Heulen met moffen. Een oud A'damse traditie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder gekheid, sinds wanneer trekken Ajax hooligans ten strijde met die van FCT. Is dit een nieuw samenwerkingsverband of zo
.
Twente schijnt ook fel anti-Feyenoord te zijn vanwege die moord.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder gekheid, sinds wanneer trekken Ajax hooligans ten strijde met die van FCT. Is dit een nieuw samenwerkingsverband of zo
.
Mij is het nieuw, het is alweer 14 geleden en nog steeds pissed?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Twente schijnt ook fel anti-Feyenoord te zijn vanwege die moord.
Het klinkt mij niet onbekend.
Weet ik het. Toen wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Mij is het nieuw, het is alweer 14 geleden en nog steeds pissed?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh iedereen die in dit topic heeft gepost is volgens mij een die hard hooligan van zijn club hahaha jezuschristus en maar stoer doen allemaal van kut ajax dit, ren maar weer weg en nep hooligans terwijl de grootste neppers hier stoer hebben lopen posten
quote:ANTI-KAKKERLAK!
Ik begrijp niets van deze zinquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:23 schreef Noshiba het volgende:
Feyenoorders die hier aan het lachen zijn terwijl de echte van hun zwemvesten nodig hadden
Er zullen er wel een paar de gracht in gesprongen zijn zonder zwemdiploma.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik begrijp niets van deze zin
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scenequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Klopt, ik ben een neppert. Vertel mij eens hoe het zitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scene![]()
Juist, nog wel. Volgend jaar niet meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef postmortum het volgende:
eredivisie , echte bazen zijn er in de eerste divisie
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, nog wel. Volgend jaar niet meer
Cambuur promoveert![]()
En zelf doe je het ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh iedereen die in dit topic heeft gepost is volgens mij een die hard hooligan van zijn club hahaha jezuschristus en maar stoer doen allemaal van kut ajax dit, ren maar weer weg en nep hooligans terwijl de grootste neppers hier stoer hebben lopen posten
Menig eerste divisieclub (en eredivisie) zijn jaloers op hoeveel supporters er komen bij onsquote:
Ik ben in mijn beleving toch redelijk bekend met de hooliganwereld/ feyenoord-ajax scene.. Maar mij zegt het ook niks..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scene![]()
Houseboot, gozert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |