abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71941500
Leander gefeliciteerd!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71941501
Hieperdepiep hoeraaaa Leander
Fake it till you make it...
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:05:07 #203
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_71941723
Gefeliciteerd Leander
pi_71941749
fijn joh verkouden baby's
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:10:01 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71941797
Leander gefeliciteerd!

En Elin kan staan! Noah was daar ook zo vlot mee. Met 8 maanden liep die ook langs de tafelrand enzow. Iedereen dacht dat ie dan dus vast ook heel snel los zou lopen. Maar dat deed ie 'pas' met 13 maanden eventjes en toen stopte ie er weer een maand mee Dus dat zegt ook allemaal niks
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71942014
@Kleurdoos: Onze man stond ook met 7, 5 maand, vond het consultatiebureau erg vlot. Dus Elin is een snelle. En wat betreft die tanden, waarschijnlijk heeft Elin het te druk met andere dingen ofzo. Superstoer dat ze staat in elk geval !

@Freecell: Heeel erg gefelciteerd met Leander, wat een schattige babyfoto's!

@Estrys: Hoe is met Seb?
pi_71942047
Wauw Elin!

Merel gaat nu echt wat kruipen, het is 'kruip-val-kruip-lig-kruip'. MAar wel schattig
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71942057
En Freecell van harte gefeliciteerd met Leander! Wow, alweer 1
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71942243
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:22 schreef bodpa09 het volgende:

@Estrys: Hoe is met Seb?
Hij slaapt Hij heeft alles bij elkaar denk ik al een uur gehuild sinds hij wakker werd om 7:30. Zijn neusje zit verstopt, heb al neusspray gebruikt maar dat lukt me heel slecht om dat in mijn eentje in zijn neus te krijgen. 1 neusgat gaat nog wel maar dan gaat hij protesteren. Hij wilde wel even in de box spelen maar toen viel hij en was het brullen en niet meer stil te krijgen. Dus naar bed, daar nog een minuut of tien gehuild en gesnikt maar nu is hij stil.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 09:36:35 #210
5428 crew  miss_sly
pi_71942265
Freecell gefeliciteerd met Leander

Kleurdoos, wow, Elin staat

En Merel begint te kruipen

Leuk, die zich ontwikkelende kindjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71942872
Elin staat
Leander hier ook nog even een hiep hiep hoera
En een kruipende Merel
Gaat goed hier!!!!
oh lees net dat Seb snotterig is, arm ventje lekker slapen, daar knap je heus van op
pi_71943174
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
Elin staat
Leander hier ook nog even een hiep hiep hoera
En een kruipende Merel
Gaat goed hier!!!!
oh lees net dat Seb snotterig is, arm ventje lekker slapen, daar knap je heus van op
En knapt hij er niet van op, dan mama wel.

Wij zijn zaterdag en gisteren naar de kermis geweest en het was leuk! Seb heeft zijn ogen uitgekeken. Echt hij vond het geweldig. De muziek, het bewegen, de mensen
pi_71943376
Zo is dat Estrys (ik heb ook ff pauze)
pi_71944465
Gefeliciteerd Leander
pi_71944965
Leander gefeliciteerd!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:47:53 #216
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71946969
Pff wat er nu weer met Hannah is...

Ze is dus paar dagen ziekig geweest. Veel spugen, verder nergens last van. Behalve zaterdag, toen was ze toch wel wat eh minder actief. Als ze op d'r buik rolde legde ze d'r hoofd plat bijv, wat ze normaal echt zelden doet. Autorijden heeft ze een hekel aan, op vakantie heeft ze heel België bij elkaar gegild Sinds d'r geboorte zo ongeveer gaat ze eigenlijk altijd huilen bij mijn moeder op schoot. Maar zaterdag heeft ze geen kik gegeven in de auto, ondanks file en een brug die open stond En ze heeft de hele dag bij mijn moeder op schoot gezeten zonder te huilen Mijn moeder was dolgelukkig

Anyway, gisteravond en vandaag heeft ze een soort inhaaldag, heeeeeeeeeel veel drinken, vannacht ook trouwens. En het naar bed gaan is steeds zo'n drama... Normaal moet ze ook wel wat mopperen/huilen voor ze in slaapt valt maar nu huilt ze echt heel hard. En net als ik d'r eruit wil halen slaapt ze Hoop dat het van tijdelijke aard is....
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_71946998
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef texelonia het volgende:
Pff wat er nu weer met Hannah is...
4 1/2 maanden sprongetje
pi_71947145
Wat is Leander al groot geworden!
Gefeliciteerd Tara en Freecell met jullie uk
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:37:41 #219
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71948500
Dat bolletje L
Gefeliciteerd hoor!
pi_71948846
Leander gefeliciteerd!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71948998
Gefeliciteerd Leander! Wat een lief bolletje baby zeg, en nu zo´n stoere dreumes al!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:53:13 #222
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71952323
Wat een groot verschil zeg! Gefeliciteerd Leander! Heb je veel leuke kadootjes gekregen?
pi_71955726
Gefeliciteerd Leander en Freecell & TARA! Dat bolletje mens is zo aandoenlijk
pi_71957806
Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Leander!
Freecell, veel plezier in het volgende topic en over een aantal maanden ben je hier weer terug!

Vicky wat knap van je dat je Tess hebt laten opnemen en dat het nu beter gaat en ze weer thuis is!
Hadden ze in het ziekenhuis een ander ritme welke jij nu ook thuis volgt, of hoe moet ik het zien?

Kleurdoos wat is Elin snel zeg, wauw! Zo ligt ze een onbeweeglijk babietje te zijn en zo staat ze alweer!
Wat is er met je andere nickname gebeurd, volgens mij heb ik iets gemist?

_Ingrid_ over dat op de buik liggen van Tyler, ik had begrepen dat hij nog niet terug kan rollen naar zijn rug, maar kan hij wel goed zijn hoofd ophouden? En hoe ligt hij dan als hij op z'n buik ligt, ik neem aan met zijn gezicht naar opzij en niet naar beneden? Lianne kan ook nog niet terugrollen en ligt wel eens op haar buik, als ik haar op haar rug draai wordt ze wakker, dus ik laat het meestal maar voor wat het is (natuurlijk hou ik het wel in de gaten).

Texelonia is het allemaal alweer oké met Hannah? Ik vind het altijd zo zielig die kleine zieke kindjes, konden ze maar gewoon vertellen wat eraan mankeerde!

Mikoxx wat goed dat het weer lekker gaat met je mannen! Heb je dé lachfoto al gemaakt (en wil je die delen?)
Het lijkt mij zo lastig om 2 kleine babietjes een beetje in hetzelfde schema wakker te laten zijn/te slapen, hoe regel je zoiets of regelt dat zichzelf?

Zelf doe ik trouwens weer een poging om wat actief te gaan meeposten.
De afgelopen tijd was ik op vakantie, en de laatste 1,5 maand zat ik op een boot met een brakke internetverbinding. Nu ben ik weer thuis, dus het moet haast wel lukken zou ik zo zeggen!

Met Lianne gaat het goed, donderdag is ze 26 weken en dan wil ik gaan beginnen met bijvoeden volgens de Rapley-methode. Donderdag is ook de dag dat we naar het CB moeten, benieuwd wat ze daar zeggen.
Ik zit een beetje in over het slapen van haar. Ik krijg het maar niet voormekaar om haar eerder dan 23.00 uur te laten slapen (wel overdag een paar uurtjes) en sowieso zelf inslapen lukt ook niet. Misschien moet ik wel nóg meer regelmaat aanbrengen en haar toch maar structureel in bed leggen bij de eerste slaapsignalen, maar dan raakt ze ontzettend over haar toeren en dan duurt het alleen maar langer voordat ze slaapt.
Nu valt ze wel eens in slaap aan de borst, maar als ik haar dan wegleg wordt ze weer wakker. Iemand tips?

Nu ze zelf zo'n beetje kan zitten (ze gaat niet zelf zitten maar als ik haar neerzet valt ze niet meer om), denk ik erover een fietszitje aan te schaffen en te gaan fietsen. Ben ik hiermee te vroeg? Als ik ga fietsen gaat het om stukjes van maximaal een kwartier, dat moet al bijna wel kunnen toch?
pi_71958096
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Leander!
Freecell, veel plezier in het volgende topic en over een aantal maanden ben je hier weer terug!

Vicky wat knap van je dat je Tess hebt laten opnemen en dat het nu beter gaat en ze weer thuis is!
Hadden ze in het ziekenhuis een ander ritme welke jij nu ook thuis volgt, of hoe moet ik het zien?

Kleurdoos wat is Elin snel zeg, wauw! Zo ligt ze een onbeweeglijk babietje te zijn en zo staat ze alweer!
Wat is er met je andere nickname gebeurd, volgens mij heb ik iets gemist?

_Ingrid_ over dat op de buik liggen van Tyler, ik had begrepen dat hij nog niet terug kan rollen naar zijn rug, maar kan hij wel goed zijn hoofd ophouden? En hoe ligt hij dan als hij op z'n buik ligt, ik neem aan met zijn gezicht naar opzij en niet naar beneden? Lianne kan ook nog niet terugrollen en ligt wel eens op haar buik, als ik haar op haar rug draai wordt ze wakker, dus ik laat het meestal maar voor wat het is (natuurlijk hou ik het wel in de gaten).

Texelonia is het allemaal alweer oké met Hannah? Ik vind het altijd zo zielig die kleine zieke kindjes, konden ze maar gewoon vertellen wat eraan mankeerde!

Mikoxx wat goed dat het weer lekker gaat met je mannen! Heb je dé lachfoto al gemaakt (en wil je die delen?)
Het lijkt mij zo lastig om 2 kleine babietjes een beetje in hetzelfde schema wakker te laten zijn/te slapen, hoe regel je zoiets of regelt dat zichzelf?

Zelf doe ik trouwens weer een poging om wat actief te gaan meeposten.
De afgelopen tijd was ik op vakantie, en de laatste 1,5 maand zat ik op een boot met een brakke internetverbinding. Nu ben ik weer thuis, dus het moet haast wel lukken zou ik zo zeggen!

Met Lianne gaat het goed, donderdag is ze 26 weken en dan wil ik gaan beginnen met bijvoeden volgens de Rapley-methode. Donderdag is ook de dag dat we naar het CB moeten, benieuwd wat ze daar zeggen.
Ik zit een beetje in over het slapen van haar. Ik krijg het maar niet voormekaar om haar eerder dan 23.00 uur te laten slapen (wel overdag een paar uurtjes) en sowieso zelf inslapen lukt ook niet. Misschien moet ik wel nóg meer regelmaat aanbrengen en haar toch maar structureel in bed leggen bij de eerste slaapsignalen, maar dan raakt ze ontzettend over haar toeren en dan duurt het alleen maar langer voordat ze slaapt.
Nu valt ze wel eens in slaap aan de borst, maar als ik haar dan wegleg wordt ze weer wakker. Iemand tips?

Nu ze zelf zo'n beetje kan zitten (ze gaat niet zelf zitten maar als ik haar neerzet valt ze niet meer om), denk ik erover een fietszitje aan te schaffen en te gaan fietsen. Ben ik hiermee te vroeg? Als ik ga fietsen gaat het om stukjes van maximaal een kwartier, dat moet al bijna wel kunnen toch?
Hier ook een moeilijke inslaper..ze wilde maar niet slapen en als ze eenmaal sliep na het drinken aan de borst dan werd ze wel weer wakker van t in bed leggen.
Nu heb ik haar sinds een week in de wipper in de woonkamer waar ik haar na t badje om 20:00 inleg en dan een minuut of 5 wip..dan valt ze als een blok in slaap en dan til ik haar naar bed En dat gaat uitstekend! Ik weet dat ze in haar eigen bed in slaap hoort te vallen maar dat was alleen maar drama waardoor ze uiteindelijk niet voor 00:00 sliep.
Nu is ze helemaal tevreden. Volgende week zet ik de wipper op de slaapkamer en zorg ik dat ze daar in slaap valt..en zo steeds een stapje verder tot ze het bed eindelijk kan waarderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')