Heulen met moffen. Een oud A'damse traditie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder gekheid, sinds wanneer trekken Ajax hooligans ten strijde met die van FCT. Is dit een nieuw samenwerkingsverband of zo
.
Twente schijnt ook fel anti-Feyenoord te zijn vanwege die moord.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:07 schreef Adidah het volgende:
Maar even zonder gekheid, sinds wanneer trekken Ajax hooligans ten strijde met die van FCT. Is dit een nieuw samenwerkingsverband of zo
.
Mij is het nieuw, het is alweer 14 geleden en nog steeds pissed?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:18 schreef cheqy het volgende:
[..]
Twente schijnt ook fel anti-Feyenoord te zijn vanwege die moord.
Het klinkt mij niet onbekend.
Weet ik het. Toen wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Mij is het nieuw, het is alweer 14 geleden en nog steeds pissed?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh iedereen die in dit topic heeft gepost is volgens mij een die hard hooligan van zijn club hahaha jezuschristus en maar stoer doen allemaal van kut ajax dit, ren maar weer weg en nep hooligans terwijl de grootste neppers hier stoer hebben lopen posten
quote:ANTI-KAKKERLAK!
Ik begrijp niets van deze zinquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:23 schreef Noshiba het volgende:
Feyenoorders die hier aan het lachen zijn terwijl de echte van hun zwemvesten nodig hadden
Er zullen er wel een paar de gracht in gesprongen zijn zonder zwemdiploma.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Ik begrijp niets van deze zin
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scenequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Klopt, ik ben een neppert. Vertel mij eens hoe het zitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scene![]()
Juist, nog wel. Volgend jaar niet meerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:51 schreef postmortum het volgende:
eredivisie , echte bazen zijn er in de eerste divisie
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Juist, nog wel. Volgend jaar niet meer
Cambuur promoveert![]()
En zelf doe je het ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 03:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Goh iedereen die in dit topic heeft gepost is volgens mij een die hard hooligan van zijn club hahaha jezuschristus en maar stoer doen allemaal van kut ajax dit, ren maar weer weg en nep hooligans terwijl de grootste neppers hier stoer hebben lopen posten
Menig eerste divisieclub (en eredivisie) zijn jaloers op hoeveel supporters er komen bij onsquote:
Ik ben in mijn beleving toch redelijk bekend met de hooliganwereld/ feyenoord-ajax scene.. Maar mij zegt het ook niks..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:38 schreef shayolo het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een nep kakkerlak bent die niet weet wat er gebeurd in de feyenoord-ajax scene![]()
Houseboot, gozert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef Ruud het volgende:
[..]
[..]
![]()
[..]
Lol ik wil wel is zien hoe stoer je bent als ze voor je staanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:41 schreef Kevincy het volgende:
Amsterdam Hooligays kunnen ze beter roepen
Nu kan je wel geinig doen over 410, er staan genoeg gekke gasten op dat vak.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Vak 410 natuurlijk, daar zitten de echte gekken. Je kan ze herkennen aan een ontbloot bovenlijf.
http://www.vak410.nl/main/wp-content/uploads/2009/08/rkc05.jpg
als jij het zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu kan je wel geinig doen over 410, er staan genoeg gekke gasten op dat vak.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zag het bij Noshiba in ze active topics
Inderdaad als je met 5 graden in je blote batsie gaat staan ben je goed gek!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nu kan je wel geinig doen over 410, er staan genoeg gekke gasten op dat vak.
Ja straks word je verkouden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:24 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Inderdaad als je met 5 graden in je blote batsie gaat staan ben je goed gek!
Loopneusquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja straks word je verkouden!
Net als hooligans zeg maar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:50 schreef Michielos het volgende:
En sowieso.. hooligans, van welke club ze ook komen.
Het is een cultuur die ik nooit zal begrijpen. Maar misschien komt dat ook omdat je me niet zo vaak bij een voetbalwedstrijd ziet
Goede bump jongen, jij komt er wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)udezijds-voorburgwal
Zo daar zijn ze weer de mannen.... laatste 20 seconden... wat een helden
Het gros van die helden wil jij geen potje mee matten hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)udezijds-voorburgwal
Zo daar zijn ze weer de mannen.... laatste 20 seconden... wat een helden
Deze keer was het niet eens sarcastischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Het gros van die helden wil jij geen potje mee matten hoor.
Hoi Lucquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:54 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Deze keer was het niet eens sarcastisch
Zoveel drank en troep op en nog steeds rechtop staan: respect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |