Zal wel meevallen, met duizenden Britten in de stadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Omnifacer het volgende:
Die hoeren die daar voor de deur zitten die zullen wel balen --> doei dagomzet
Hoeren op het rembrandtsplein, waar?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Omnifacer het volgende:
Anders ga jij toch bij ze langs?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef Omnifacer het volgende:
Allemaal?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Anders ga jij toch bij ze langs?
Die plek waar ze die gasten allemaal oppakten, was dat aan het Rembrandtsplein? Ik wist niet dat ze daar grachten haddenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoeren op het rembrandtsplein, waar?
Plein ligt ingesloten tussen grachten waaronder de Amstel.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Die plek waar ze die gasten allemaal oppakten, was dat aan het Rembrandtsplein? Ik wist niet dat ze daar grachten hadden
No shit Sherlockquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef cheqy het volgende:
[..]
Plein ligt ingesloten tussen grachten waaronder de Amstel.
Waarom meteen zo raar doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:34 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
No shit Sherlock![]()
Maar die arrestaties, hoe kunnen die op dat plein zijn dan? Heb je je daar al over gebogen, Amsterdam-kenner?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom meteen zo raar doen?
Zoek het nu zelf maar uit.
Wat lul jij nou, schoolpikkie?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef drbrik het volgende:
Nee er zijn ook van die hooligans die met een stadionverbod maar het ijshockey gaan verzieken helaas spreek ik uit ervaring! Zou ze graag nog eens tegen komen maar dan niet in de verhouding 10 tegen 1 maar gewoon eens in een donker steegje 1 op 1. Als ik ze dan goed op mijn bek zou krijgen zou ik er nog vrede mee hebben maar dat 10 tegen 1 gedoe dat was te zielig voor woorden!
Sorry kwam spontaan nog ff wat oud wrok naar buiten. Waarom kunnen die hooligans geen clubkampioenschappen houden in een boxring en alle winnaars in een championsleguae in een freefight ring uit laten komen.
Schoolpikkiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat lul jij nou, schoolpikkie?
Fok! trekt ook al van die debielen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Buzz129 het volgende:
Rennen in je eigen stad is zo stoer!
Net als op zaterdagnacht de ruiten van een al lang gesloten cafe op Zuid ingooien! Of met het dun door de broek op vrijdagavond wat achterlijke leuzen kalken op de muren rond de KUIP!
Maar dat rennen is wel zo verstandig, want die ene die bleef staan of niet kon rennen viel ten prooi aan hamer japie!
En wat zit jij nou weer slap te ouwehoeren, vlegel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Buzz129 het volgende:
Net als op zaterdagnacht de ruiten van een al lang gesloten cafe op Zuid ingooien! Of met het dun door de broek op vrijdagavond wat achterlijke leuzen kalken op de muren rond de KUIP!
Maar dat rennen is wel zo verstandig, want die ene die bleef staan of niet kon rennen viel ten prooi aan hamer japie!
Hamer Japiequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:37 schreef Buzz129 het volgende:
Sorry boys, maar ik kan het niet helpen wanneer jullie IQ wat aan de lage kant is om te begrijpen dat ik dus het tegendeel bedoelde.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En wat zit jij nou weer slap te ouwehoeren, vlegel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |