Deze dan ook nog ff, en dan moet ik weer aan de studiequote:En waaraan kan ik een goed product dan herkennen?
De PPD methode wordt ook toegepast voor de EU richtlijnen voor zonneproducten, te herkennen aan het UVA logo. Het moet minstens 1/3 zijn van de SPF, dus een SPF50+ met dit logo moet minstens een PPD van 20 hebben.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef Stereotomy het volgende:
Wat betreft 2 denk ik dat het een goede zaak zou zijn als er wereldwijd, net als voor UVB (de SPF rating) een goede gestandardiseerde meetmethode voor UVA zou komen. Momenteel wordt in Japan bijvoorbeeld wel de PPD-methode gebruikt, maar die is niet internationaal gestandaardiseerd, noch verplicht. Sommige merken zoals La Roche Posay (van L'Oreal) vermelden wel expliciet hun PPD waarde.
Da's denk ik een beetje de eeuwige zoektocht in deze thread nog.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Robin0 het volgende:
Wat betreft die sunscreens van PC, ben ik het volledig met jullie eens. Als jullie een betere sunscreen weten die een mat effect geeft en antioxidanten bevat hoor ik het graag!
- lasers maken kleine puntjes in je huid zodat je zelf nieuwe huid aanmaakt en die zich weer gaat hechten als nieuwe huid. Het littekenweefsel wordt dus weggelaserd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb me nooit ingelezen in laserbehandelingen, dus kan er weinig van zeggen.Branden die dan ook gaatjes in je huid zodat je die kunt vullen met vitamine A en C dan?
De (stabiele) vitamine C in een serum is niet dezelfde als de ascorbinezuur in de pilletjes, btw, mocht je je eigen serum willen maken.En ik betwijfel ook of het effect van 1000 mg oraal ingenomen vitamine C hetzelfde is als vitamine C serum smeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |