Ongeveer 25 volgens mijquote:Op woensdag 23 september 2009 20:24 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Inderdaad, ga ik volgende week toch maar weer even langs.
Hoeveel zitten er ongeveer in eigenlijk?
ik vind ze heel leuk, maar synthetisch = last van mn huidquote:Op woensdag 23 september 2009 21:31 schreef miss-piggy het volgende:
aangezien het action is, zal het wel synthetisch zijn![]()
zolang ik maar geen koude voeten krijg, is het mij wel best
Zojuist ff bekeken alleen voor damesquote:Op woensdag 23 september 2009 23:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ik vind ze heel leuk, maar synthetisch = last van mn huid
Er zijn toch genoeg andere leuke dingen in de winkel te koopquote:Op donderdag 24 september 2009 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
K*t weer geen reden om naar buiten te gaan
Ik heb die gouden opbergdozen gekocht. Ze zijn echt mooi. Je kan ze wel voor heel het jaar gebruiken.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:13 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb al weer kerstspullen gekocht
Mijn broer is pas geleden voor het eerst naar de Action geweest, zomaar om te kijken omdat een andere broer allemaal van die goedkope geinige electro-thingies had. Ik zei nog tegen hem 'je komt niet zonder lege handen thuis'. En ik had gelijk, hij had er een fietspomp gekocht.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist ff bekeken alleen voor damesen dan nog maat 36 tot 41
prijs = 4.19
![]()
www.action.nl en dan de 100 nieuwe artikelen
K*t weer geen reden om naar buiten te gaan
Ik had bij het stofzuigen onder mijn bed mijn (megadure) piek laten vallen, en toen zag ik bij de Action bijna dezelfde (iets matter dan mijn oude) piek voor maar 1,59 ofzoquote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb die gouden opbergdozen gekocht. Ze zijn echt mooi. Je kan ze wel voor heel het jaar gebruiken.
Ah, dank je.quote:
Jah, zelfs ik wil nu die sloffen, terwijl ik ze haske lelijk vind.quote:En die sloffenDit topic is inderdaad besmettelijk
Zwakke Shmoop.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, dank je.
[..]
Jah, zelfs ik wil nu die sloffen, terwijl ik ze haske lelijk vind.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, dank je.
[..]
Hmm, ik heb 41, maar dan zal ik het met de maat 41 niet reddenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef miss-piggy het volgende:
Dat is wel balen! Maat 42! Ze vallen volgens mij zelfs iets kleiner dan normaal
Ik had er helemaal overheen gelezenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:29 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ah, dank je.
Leuk schilderij!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ze vandaag gaan halen. Laat de winter maar komen. Hier hou je lekkere warme voeten mee.
[ afbeelding ]
En de rest van mijn buit was vandaag vier Sinterklaasprikkaartpakjes. Voor in de schoentjes straks![]()
En een schilderij van Ot en Sien![]()
[ afbeelding ]
Gewoon los in het vak, dus je kunt op je gemak passen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 41, maar dan zal ik het met de maat 41 niet redden![]()
Zijn ze stevig ingepakt in de winkel, of kan je ze nog even passen?
Oke, fijnquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gewoon los in het vak, dus je kunt op je gemak passen.
d'r staat zelfs "warm" op je voetquote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ze vandaag gaan halen. Laat de winter maar komen. Hier hou je lekkere warme voeten mee.
[ afbeelding ]
En de rest van mijn buit was vandaag vier Sinterklaasprikkaartpakjes. Voor in de schoentjes straks![]()
En een schilderij van Ot en Sien![]()
[ afbeelding ]
ohh ik wil ze ookquote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |