Hahahaha, bel me dan ff op mn werkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie ik?Hoezo?
En geloof me, ik klink écht nogal lomp en Rotterdams.
Ach weet je, dat ben ik ook
Nejquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik klonk zeker nogal lomp en Rotterdams?
Das wel jammer van die mensen die er werkenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:20 schreef nokwanda het volgende:Greys klinkt minder zacht dan ze is
Vandaag voor het eerst als vrijwilliger begonnen bij het asiel hier.
Zit onder de krabben. Zitten een paar onberekenbare tiepjes tussen
De mensen die er werken vind ik erg erg stug en een zelfs ronduit onbeschoft. Gelukkig zijn de andere vrijwilligers wel aardig. En natuurlijk gelukkig maar dat ik het voor de poezen doe en niet voor de mensen.
Been there, done thatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:20 schreef nokwanda het volgende:
Greys klinkt minder zacht dan ze is
Vandaag voor het eerst als vrijwilliger begonnen bij het asiel hier.
Zit onder de krabben. Zitten een paar onberekenbare tiepjes tussen
De mensen die er werken vind ik erg erg stug en een zelfs ronduit onbeschoft. Gelukkig zijn de andere vrijwilligers wel aardig. En natuurlijk gelukkig maar dat ik het voor de poezen doe en niet voor de mensen.
Welk deel? Greys spreken, stugge asielmedewerker zijn? Vrijwilliger bij het asiel zijn? Dealen met stugge medewerksters?quote:
Last van stugge medewerkers bij het asiel waar je meewerktquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Welk deel? Greys spreken, stugge asielmedewerker zijn? Vrijwilliger bij het asiel zijn? Dealen met stugge medewerksters?
Jij klinkt altijd heel lieftallig aan de telefoon!quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou, zolang de poezen t maar waarderen toch!
Not Fair van Lily Allen is op de radio dus ik ga zingend naar huis zo
Heb je bij de leiding wel even melding gemaakt van dat 'warme onthaal'?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:02 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd hier behandeld als een snotaap. Kind was zelf nauwelijks ouder dan mijn eigen kind
Ik werd in een hok vol katten gezet waarvan er sommigen in hokjes zaten en anderen los liepen. Toen ik kennis kwam maken, een paar weken geleden, was dat anders, dus ik wilde weten of er speciale redenen waren voor die poezen om in hokjes te zitten zodat ik daar rekening mee kon houden. Ik vraag dat dus. Zegt dat meisje: heb je daar belang bij dan? Op een rottoon ook nog. Tja, anders zou ik het niet vragen, he.
grrrrrr. Liep een verkeerde deur in. Duwt ze me gewoon weg en zegt: jij moet door die deur voor de bezoekers.
Na jaaah. Kop koffie of thee was er niet bij en er werd ook net gezegd waar ik dat zou kunnen maken. Gelukkig kwam er later een vaste vrijwilligster die erg aardig was en me wel meer kon vertellen over de poezen.
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dit meisje was een van de vaste medewerkers en mij was al eerder opgevallen dat men daar wat stug is. Trouwens.... ik weet nieteens wie de leiding is. En om dan op hoge poten om de leiding te vragen lijkt mij niks. Ik wacht het wel even af. Ik had de neiging om weg te gaan, maar bedacht me dat ik het niet voor de mensen doe, maar voor de poezen. Dat is me wel wat kattigheid waard. En dat de katten soms kattig zijn is begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je bij de leiding wel even melding gemaakt van dat 'warme onthaal'?
Zou ik zeker doen! Zeggen dat dit niet echt uitnodigt tot volgende vrijwillige bezoeken.
Ik geloof dat ik een ander asiel zou zoeken waar het wél gewaardeerd werd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dit meisje was een van de vaste medewerkers en mij was al eerder opgevallen dat men daar wat stug is. Trouwens.... ik weet nieteens wie de leiding is. En om dan op hoge poten om de leiding te vragen lijkt mij niks. Ik wacht het wel even af. Ik had de neiging om weg te gaan, maar bedacht me dat ik het niet voor de mensen doe, maar voor de poezen. Dat is me wel wat kattigheid waard. En dat de katten soms kattig zijn is begrijpelijk
Maar morgen is het de beurt aan mijn wederhelft. Die is daar misschien anders in, vooral na mijn verhaal van vandaag. We mogen trouwens ook niet samen. Men wil geen kliekjesvorming. Zo werd het echt gezegd. Nah ja zeg. We zijn volwassen mensen, geen stel kleuters. Dat vond ik ook al erg storend.
Moet er ook maar nog een in de buurt zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik een ander asiel zou zoeken waar het wél gewaardeerd werd.
Hoe lullig ook voor de beestjes.
Die is er wel in Vlaardingen. Dat is waar ik Merlijn vandaan heb gehaald.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Moet er ook maar nog een in de buurt zitten
ben benieuwd hoe je wederhelft t ervaard. beetje raar allemaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dit meisje was een van de vaste medewerkers en mij was al eerder opgevallen dat men daar wat stug is. Trouwens.... ik weet nieteens wie de leiding is. En om dan op hoge poten om de leiding te vragen lijkt mij niks. Ik wacht het wel even af. Ik had de neiging om weg te gaan, maar bedacht me dat ik het niet voor de mensen doe, maar voor de poezen. Dat is me wel wat kattigheid waard. En dat de katten soms kattig zijn is begrijpelijk
Maar morgen is het de beurt aan mijn wederhelft. Die is daar misschien anders in, vooral na mijn verhaal van vandaag. We mogen trouwens ook niet samen. Men wil geen kliekjesvorming. Zo werd het echt gezegd. Nah ja zeg. We zijn volwassen mensen, geen stel kleuters. Dat vond ik ook al erg storend.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:50 schreef Qwea het volgende:
*BUUUUUUUUUUUUUURP*
Zo, dat waren 2,5 quaterpounder, wat patat en als toetje een mars icecream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |