abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72022246
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die coke snuivende moederneuker? Nee
freud heeft anders de eerste serieuze studie over coke geschreven hoor!!

maar goed, waarom doe ik dit. u ben niet van mijn milieu geloof ik...
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_72022299
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:46 schreef herzberg het volgende:

[..]

freud heeft anders de eerste serieuze studie over coke geschreven hoor!!

maar goed, waarom doe ik dit. u ben niet van mijn milieu geloof ik...

Geen idee uit welk milieu jij komt.
Maar met Freud enzo heb ik niks.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_72115412
In mijn gezicht lijkt me wel smerig. Maar ze zou het best mogen laten lopen als ik lig en zij op me zit. Dat je het eruit ziet lopen, en de warmte voelt... helaas niemand die het kan doen.
pi_72136575
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:56 schreef Bozboy het volgende:
In mijn gezicht lijkt me wel smerig. Maar ze zou het best mogen laten lopen als ik lig en zij op me zit. Dat je het eruit ziet lopen, en de warmte voelt... helaas niemand die het kan doen.
Dat heb ik duss precies het zelfde...in gezicht hoeft het niet zo nodig. Echter heb ik 2 hele lieve dames gevonden die het bijvoorbeeld een keer voor mij voor de cam hebben gedaan....dan vind ik het wel superopwindend...
Vici, Vidi, Veni!
pi_72162103
Ik vind vooral de intimiteit er van geweldig. Zijn zat vrouwen waar je van alles mee mag doen in bed, maar die de wc-deur op slot doen. Als je dan toch mag toekijken, vind ik dat erg opwindend.
pi_72162278
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:34 schreef wise het volgende:

[..]

voor ts.

probeer marktplaats of dating sites
My god, gewoon geen ENKELE punt, alinea of komma in dat hele stuk. Dat is een prestatie op zich

OT: plassex kan best opwindend zijn als je allebei maar heel veel water hebt gedronken
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_72175257
Probeer eerst eens een paar weken enkele keren per dag een beker van je eigen plas te drinken. Als je dit dan lekker vindt, kun je het echt uitbreiden met je vriendin.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 01:09:47 #58
221640 Dirty-Little-Monkey
3 hoera'tjes voor Yoshimi
pi_72190068
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:44 schreef pentas het volgende:
Probeer eerst eens een paar weken enkele keren per dag een beker van je eigen plas te drinken. Als je dit dan lekker vindt, kun je het echt uitbreiden met je vriendin.
Probeer eerst maar eens een paar weken je plas op te vangen in een beker en als je dat eenmaal doet zonder bang te zijn dat het er over heen gaat of als je durft dat glas (nadat het grondig is gewassen) toch te blijven gebruiken voor andere drankjes, dan zou je de volgende stap eens kunnen proberen (namelijk beker niet heel grondig wassen, vervolgens niet wassen en vervolgens naar pentas tip gaan).

Tja, ik denk niet dat de geintresseerden in deze edele vorm van seks veel verwachten van de smaak van plas, maar het eerder geil vinden dat hun vriendin over hun heen plast, misschien moet je eens het topic gaan doorlezen, want ik kan het me nu wel iets meer voorstellen dan hiervoor.
17 mei 2009: Bekerfinale: s.c. Heerenveen - FC Twente 2-2 (5-4)
pi_72207859
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 01:09 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:

[..]

Probeer eerst maar eens een paar weken je plas op te vangen in een beker en als je dat eenmaal doet zonder bang te zijn dat het er over heen gaat of als je durft dat glas (nadat het grondig is gewassen) toch te blijven gebruiken voor andere drankjes, dan zou je de volgende stap eens kunnen proberen (namelijk beker niet heel grondig wassen, vervolgens niet wassen en vervolgens naar pentas tip gaan).

Tja, ik denk niet dat de geintresseerden in deze edele vorm van seks veel verwachten van de smaak van plas, maar het eerder geil vinden dat hun vriendin over hun heen plast, misschien moet je eens het topic gaan doorlezen, want ik kan het me nu wel iets meer voorstellen dan hiervoor.
Inderdaad.. Er zit toch wel een beetje verschil tussen je eigen urine drinken, of dat je het warme vocht van je vriendin over je buik voelt lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')