Ja, dat is juist een probleem. Hoe vind je zo iemand?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:18 schreef intelligentieloos het volgende:
Zoek meiden met zulk soort voorkeuren, dan zullen ze dit misschien ook niet echt erg vinden?
Ik weet het niet, ik zou dat niet echt durven als me dat gevraagd werd, zou er zelf geen fijn gevoel bij hebben
kijken op datingsitesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
Ja, dat is juist een probleem. Hoe vind je zo iemand?
Zal vast wel een site over te vinden zijn waar mensen met zulke fantasieën elkaar kunnen vinden?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:19 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
Ja, dat is juist een probleem. Hoe vind je zo iemand?
voor ts.quote:Op een dag kwam er een neef van me mijn nieuwe huis bekijken en we
waren lekker op de bank gaan zitten en tv aan het kijken en wat aan het
praten op eens zet hij ik moet even naar de wc en ik zeg daar op mag ik
mee en hij zeg van mij wel van mij mag jij wel mee en ik zij oké dat
wil ik wel en hij zij oké is goed kom maar mee en ik zij toen van oké
weggaan dan naar de wc in de douche en hij zij ook oké en ik vroeg hem
op de weg er naar toe wat hij moest en hij zij plassen en misschien ook
poepen en ik zij oké mag ik het proeven van je en hij zij wat zegje
lachen van mij wel als je dat zou willen mag dat wel van me en ik zij
dat ik dat wel een keer wou en hij zij oké maar dan wel dat we allebei
naakt en ik zij oké is goed en toen zijn we eikaar gaan uitkleden en
lekker gaan strelen en op eens zeg hij tegen mij kan het niet meer
ophouden en zij pis druppelde al wat uit zijn lekkere pikie en ik deed
gouw mijn mond om zijn pikie en gaf een dat hij kon gaan plassen en hij
begon me teen lekker in mijn mond te plassen en ik slikte zijn lekkere
pis weer lekker door het was zo lekker dat ik hem toen hij klaar was
vroeg of ik het niet vaker van hem mogen drinken en hij zij van mij wel
ander gaat het toch weg je mag mij pis wel drinken ze vaak ik moed en
toen zij we nog weer wat gaan voelen en spelen met me kaar en ruiken en
ik ben toen lekker zijn lekkere kontje gaan likken en op eens zegt hij
dat hij nu ook poepen moest en ik zij is goed laat maar komen en ben er
met mijn mond open onder zijn lekkere poepgaatje gaan liggen m hij
heeft zijn poep lekker in mijn mond laten glijden en ik heb er wat van
op gegeten was zo lekker en hij was lekker met mijn pikie een het
spelen en doen hij klaas was met poepen ben ik zijn lekker poepgaatje
lekker schoon gaan likken en heb de poep van hem wat nog over was op
mijn borst neer gelegd en toen ik zijn kontje schoon had gelikt en ik
tegen hem zij dat hij schoon was ging hij zo met zijn lekkere kontje op
de poep zitten die in van hem op mijn borst had gelegd en hij zij nu
niet meer en ben zijn kontje weer lekker schoon gaan likken en daar na
zijn we lekker met mekaar in bad gaan zitten en nog wat lekker met me
kaar zitten vrijen en hij zij tegen mij had ik dit maar eerder geweten
dan had je al veel eerder voor me de wc mogen zijn en ik zou ja dat had
ik ook wel ge wilt maar durfde het je nooit te vragen en toen we weer
helemaal schoon waren zijn we lekker met elkaar naakt op bed gaan
liggen vrijen ik heb hem lekker klaar gepijpt en ik hem en we doen het
nu wel vaker als we bij me kaar zijn ik vind het zo lekker om het te
pogen proeven van iemand zou ik het van jou ook mogen proeven laat het
me dan even weten
Inderdaad, ikzelf vind ook dat er een hele grote gat tussen plassex en poepsex zitten qua kunnen en proberen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou het bij mn partner geen probleem vinden, ik weet niet hoe ik zou reageren als hij over mij heen zou willen plassen. maar goed, als het nou echt zijn ultieme fantasie zou zijn, waarom niet een x proberen? Poepsex gaat me wel echt te ver en wat eruitgaat hoort ook niet in iemands mond (behalve zaad dan mss)
Dat gaat mij ook veel te ver.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef Wazeggie het volgende:
Ik zou het bij mn partner geen probleem vinden, ik weet niet hoe ik zou reageren als hij over mij heen zou willen plassen. maar goed, als het nou echt zijn ultieme fantasie zou zijn, waarom niet een x proberen? Poepsex gaat me wel echt te ver en wat eruitgaat hoort ook niet in iemands mond (behalve zaad dan mss)
Degenen die ik ken en een vrije relatie hebben (gehad) zijn heel open in als het over seks gaat en volgens mij moet je dat ook wel zijn, wil je akkoord gaan met een open relatie, dus als je hier niets zit te verzinnen moet jou vriendin er in ieder geval open voor staan om jouw wens aan te horen. Je kan haar het beste, mocht je inderdaad een open relatie hebben, gewoon vragen aan je vriendin, of heel neutraal: wat vindt zij eigenlijk van plassex, evt. verwijzend naar die ex van haar vriendin?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:45 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
Dat gaat mij ook veel te ver.
Maar ik durf het aan mijn vriendin niet te vragen. Haar beste vriendin heeft een vriend gehad die het aan haar had gevraagd (aan de vriendin van mijn vriendin dus) en zij heeft het toen gelijk uitgemaakt en als ze bij elkaar zijn wordt er nog altijd smakelijk om gelachen.
Ik zoek dus liever een ander.
Om vragen te voorkomen, ik heb een vrije relatie dus dat zit wel goed.
Dat heb ik natuurlijk al gedaan, en ik weet hoe ze erover denkt. En ze is ook ruimdenkend maar dan meer in de zin van andere partners, film of meerdere personen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:44 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Degenen die ik ken en een vrije relatie hebben (gehad) zijn heel open in als het over seks gaat en volgens mij moet je dat ook wel zijn, wil je akkoord gaan met een open relatie, dus als je hier niets zit te verzinnen moet jou vriendin er in ieder geval open voor staan om jouw wens aan te horen. Je kan haar het beste, mocht je inderdaad een open relatie hebben, gewoon vragen aan je vriendin, of heel neutraal: wat vindt zij eigenlijk van plassex, evt. verwijzend naar die ex van haar vriendin?
Tja, daar kan ik ook niks aan doen. Is ook niet relevant verder.quote:Maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat het verhaaltje over die open relatie een verzinsel is en dat de enige waarheid staat in de OP.
In bad, onder de douche met het water uit. Ik kan wel wat bedenken hoorquote:Overigens kan ik me niet voorstellen wat je er geil aan vindt, mijn ex spoelde soms de wc niet door en dat vond ik gewoon smerig, ik was natuurlijk niet vies van haar, maar urine en uitwerpselen zijn in mijn ogen gewoon vies. Maargoed, er zijn genoeg mensen die nog veel verder gaan.
Ik heb wel een vraagje over de praktijk van de plassex... Waar doe je dat? Ik kan me voorstellen dat de plek waar je het doet heel erg gaat stinken. Doe je dat in de vrije natuur of op een zeil ofzo... In ieder geval geeft het veel werk...
Nee uitmaken zal ze het niet. Dat weet ik zeker. Ze zal eerder heel geshockeerd zijn of me keihard uitlachen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:25 schreef Cahir het volgende:
Als ze echt van je houd zou ze het niet uitmaken
Dat zal toch wel meevallen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:51 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
Nee uitmaken zal ze het niet. Dat weet ik zeker. Ze zal eerder heel geshockeerd zijn of me keihard uitlachen.
Inderdaadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:25 schreef Gospodin het volgende:
Toch een beetje raar als je zoiets niet kunt bespreken in je relatie, vind ik. Als je zoiets enorm intiems vertelt is het wel heel grof om dan uitgelachen te worden hoor!
niets mis mee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Geheimefantasie het volgende:
Ik heb sinds een half jaar ofzo opeens de fantasie gekregen dat een slanke meid/vrouw op mijn gezicht zit terwijl ik haar bef en dat ze dan met haar benen wijd midden in mijn gezicht plast. Maar hoe vind je een meid die dat wil doen? Hoe vraag je zoiets? Ik zou me doodschamen.
Een jaar geleden vond ik dat nog vies maar nu droom ik er elke dag van. Zijn er meer mensen die zo opeens een fantasie hebben ontwikkeld en het nu echt graag willen doen?
En ja, ik heb me hier speciaal voor geregistreerd!
Schijnt te kunnen hoor, met wat oefenen. Ook plassen tijdens de seks behoort tot de mogelijkheden. Zelfs veel mannen kunnen dat wel, met wat moeite (en lichte verslapping meestal).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Beffen en dan pissen? Denk niet dat ik het zou kunnen. Dacht dat mannen dat effect wel kenden
Kan me er niets bij voorstellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:57 schreef Gospodin het volgende:
Schijnt te kunnen hoor, met wat oefenen. Ook plassen tijdens de seks behoort tot de mogelijkheden. Zelfs veel mannen kunnen dat wel, met wat moeite (en lichte verslapping meestal).
Ik kan het al niet als ik tussendoor gewoon naar de wc gaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Gospodin het volgende:
Waarbij niet? Probeer 't eens uit, ms is het wel heel leuk![]()
lolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het al niet als ik tussendoor gewoon naar de wc gaen ik heb er ook geen behoefte aan over mn vriend heen te plassen.
volgens mij gaat die lucht en alles erin blijven en gaat het na een paar dagen keihard stinken. Het valt me dan weer mee dat het water gewoon uit staat en dat je er niet op kickt om seks te hebben in piswater.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
In bad, onder de douche met het water uit. Ik kan wel wat bedenken hoor
Net zoals de wc een paar dagen nadat je een nieuwe hebt gekocht ook meteen een uur in de wind naar pis stinkt. Zo vervelend is dat. Ik koop ook elke week een nieuwe wc-potquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
volgens mij gaat die lucht en alles erin blijven en gaat het na een paar dagen keihard stinken. Het valt me dan weer mee dat het water gewoon uit staat en dat je er niet op kickt om seks te hebben in piswater.
ok. daar heb je gelijk in. het is denk ik meer het idee... maar ik zou het bad hoe dan ook wel goed schoonmaken daarna... tja.. duidelijk. het is niets voor mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:18 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Net zoals de wc een paar dagen nadat je een nieuwe hebt gekocht ook meteen een uur in de wind naar pis stinkt. Zo vervelend is dat. Ik koop ook elke week een nieuwe wc-pot
Dat heb ik dus een keer gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef afro het volgende:
Je kan ook gewoon sex hebben met je vriendin als ze moet plassen en dan gewoon heel hard tekeer gaan en dan komt het ervanzelf uit
Wij geinen er ook weleens over, maar ik weet dat zij het gewoon gek vind.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:43 schreef Pollewoppie het volgende:
tja blijft lastig iets om kenbaar te maken in een relatie merk ik... ik heb een topsexleven waarin heel veel dingen al bespreekbaar zijn maar na 9 maanden met haar te gaan en inmiddels een paar maanden samen te wonen blijf ik het een drempel om te zeggen dat ik er wel voor in ben!
We geinen er wel eens over en volgens mij weten we allebei wel hoe we erover denken maar toch... een drempel ofzo...
mm, met een harde pik plassen. Zal ni veel wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Hmm, lekker met een harde pik in een kutje plassen![]()
als je niet geinteresseerd ben rot dan gewoon lekker op... niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren ok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Hmm, lekker met een harde pik in een kutje plassen![]()
Ik was serieusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
als je niet geinteresseerd ben rot dan gewoon lekker op... niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren ok!
Nou mocht je het willen proberen, je kan me PM en.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef paula27 het volgende:
Volgens mij is dit een fantasie voor mannen. Ik heb nog nooit iemand gehoord die dit lekker of leuk vind.
Waarom?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:58 schreef paula27 het volgende:
Volgens mij is dit een fantasie voor mannen. Ik heb nog nooit iemand gehoord die dit lekker of leuk vind.
taboe (of course!!)quote:
mag ik u ook pm-en??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:37 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
Nou mocht je het willen proberen, je kan me PM en.
Oh ja dat vergeet ik steeds dat alles wat enige sinds afwijkt van de norm slecht is enzoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:03 schreef herzberg het volgende:
[..]
taboe (of course!!)
dat verklaart volgens mij trouwens de aantrekkingskracht ervan
niet zozeer slecht. veeleer dat iedereen er over zwijgt. dat is de antwoord op jou vraag. waarom je daar nooit over hoort. nou... dat is omdat het taboe is.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat vergeet ik steeds dat alles wat enige sinds afwijkt van de norm slecht is enzo
Oh dat kan ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:23 schreef herzberg het volgende:
[..]
niet zozeer slecht. veeleer dat iedereen er over zwijgt. dat is de antwoord op jou vraag. waarom je daar nooit over hoort. nou... dat is omdat het taboe is.
u ook liefhebber van freud??quote:
Die coke snuivende moederneuker? Neequote:
freud heeft anders de eerste serieuze studie over coke geschreven hoor!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die coke snuivende moederneuker? Nee
Geen idee uit welk milieu jij komt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef herzberg het volgende:
[..]
freud heeft anders de eerste serieuze studie over coke geschreven hoor!!
maar goed, waarom doe ik dit. u ben niet van mijn milieu geloof ik...
Dat heb ik duss precies het zelfde...in gezicht hoeft het niet zo nodig. Echter heb ik 2 hele lieve dames gevonden die het bijvoorbeeld een keer voor mij voor de cam hebben gedaan....dan vind ik het wel superopwindend...quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Bozboy het volgende:
In mijn gezicht lijkt me wel smerig. Maar ze zou het best mogen laten lopen als ik lig en zij op me zit. Dat je het eruit ziet lopen, en de warmte voelt... helaas niemand die het kan doen.
My god, gewoon geen ENKELE punt, alinea of komma in dat hele stuk. Dat is een prestatie op zichquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef wise het volgende:
[..]
voor ts.
probeer marktplaats of dating sites
Probeer eerst maar eens een paar weken je plas op te vangen in een beker en als je dat eenmaal doet zonder bang te zijn dat het er over heen gaat of als je durft dat glas (nadat het grondig is gewassen) toch te blijven gebruiken voor andere drankjes, dan zou je de volgende stap eens kunnen proberen (namelijk beker niet heel grondig wassen, vervolgens niet wassen en vervolgens naar pentas tip gaan).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef pentas het volgende:
Probeer eerst eens een paar weken enkele keren per dag een beker van je eigen plas te drinken. Als je dit dan lekker vindt, kun je het echt uitbreiden met je vriendin.
Inderdaad.. Er zit toch wel een beetje verschil tussen je eigen urine drinken, of dat je het warme vocht van je vriendin over je buik voelt lopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een paar weken je plas op te vangen in een beker en als je dat eenmaal doet zonder bang te zijn dat het er over heen gaat of als je durft dat glas (nadat het grondig is gewassen) toch te blijven gebruiken voor andere drankjes, dan zou je de volgende stap eens kunnen proberen (namelijk beker niet heel grondig wassen, vervolgens niet wassen en vervolgens naar pentas tip gaan).
Tja, ik denk niet dat de geintresseerden in deze edele vorm van seks veel verwachten van de smaak van plas, maar het eerder geil vinden dat hun vriendin over hun heen plast, misschien moet je eens het topic gaan doorlezen, want ik kan het me nu wel iets meer voorstellen dan hiervoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |