quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dus bij poëzie mag je grammaticaal incorrecte teksten schrijven. Wat doen veel FOK!kers dan aan poëzie.
Je moet 1 ding toegeven, die clip hebben ze orgineel uitgevoerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Officiele lyrics van:
Okeeeeee
Nee jij bent lekker. =Xquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:14 schreef PrinceLu het volgende:
Wat een kutplaat, en ik ken het origineel lekker niet, want dat is ook een kutplaat.
Het ging toch over een ochtenderectie volgens Bart?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Bart Pe(e)ters was vorige keer bij 3FM te gast en vertaalde het toen wat de betekenis was, daardoor was het een stuk duidelijker.
Was iets dat lastig ook iets van mooi ofzo betekende.
Misschien een vlaming die het kan uitleggen
Ik ook en schaam me daar absoluut niet voorquote:
Jonge man mag ik je erop attenderen, dat ik en duizenden andere mensen nooit naar de tekst luister maar naar het leuke deuntjequote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar dan is het nog grammaticaal incorrect.Tragisch, dit.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gozer, het is een terechte klacht!
ot:dus DAT zegt ze! Ik irriteerde me er ook al mateloos aan, ik verstond er geen fuck van wat ze nou zat te bazelen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:01 schreef Nikmans het volgende:
Onder het mom van 'wat zeg je nou allemaal?' presenteer ik de huilende rappers
Ten eerste: ik ben een vrouw. Ten tweede: ik geloof er geen reet van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:33 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jonge man mag ik je erop attenderen, dat ik en duizenden andere mensen nooit naar de tekst luister maar naar het leuke deuntje![]()
Het boeit mij echt niet dat ze grammaticale fouten maken. Trouwens, mensen maken fouten. Het moet gewoon leuk zijn om naar te luisteren meer niet. Als ik op de tekst moet letten, dan ga ik wel naar iemand die veel verteld.
Foutjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ten eerste: ik ben een vrouw. Ten tweede: ik geloof er geen reet van.
Maar ik snap op zich wel dat je dit zegt, gezien je eigen taalfout in de zin hierboven.
Dit is de enige terechte klacht. Een mooi nummer is compleet verpauperd door Neerlands commercie. Stuk voor stuk liquideren, en ons Eva met rust laten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:42 schreef BasEnAad het volgende:
Ik word hier zo verdrietig van he. Dat liedje bestaat al jaren zonder dat pauper gerap. En nu wordt het opeens populair.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh dus bij poëzie mag je grammaticaal incorrecte teksten schrijven. Wat doen veel FOK!kers dan aan poëzie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |