pas maar op voor koningdavid : )quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:20 schreef Slappy het volgende:
Zeg het voort Jezus is geen held maar de creatie van de duivel en terrorisme
Ik onderhandel niet met terroristenquote:
quote:
dit maakt je post wel even compleet belachelijk...quote:
Zo dat is wel leipe shit ouwe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:22 schreef leipeshitouwess het volgende:
Het is wss wel kinderachtig, maar vloeken is voor mij leuker als het tegen een christene is.
Zoek een andere religiequote:
Kut argument ga Jezus knuffelenquote:
Waarom zegt iedereen op mijn post; Leipe shit ouwe.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zo dat is wel leipe shit ouwe.
Grappig man.quote:
Mooie meisjes poepen niet, ga zelf poepen dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:24 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Waarom zegt iedereen op mijn post; Leipe shit ouwe.
ga poepen
WHAHAHHAHAHAHHAHAquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:22 schreef leipeshitouwess het volgende:
Het is wss wel kinderachtig, maar vloeken is voor mij leuker als het tegen een christene is.
Even 666 bellenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb je topic doorgemaild naar de EO en die gespierde Arie van hunnie
Want alle homo's zijn joods?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef wise het volgende:
Netzoals God hates fags
antisemitische leuzen
Wat heb Joden hier nou weer mee te makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef wise het volgende:
Netzoals God hates fags
antisemitische leuzen
Hey waar is jouw vage fobo plaatje geblevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want alle homo's zijn joods?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:26 schreef Slappy het volgende:
STOP TERRORISME STOP JEZUS
nee gierigaardsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want alle homo's zijn joods?
Ze vindt me nu eng omdat ik zei dat Jezus een clown is ofzoietsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:30 schreef Ezio het volgende:
Dat soort mensen zijn altijd het leukste om te vervelen![]()
''Jezus!''
''WAT HEEFT DIE ERMEE TE MAKEN''
Ik heb nog een kelder vrij voor je.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog een kelder vrij voor je.
Groetjes,
Satan
je zielquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:34 schreef Slappy het volgende:
[..]
GODVERDOMME HOE DUUR IS DE HUUR
Dat wou ik zeggen. BRANDEN ZUL JEquote:
Arie is een baas.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb je topic doorgemaild naar de EO en die gespierde Arie van hunnie
Als ik dood benquote:
Heb je een christen dat ooit zien doen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Moet je nu niet rellen en vlaggen in de fik steken?
About 25 members of the Old Paths Baptist Church protested Monday afternoon outside The Inner Chef, chanting anti-gay slogans, burning a gay pride flag and brandishing signs with messages like "Fags Die, God Laughs."quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb je een christen dat ooit zien doen?
Oh, ik dacht dat je een Boeddhist wasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dude, Christenen staken geen vlaggen in de fik, maar heksen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |