het derde trimester het leukst
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71872414
Wat leuk Davinia, een dochter en zusje
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71872553
Mooie echofoto's van Vlindur en BJ
(ik vind van die foto's met ruggegraat altijd zo mooi, ben geen ster in het lezen van die foto's maar die zijn zo lekker duidelijk een echt klein mensje )
En een meisje voor Davinia

de draadloze internetverbinding van m'n laptop is verdwenen en ik raak er super gefrustreerd van, dus ik ga m'n peuter maar eens voorlezen is die tenminste blij en dan na de lunch lekker de hort op
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:17:31 #233
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71872614
Davinia tof! Een meisje!

Leonie, je zal dit wel niet meer op tijd lezen maar ik hoop dat je kan genieten van de echo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:22:04 #234
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71872741
voel me vandaag lang niet lekker.... vanmorgen al 2 keer gal overgegeven en net met heel veel moeite een bakje brinta naar binnen gewerkt...
raar hoor....
ga zo mijn bedje maar weer in.. hopen dat het dan wat opknapt en dat ik morgen mijn allerlaatste werkdag voor de vakantie gewoon kan werken...

sorry voor de egopost; maar voel me echt ff een beetje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71872817
rustig aan doen BJ
je lijf trekt vanzelf aan de rem; nu even heel rustig doen want ziek zijn op vakantie is helemaal muf.
Beterschap
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71872848
* Vlindur geeft een kusje aan Beessie

Het komt weer goed schatje!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:26:20 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71872867
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef Beessie-Jen het volgende:
voel me vandaag lang niet lekker.... vanmorgen al 2 keer gal overgegeven en net met heel veel moeite een bakje brinta naar binnen gewerkt...
raar hoor....
ga zo mijn bedje maar weer in.. hopen dat het dan wat opknapt en dat ik morgen mijn allerlaatste werkdag voor de vakantie gewoon kan werken...

sorry voor de egopost; maar voel me echt ff een beetje
Ach meisje, rustig aan doen...
En als het morgen niet gaat, 'gewoon' ziekmelden.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 12:29:43 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71872952
bedankt dames; ik ga idd mijn bed maar opzoeken... wel balen, had nl afgesproken met een vriendin die ik een poos niet gezien heb.. maja ben nu niet echt gezellig, dus heb dr net afgebeld.

en moet al heel wat gebeuren wil ik me morgen voor die ene dag nog ziekmelden.. ik bikkel me er wel ff doorheen.. (dat maakt het iets makkelijker om me op een later tijdstip nog eens ziek te melden).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71873263
Davinia, een meisje fijn dat alles goed was

Duchess Wanneer zijn je buren weer terug van vakantie?... ik vind t behoorlijk dier en buren onvriendelijk om ze thuis te laten

Ik vind denk ik het 3rde trimester ook het leukst... alles klaar maken voor de baby en straks lekker met verlof

Ik wilde nog op iemand reageren... maar ik ben het kwijt . Even goed
pi_71873686
Davinia een meisje

BJ; beterschap!

Duchess, kan je niet bij een vriendin/zus/je moeder een nachtje gaan logeren of een middagdutje doen?

Ik heb net met m'n tante gebeld en die zei dat als zij het zou zien, ze zich geen zorgen zou maken, omdat er bij eerdere echo's (ik heb er vrij veel gehad) niks te zien was. Het is niet zo dat ze met 35 weken ineens een afwijking ontwikkelen ofzo. Ze zei dat ze het gek vond dat mn gyn niet gewoon gezegd heeft: ga maar een stukje lopen oid, dan kijken we over een half uurtje nog wel een keer. Je kan het natuurlijk nooit helemaal zeker weten enzo, maar voel me er in ieder geval iets rustiger onder.

En wat oa Chaca al zei: ze was erg blij dat ik gebeld had, ipv er mee doorgelopen heb
Lotte!
Noah!
pi_71873798
Doet me goed om dat te horen linda erg fijn.
En wat ze inderdaad zegt. zo ineens hoppatee een afwijking zal het wel niet zijn.
pi_71874200
Leonieke, ik ben voor je aan het duimen nu, hopenlijk zijn jullie aan het genieten van het mini-mensje in je buik.

Davinia, wat gaaf! Een meisje!

Linda, fijn dat je een geruststellend antwoord kreeg van je tante!

Beessie-Jen, beterschap! Balen dat je lichaam je zo ineens een halt toe roept, maar dan zal het wel nodig zijn geweest. Hopenlijk kun je snel alsnog afspreken met die vriendin.

Vlindur, volgens mij zijn de trimesters, 1-13 / 13-27 / 27-40 ongeveer (kan er een weekje naast zitten) maar met 20 weken zit je dus nog in het 2e trimester
pi_71874216
Davinia, een meisje wat leuk
En ook fijn dat alles goed was verder

BJ: ziekjes voelen is niet leuk. Helemaal niet als je bijna vakantie hebt. Lekker in bed en snel opknappen hoor!
pi_71874284
fijn om te horen Linda hopelijk ben je zelf nu ook gewoon een pak geruster.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71874718
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:19 schreef happyme28 het volgende:
Leonieke, ik ben voor je aan het duimen nu, hopenlijk zijn jullie aan het genieten van het mini-mensje in je buik.

Davinia, wat gaaf! Een meisje!

Linda, fijn dat je een geruststellend antwoord kreeg van je tante!

Beessie-Jen, beterschap! Balen dat je lichaam je zo ineens een halt toe roept, maar dan zal het wel nodig zijn geweest. Hopenlijk kun je snel alsnog afspreken met die vriendin.

Vlindur, volgens mij zijn de trimesters, 1-13 / 13-27 / 27-40 bevalling ongeveer (kan er een weekje naast zitten) maar met 20 weken zit je dus nog in het 2e trimester
Anders krijgen we nog een vierde ook
pi_71875914
Hé Linda dat klinkt dan toch alweer een stukje beter. Ik hoop dat het je even geruststeld tot de komende week.

BJ Beterschap, balen hoor.
#geen
pi_71876098
Happy, 13 weken, jeuj! Maar voor mijn gevoel ben je al veel verder! Het lijkt alsof je al weet ik hoe lang meepost hier. Maar wel fijn, die eerste 3 maanden voorbij!

Xenia. mooi dat je je kindje nog even hebt kunnen bekijken!

Davinia, een meisje....leuk! Koningskoppel bij elkaar dan, super.
En geweldig dat alles goed was.

BJ, sterkte, ziek maar lekker uit.

Ik ga zo mijn vk eens met een bezoekje vereren.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:25:10 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_71876222
Linda, da's goed om te horen.

En voor Kersjes.... mijn moeder is van mij bevallen de dag na haar vaders een verjaardag dacht toch echt dat ze het over d'r vader had, maar dat kan niet....data kloppen dan niet. Ze zat 's middags nog lekker koffie met gebak te nemen en de volgende dag had ze mij op d'r buik liggen. Hopelijk is dit voor jou ook wat!

En voor alle LLM's een en sterkte met de komende hitte. En utieraard voor alle andere zwangeren veel plezier geniet er maar lekker van.

[ Bericht 10% gewijzigd door chacama op 14-08-2009 14:31:52 (thanks ynske) ]
pi_71876341
Ik heb het opgezocht:

Trimester 1 -- 1 t/m 12 weken
Trimester 2 -- 13 t/m 27 weken
Trimester 3 -- 28 t/m de geboorte

Toch bedankt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71876404
Davinia wat fijn dat alles goed is en je eerste indruk was dus juist: een meisje

Binnenkort samen op jacht naar roze en jurkjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')