Haha.quote:
Dat ligt echt aan de persoon en hoeveel je er voor moet doen (en ook doet).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef famousje het volgende:
Wiskunde A is sowieso het makkelijkste wat er bestaat. Ookal ben je een leek in wiskunde, binnen een week moet je het toch echt kennen.
Dat is C. Jij faalhaas. En nee, het is niet makkelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:56 schreef famousje het volgende:
Wiskunde A is sowieso het makkelijkste wat er bestaat. Ookal ben je een leek in wiskunde, binnen een week moet je het toch echt kennen.
Klopt, de dames bij ons op de middelbare school die C&M deden met Wiskunde A1 hadden er of erg moeite mee of haalde 9'ens en 10enquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan de persoon en hoeveel je er voor moet doen (en ook doet).
Statistiek gaat verder op de basis van kansberekening dat voornamelijk in wiskunde a of c of hoe het nu heet voorkomt. Daarnaast krijg je een toelatingstest die op wiskunde a/c is gebaseerd dus je hebt er zeker veel aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt me redelijk onnodig. Statistiek is heel iets anders dan Wiskunde A. Ik vraag me ook af of je daar nou echt veel aan zult hebben.
Ik heb wiskunde a gehad en statistiek, maar ik vond het totaal niet op elkaar lijken. Of in ieder geval, ik vond mijn wiskunde a kennis niet echt nodig. Maar dat komt ook doordat het met SPSS was, en dus op de pc. Misschien gaat dat bij ts anders.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Statistiek gaat verder op de basis van kansberekening dat voornamelijk in wiskunde a of c of hoe het nu heet voorkomt. Daarnaast krijg je een toelatingstest die op wiskunde a/c is gebaseerd dus je hebt er zeker veel aan.
Hmm bij ons is het ook de bedoeling dat je begrijpt hoe de verschillende toetsen werken, ook al voer je ze uiteindelijk bijna altijd met spss uit. Misschien dus uni-afhankelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb wiskunde a gehad en statistiek, maar ik vond het totaal niet op elkaar lijken. Of in ieder geval, ik vond mijn wiskunde a kennis niet echt nodig. Maar dat komt ook doordat het met SPSS was, en dus op de pc. Misschien gaat dat bij ts anders.
Ik heb eventjes spss gehad op 't hbo. Maargoed, spss is spss, das overal hetzelfde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hmm bij ons is het ook de bedoeling dat je begrijpt hoe de verschillende toetsen werken, ook al voer je ze uiteindelijk bijna altijd met spss uit. Misschien dus uni-afhankelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |