Was vanmi bij de marskramer en daar stonden er ook wat, weet niet of het precies dezelfde zijn maar leken er wel erg veel op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:52 schreef Pisces29 het volgende:
3e keer gekeken voor de sloffen, weer verkeerde maten dus ik ga wel ergens voor sloffen kijken.
Even op de site gekeken, idd! Look-a-likesquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Was vanmi bij de marskramer en daar stonden er ook wat, weet niet of het precies dezelfde zijn maar leken er wel erg veel op.
Bijna misdadig, die hypocriete commerciële 'feestmaand' wordt ons steeds vroeger door de strot geduwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
damn, de action vol met kerstmannen
Misdadig?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Bijna misdadig, die hypocriete commerciële 'feestmaand' wordt ons steeds vroeger door de strot geduwd
Het zou verboden moeten worden!![]()
Zegt degene die op 3 oktober al een zwarte Piet als ava heeftquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misdadig?Er zijn al mensen genoeg die de spullen kopen, dus dat heb je aan je medeconsument te danken hoor
Zit daar echt een verschil in met gewone sokken?quote:
Bedsokken zijn van die dikke warme zachte sokken. op zich wel lekker, echter is het niet zo goed voor je voeten om ze ook 's nachts nog een keer in sokken te verstoppen.......quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit daar echt een verschil in met gewone sokken?
Ik vind die bij de Lelylaan wel fijner dan die op de Steenstraat.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:37 schreef remlof het volgende:
De Action is geweldig, ik laad er ook regelmatig m'n mandje vol voor 10 à 15 euro
Die op Kleefse Waard is ook veel groter hè? Moet ik ook eens gaan kijkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:39 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik vind die bij de Lelylaan wel fijner dan die op de Steenstraat.
De Steenstraat bijna altijd een zooitje als je er later komt dan 11 uur maandag ochten
Ze hebben daar ook winkelwagentjes i.p.v. alleen mandjes.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:48 schreef remlof het volgende:
Die op Kleefse Waard is ook veel groter hè? Moet ik ook eens gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |