Vet gevoel om een motor te hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef Robin__ het volgende:
zowel voor de OP op de wiki als voor de motor van menno
Nice buy!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:05 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vet gevoel om een motor te hebben![]()
Maar weeeeeeer wachten2 weken
Ziet er netjes uit op 1 klein puntje na... vanwaar die sticker op de zijkap bij het kontje?quote:
Motoport heeft 'm geïmporteerd uit Italië dus moet hij extra gekeurd worden door RDW ofzo. Dat was wel even slikken, besluit je: JA DAT IS HEM!! en dan moet je 2 weken wachten...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:23 schreef Gauner het volgende:
[..]
Nice buy!
Waarom nu twee weken wachten?
Wel klote, heb je hem, maar toch heb je niks.
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit op 1 klein puntje na... vanwaar die sticker op de zijkap bij het kontje?
Waarschijnlijk wel maar m'n banksaldo moet eerst even bijkomen van deze klapperquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:42 schreef retuow82 het volgende:
Enne...ga je ook nog voor een herriepijp op je nieuwe aanwinst of laat je deze zitten?
Joh die moet je niet nieuw bij Motoport kopen, betaal je er veel te veel voor. Kijk op motor-forum.nl voor een nette gebruikte demper of op boonstramotoren.nl en klik dan op uitlaten. Allemaal nieuwe Laser uitlaten met linkpijp dus klaar voor montage. Goedkoper kun je ze nieuw bijna niet vinden (geloof me, ik heb het geprobeerd en ik ben bij Boonstra terecht gekomen).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar m'n banksaldo moet eerst even bijkomen van deze klapperKrijg 15% korting bij m'n eerste aankoop dus moet ff sparen tot ik er flink wat aan wat heb
Jaloers!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:58 schreef -Menn0- het volgende:
Dat heb ik al vaker gelezen/gehoord inderdaad! Als je naar het buitenland gaat dat je dan niet zo'n herrie pijp er op moet laten zitten![]()
Ik moet er eens goed naar gaan kijken, eerst ff genieten van de gedachten dat ik een eigen motor heb![]()
En zo heeft iedereen in dit topic zich gevoeld of voelen ze het nog steedsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:18 schreef Gauner het volgende:
Tja dan nog, dan ga ik pas voor ongeveer de 7e keer de deur uit om te lessen..![]()
Toch wel met maximaal 10 km/u verschil hoop ik he!?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:30 schreef Robin__ het volgende:
maandag trouwens mezelf de eerste 20 min file al bespaardhoewel je wel verdomt goed op moet letten.. toen nog een open brug, ook naar voren gereden.. daarna als eerste met nog een paar motoren een lege snelweg op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |