abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:13:11 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_71832705
Nou, laat die foto's maar komen hoor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:23:05 #2
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833042
Nou dan gooi ik Gijs met z'n nieuwe 2e handse Chico-tuig er nog maar een keer in hoor

Wat ik me trouwens afvraag,hebben jullie honden altijd een halsband om? Die van mij hebben dat namelijk wel omdat ik er een penning aan heb hanen met naam+tel,nr.Ze zijn wel gechipt mag toch ben ik bang dat dat niet voldoende is mocht ik ze kwijt raken,ook kunnen ze met een penning gelijk ons bellen als ze worden gevonden.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:28:28 #3
176471 oh-oh
pi_71833294
Buiten hebben die van mij wel altijd hun tuig / halsband om, met penning.
Ze zijn idd ook gechipt en geregistreerd ( heel veel mensen vergeten die chip te registreren ) maar ik heb liever dat mensen me meteen kunnen bellen ipv dat eerst de chip gelezen moet worden en zo.
Ze hebben allemaal meerdere halsbanden / tuigjes, maar ik heb aan de armysetjes ( die ze matching hebben ) voor allemaal een tag met tel nr en naam hangen, en aan hun casual setjes ook
Als we gaan wandelen waar ze los mogen hebben ze dus altijd de armysetjes aan.
Kees had er een van Karel aan haar tuig hangen maar sinds gisteren heeft ze twee eigen tags, een roze ster en een paarse Met haar eigen naam en mijn nr
Ik bestel die tags op ebay, kosten nog geen euro per stuk
En als ik ooit nog eens voor alle 5 nieuwe matching setjes koop koop ik dus mooi bijpassende tags dr bij.
Ik geef die ook altijd aan iedereen kado voor hun honden!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:29:26 #4
176471 oh-oh
pi_71833323
En trouwens, Chico zn tag was laatst ( die zondag dat Kees kwam ) echt een gouden vondst, toen was ie kwijt en werd ie gevonden en werd ik gebeld en had ik m dus snel weer in mn armen
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:35:12 #5
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71833564
Tijdje terug was Joost toen er een hele lading visite binnen kwam de deur uit geglipt,(ik had het niet eens gemerkt ) 10 minuten later belde mijn man,ben jij Joost niet kwijt?! Zat ie bij de beneden buren(staan 2 tel.nr op)helemaal in de stress (hij kan eigenlijk geen trap lopen )

Doe es een lieve chi-foto,kan ik nog ff zwijmelen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:41:10 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71833836
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:46:54 #7
176471 oh-oh
pi_71834020
Oh maar bij mij binnen kunnen ze niet weg ook. Ik woon in een flat met een dichte binnengang als gallerij, en voor je bij de trappen bent aan beide kanten moet je eerst door twee zware deuren, en voor ze dan buiten zijn nog es door twee deuren.
Ik had nog helemaal geen fotos van de Clubmatch van zondag laten zien geloof ik he
Frits ( met tuig en tag ff tegen de goalpaal pissen )

Kees begroet mn vriendin ( zo begroet Kees echt alle mensen )

Prins Frits in de buggy:

Socializen:

Al die honden zijn van mij

Mijn drie stoere mannen:

Mn twee trutjes

Dat waren dr wel genoeg, dus DOEI!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:52:47 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71834204

Lex op vakantie.
pi_71834250
Ohhh leuk!!
Kan ik eindelijk mijn kerel showen

Bundy (3x)
Met Kuuk'n

Sportief

Sulletje

I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  woensdag 12 augustus 2009 @ 22:55:42 #10
176471 oh-oh
pi_71834305
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin
( Groucho Marx )
pi_71834407
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh die eerste met dat eendenkuiken
Ik had vroeger een tamme eend, ook vanaf kuiken af aan.
Mn oude hond was doodsbang voor die eend, die eend was echt zo vet de baas bij ons in de tuin

Ja lief eh? Volgens mij had ie vadergevoelens voor m'n eendjes (er was er nog 1 genaamd Pieperd )

Bundy is trouwens ook achterna gezeten door Kuuk'n nadat t m leuk leek om t eendje te
verplaatsen, waardoor die dus een wondje aan z'n vleugeltje had ..
Toen ging Kuuk'n achter Bundy aan rennen.. Vleugeltjes wijd enzo en Bundy maar rennen haha..
Zo jammer dat ik geen videocamera had toen..
Uiteindelijk zijn de eendjes (mede dankzij m'n ouders) ontsnapt en waarschijnlijk weggezwommen
(kanaal voor t huis) ..
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:01:59 #12
176471 oh-oh
pi_71834513
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze
( Groucho Marx )
pi_71834603
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eend kwam veel dramatischer aan haar einde
Ze is na 3 jaar verdronken, tuthola kon niet zwemmen namelijk
Zij deed ook altijd als we de kippen gingen voeren in de tuin ( dan liepen de kippen en hanen ende knijnen en de eend los, en normaal, voor de eend, snaaide de hond dan alles lekker mee en liep ze dr tussen te dollen ) de hond weg jagen blazend en met dr kuif omhoog en met dr vleugels wijd
Hond kroop altijd achter de kachel, die was echt panisch voor dr, ook voor mn knijnen trouwens, maf beest was ze

Ohhh jouw eend was G (Gangsta dus ghehe )

Awww dat is idd wel dramatisch..
Wel apart hoor, ik heb nog nooit een eend gezien die niet kon zwemmen
Was er iets mis met haar dan ofzo?

Hondjes zijn eigenlijk best wel mietjes.. Tenminste: De meeste honden die ik ken iig wel
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:18:09 #14
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835000
Oh-Oh je 2 trutjes zijn echt zo
Kees is ook echt een prachtig hondje
Ik ben ook aan het rondkijken voor een 2e hands hondje,een teefje liefst geholpen,een chi of teckel(iig een klein hondje met karakter),kijken of dat wil klikken met onze Gijs.Maar het valt nog niet mee,we hebben ook geen haast dus we zullen zien of we een match kunnen vinden.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:21:50 #15
176471 oh-oh
pi_71835123
Mijn eend had nooit leren zwemmen, en bleek later trouwens ook zo een lelijke loopeend te zijn, zo een groot zwart wit geval met van die lelijke rode brobbels om dr snavel.
Eenden moeten schijnbaar echt binnen 24 uur nadat ze uit t ei komen t water in, om te leren zwemmen.
We hebben dr in een dierenwinkel gekocht ( zat als slangenvoer ) dus toen was het al te laat voor Gina.
Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
( Groucho Marx )
pi_71835216
Even een snelle *tvp* voor het slapen gaan, anders vergeet ik het morgen weer...

Ik zag nog net op het eind van het vorige deel Gijs met z'n nieuwe camo tuig, wat staat het leuk zeg bij zo'n pluizig knuffelige hond

En Oh-oh; ik scrolde net door het vorige deel heen, zie nu pas dat ik jouw baby/kind foto's met herder gemist heb, wat een supermooie foto's!!!!!! !!!
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:43:41 #17
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71835698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 23:21 schreef oh-oh het volgende:

Guess, willen jullie het echt nog eens proberen?
Dapper hoor.
Zo een als Kees, dat is echt een gouden greep hoor, zo een vind je van zn levensdagen nooit nie
Jammer dat je ondanks je eigen moeilijke honden wel voor rassen wil gaan die ook moeilijk zijn qua karakter, maakt je match kansen een stuk kleiner denk ik.
Niet zomaar hoor,maar ik ben zo gek op honden,zo'n roedeltje echt heerlijk Als ik echt een match kan vinden zou ik het wel willen proberen ja.
Wat voor ras zou jij beter vinden matchen dan? Het gaat overgens alleen om Gijs die zo moeilijk kan doen hoor,Joost is erg makkelijk(die is over het algemeen ook onderdanig naar andere honden).
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:47:23 #18
176471 oh-oh
pi_71835788
Ik ben zo een pietlut, ik denk serieus dat ik na zo een poging als je vorige niet meer zou durven.
Het lijkt mss niet zo omdat ik er zelf veel heb, maar ik wil echt alleen iets erbij als dat voor alle andere honden leuk is. OK alleen Chico heb ik destijds voor mezelf erbij genomen.
Karel heb ik voor Frits genomen, Billy voor Chico en Kees, tja, die kenden we al en die viel al prima in de groep dus dat was geen echt risico zeg maar. Bovendien zijn mijn honden echt heel makkelijk in die dingen gelukkig. Maar als er een hond al was die ik zeg maar zou moeten begeleiden of die niet helemaal blij zou zijn met een nieuwe hond, dan zou ik de groep zo laten als ie was.
Ik geef wel toe, ik heb heel makkelijk lullen, ik heb al een echte roedel, dus ik snap je wens ook weer wel hoor!
( Groucho Marx )
  woensdag 12 augustus 2009 @ 23:48:50 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71835831
Wat was de vorige keer dan?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 02:53:47 #20
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_71838910
onze beagle rufus voelt zich nu al helemaal thuis, inclusief puppy spelen (bijten, spelen etc.)
hij bijt wel hard.. maar hij is zoooo schattig
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  Moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 06:57:19 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_71839788
terugvindhondjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 13 augustus 2009 @ 08:24:22 #22
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_71840167
* Sjeekie_Beekie valt ff binnen om te vertellen dat Lara eindelijk weer wat heeft gegeten na d'r castratie van gisteren.
Ze was om 9h binnen, om 12h konden we d'r weer ophalen en ze heeft de hele middag en avond tussen mijn benen liggen slapen.

Vanochtend werd ik wakker met een knal... was madam van d'r matrasje gepleurd. Na een snel plasrondje heeft ze een paar hapjes gekookte kip met rijs op en nu ligt ze weer te slapen... zij wel... het vrouwtje is klaarwakker. Gelukkig gaat vandaag met onze junior op pad, dan kan ik vanmiddag nog wat bijslapen.

De foto's van de vacantie komen nog... ik kan al wel vertellen dat Lara het super naar d'r zin heeft gehad in Groningen EN het heel goed gedaan heeft.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_71842115
Paco is lief, hij komt de hele tijd kroelen en heeft sinds eergister niet meer gegromd. Zelfs 's avonds niet.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 11:33:47 #24
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71843770
Tazz is gestoken door iets en daar is ie allergisch voor hij heeft nu bultjes en hij had een infectie opgelopen . Nu gaan we hem zondag ophalen nu even geduld dus

Hij is niet ziek maar hij moet zondag nog een spuit hebben. En dan nog een paar dagen anti biotica

[ Bericht 10% gewijzigd door -Bubseltje- op 13-08-2009 11:39:54 ]
pi_71849549
@ Guess; ik ben heel benieuwd of je een leuk en geschikt vriendinnetje kunt vinden voor Joost en Gijs. Als ze half zo leuk is als J&G dan is het al een aanwinst
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:46 schreef oh-oh het volgende:

Prins Frits in de buggy:
afbeelding
Wat ziet Frits er knuffelig uit en de rest ook. Je hebt een leuke roedel oh-oh En wat leuk dat roze camo tuigje

Moet je je naakthondjes eigenlijk nog extra insmeren als ze veel in de zon zijn?
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef Dqod het volgende:

Sulletje

[ afbeelding ]
Ik word altijd zó vrolijk van dit soort foto's Lachende honden
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 22:52 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Lex op vakantie.
Jij hebt vast nog wel betere foto's van Lex in actie gemaakt
Ik moet altijd lachen om je foto's
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')