Schijnt te kunnen hoor, met wat oefenen. Ook plassen tijdens de seks behoort tot de mogelijkheden. Zelfs veel mannen kunnen dat wel, met wat moeite (en lichte verslapping meestal).quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:18 schreef Dipkip het volgende:
Beffen en dan pissen? Denk niet dat ik het zou kunnen. Dacht dat mannen dat effect wel kenden
Kan me er niets bij voorstellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:57 schreef Gospodin het volgende:
Schijnt te kunnen hoor, met wat oefenen. Ook plassen tijdens de seks behoort tot de mogelijkheden. Zelfs veel mannen kunnen dat wel, met wat moeite (en lichte verslapping meestal).
Ik kan het al niet als ik tussendoor gewoon naar de wc gaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Gospodin het volgende:
Waarbij niet? Probeer 't eens uit, ms is het wel heel leuk![]()
lolquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:26 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik kan het al niet als ik tussendoor gewoon naar de wc gaen ik heb er ook geen behoefte aan over mn vriend heen te plassen.
volgens mij gaat die lucht en alles erin blijven en gaat het na een paar dagen keihard stinken. Het valt me dan weer mee dat het water gewoon uit staat en dat je er niet op kickt om seks te hebben in piswater.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:50 schreef Geheimefantasie het volgende:
[..]
In bad, onder de douche met het water uit. Ik kan wel wat bedenken hoor
Net zoals de wc een paar dagen nadat je een nieuwe hebt gekocht ook meteen een uur in de wind naar pis stinkt. Zo vervelend is dat. Ik koop ook elke week een nieuwe wc-potquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:59 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
volgens mij gaat die lucht en alles erin blijven en gaat het na een paar dagen keihard stinken. Het valt me dan weer mee dat het water gewoon uit staat en dat je er niet op kickt om seks te hebben in piswater.
ok. daar heb je gelijk in. het is denk ik meer het idee... maar ik zou het bad hoe dan ook wel goed schoonmaken daarna... tja.. duidelijk. het is niets voor mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:18 schreef Gospodin het volgende:
[..]
Net zoals de wc een paar dagen nadat je een nieuwe hebt gekocht ook meteen een uur in de wind naar pis stinkt. Zo vervelend is dat. Ik koop ook elke week een nieuwe wc-pot
Dat heb ik dus een keer gehadquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef afro het volgende:
Je kan ook gewoon sex hebben met je vriendin als ze moet plassen en dan gewoon heel hard tekeer gaan en dan komt het ervanzelf uit
Wij geinen er ook weleens over, maar ik weet dat zij het gewoon gek vind.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:43 schreef Pollewoppie het volgende:
tja blijft lastig iets om kenbaar te maken in een relatie merk ik... ik heb een topsexleven waarin heel veel dingen al bespreekbaar zijn maar na 9 maanden met haar te gaan en inmiddels een paar maanden samen te wonen blijf ik het een drempel om te zeggen dat ik er wel voor in ben!
We geinen er wel eens over en volgens mij weten we allebei wel hoe we erover denken maar toch... een drempel ofzo...
mm, met een harde pik plassen. Zal ni veel wordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Hmm, lekker met een harde pik in een kutje plassen![]()
als je niet geinteresseerd ben rot dan gewoon lekker op... niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren ok!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:27 schreef IkBenOzan het volgende:
Hmm, lekker met een harde pik in een kutje plassen![]()
Ik was serieusquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
als je niet geinteresseerd ben rot dan gewoon lekker op... niet iedereen heeft dezelfde voorkeuren ok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |