Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Leander!
Freecell, veel plezier in het volgende topic en over een aantal maanden ben je hier weer terug!
Vicky wat knap van je dat je Tess hebt laten opnemen en dat het nu beter gaat en ze weer thuis is!
Hadden ze in het ziekenhuis een ander ritme welke jij nu ook thuis volgt, of hoe moet ik het zien?
Kleurdoos wat is Elin snel zeg, wauw! Zo ligt ze een onbeweeglijk babietje te zijn en zo staat ze alweer!
Wat is er met je andere nickname gebeurd, volgens mij heb ik iets gemist?
_Ingrid_ over dat op de buik liggen van Tyler, ik had begrepen dat hij nog niet terug kan rollen naar zijn rug, maar kan hij wel goed zijn hoofd ophouden? En hoe ligt hij dan als hij op z'n buik ligt, ik neem aan met zijn gezicht naar opzij en niet naar beneden? Lianne kan ook nog niet terugrollen en ligt wel eens op haar buik, als ik haar op haar rug draai wordt ze wakker, dus ik laat het meestal maar voor wat het is (natuurlijk hou ik het wel in de gaten).
Texelonia is het allemaal alweer oké met Hannah? Ik vind het altijd zo zielig die kleine zieke kindjes, konden ze maar gewoon vertellen wat eraan mankeerde!
Mikoxx wat goed dat het weer lekker gaat met je mannen! Heb je dé lachfoto al gemaakt (en wil je die delen?)
Het lijkt mij zo lastig om 2 kleine babietjes een beetje in hetzelfde schema wakker te laten zijn/te slapen, hoe regel je zoiets of regelt dat zichzelf?
Zelf doe ik trouwens weer een poging om wat actief te gaan meeposten.
De afgelopen tijd was ik op vakantie, en de laatste 1,5 maand zat ik op een boot met een brakke internetverbinding. Nu ben ik weer thuis, dus het moet haast wel lukken zou ik zo zeggen!
Met Lianne gaat het goed, donderdag is ze 26 weken en dan wil ik gaan beginnen met bijvoeden volgens de Rapley-methode. Donderdag is ook de dag dat we naar het CB moeten, benieuwd wat ze daar zeggen.
Ik zit een beetje in over het slapen van haar. Ik krijg het maar niet voormekaar om haar eerder dan 23.00 uur te laten slapen (wel overdag een paar uurtjes) en sowieso zelf inslapen lukt ook niet. Misschien moet ik wel nóg meer regelmaat aanbrengen en haar toch maar structureel in bed leggen bij de eerste slaapsignalen, maar dan raakt ze ontzettend over haar toeren en dan duurt het alleen maar langer voordat ze slaapt.
Nu valt ze wel eens in slaap aan de borst, maar als ik haar dan wegleg wordt ze weer wakker. Iemand tips?
Nu ze zelf zo'n beetje kan zitten (ze gaat niet zelf zitten maar als ik haar neerzet valt ze niet meer om), denk ik erover een fietszitje aan te schaffen en te gaan fietsen. Ben ik hiermee te vroeg? Als ik ga fietsen gaat het om stukjes van maximaal een kwartier, dat moet al bijna wel kunnen toch?