Ik ben niet lesbo en ik heb moeten huilen toen bette jodi beflikkerdequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist. Qua hete lesbo-scene.... Je kan ook fast forward doen en dan alleen bij de (DÉ) scenes stoppen.
Waar bemoei ik me ook mee. Geen idee of L-Word leuk is voor niet-lesbo's
Ooh ik weet precies hoe je je voelt. Dat had ik met Baloe. Niet omdat ie minder bang was... maar voornamelijk voor de narcose.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:50 schreef ondeugend het volgende:
Als...
Als jullie allemaal even zouden willen duimen...
duimen omdat mijn jongste teefje morgen een vrouwelijk operatie ondergaat waardoor ze nogal minder vrouw wordt maar wat voor haar de toekomst alleen maar veiliger zou stellen voor allerlei nare dingen dan...
ik weet niet dan.. maar het zou fijn zijn.
aaargh
Ze gaat open en al haar vrouwelijkheid wordt verwijderd nu ze gezond is om te voorkomen dat ze ziektes krijg t die niet of nauwelijks te genezen zijn maar... snijden in een gezond lijf.. het staat me tegen.
Nou ja... ben er emo van.
Dat het maar goed gaat .. oke ?
Dank !
quote:Zelf maken! Echt héél makkelijk!
Je hebt nodig!
2 limoenen
200 gram speculaas
80 gram boter
3 dl room
350 gram witte chocolade
250 gram mascapone
Verkruimel de speculaas. Voeg de limoenrasp, boter en het sap van een halve limoen bij elkaar. Maak hier een deegje van en leg deze op de bodem van de taartvorm. Verwarm de room en los de chocolade erin op. Klop de mascapone los en voeg deze net als het sap van 1 limoen toe. Giet dit over de deegbodem en laat hem twee uur op stijven. En klaaarrr
Ja!quote:
Nee nog niet, ga ik misschien ook proberen dit weekend!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:57 schreef oh-oh het volgende:
T klinkt erg machtig , ik hou daar nooit zo van.
Ik ben ook geen chocolade fan![]()
Heb je mijn cocosstoomcake al geprobeerd eigenlijk?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:31 schreef Qwea het volgende:
ha!
Ik was helemaal buiten adem grees toen ik je aan de foon haden nee, we hebben niet lopen sexen
ik had net 3 kratten bier naar boven gesjouwt
Bofkont!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Ik heb gewoon EliesjeB aan de telefoon gehad vanmorgen!
Ohhhhhh lekkerrrr! Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Gesjellug Grees![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik vakantie, tralalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:09 schreef ondeugend het volgende:
Alles goed !
Ik zou haar om kwart over 3 op mogen halen maar assistente belde om half 1 dat ze naar huis wilde.
Ze ligt nu stoned op en onder een kussen heel zielig te trillen met af en toe een jankje.
Om 3 uur mag ze wat proberen te eten en moet ik even bellen hoe het gaat en morgen even terugkomen voor een prik. Net een half uur lopen grienen van de blij.![]()
te oud voor die gastquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
Ynske, hoe jong/oud ben jij ongeveer eigenlijk?
Ik ben benieuwd omdat jij die prins gister uit de film leuk vond ik heb het gevoel dat die jongen begin 20 is ofzo!
Hiiiiiiiihihihi. Maakt niet uit hoor, maar ik was benieuwd!
Gemiddelde gewone auto?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh lekkerrrr! Ik ben jaloers!![]()
![]()
![]()
Kweej smste iets over keukenrollen en ik zat een ellenlange sms terug te typen en toen dacht ik 'ja dag, bellen gaat sneller'. We hadden een smaakvol debat over hoeveel pakken van 2 keukenrollen er in de gemiddelde gewone auto kunnen. Q dacht 100-150, ik dacht 75![]()
En EliesjeB belde me en dat was heel leuk en ik miste de zachte G!
[..]Fijn dat het achter de rug is. Jankerd!
(Logisch!
)
Nou die heeft ze soms wel en soms niet begreep ik, die zachte G!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:53 schreef oh-oh het volgende:
heeft Elies ook een zachte G?
Ondeugend, wat fijn dat ze thuis is
JIj had mijn keurig nette randstedelijke praatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:41 schreef Greys het volgende:
Nou die heeft ze soms wel en soms niet begreep ik, die zachte G!
Ik hoorde hem nu in elk geval niet!
Ik klonk zeker nogal lomp en Rotterdams?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
JIj had mijn keurig nette randstedelijke praat
Wie ik?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kan jij alleen maar meevallen qua spraak in t echt
![]()
Nog een uur en dan is het alweer weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |